המסע שלי בארה”ב

טוב אז הנה אני כאן, חזרתי מעבודה בארה"ב אחרי שנה מרתקת ומופלאה.
אז הנה מתחיל הסיפור שלי על עבודות בארה"ב ...אתם מוכנים?

עבודה בארה"ב מהעניים שלי

אני מאמין גדול בלעשות דברים לבד לכן אני לא טיפוס של טיולים מאורגנים. לא שיש לי משהו נגד זה, זה פשוט לא אני... 🙂 אז לפני כשנה הגעתי לארצות הברית לעבודה בחו"ל בעגלות כמו תינוק שנזרק לבריכת מים ללא מצופים ואיננו יודע לשחות, זה בדיוק מה שקרה לי... הגעתי באנרגיות מטורפות להצלחה לעשות המון כסף! בהתחלה היו לי קשיים ולא קלים, בימים הראשונים שלי לא עשיתי כסף אך לא נשברתי מיומי הראשון עד האחרון. ביום הראשון הגעתי לעגלה אמרתי אני רוצה לעלות לעשות דמו (דמו=הדגמה) כבר, אז לא הבנתי למה אמרו לי "תמתין זה לוקח זמן". האמריקאים שמסתובבים בקניונים בארה"ב זה אוכלוסייה שונה. העבודה בעגלות בארה"ב זו שיטת מכירה שונה, שיטה מאוד אחרת מהשיטות בארץ. התחלה שלי לא הייתה זוהרת, לא בחודש הראשון, לא בחודש השני ולא בשלישי אך לא וויתרתי פשוט המשכתי ודחפתי ועשיתי המון כדי לא להישבר. מאוד רציתי להצליח ולהתמיד במטרה שהגעתי לכאן, לעשות המון כסף , משהו שמנסים פעם בחיים משהו שאתה לא יכול להישאר אדיש למציאות זה משהו שונה זה משהו מדהים ששינה לי המון. אחרי שלושה חודשים ב עבודה בחו"ל בהם עבדתי מאוד קשה ולא וויתרתי לעצמי למרות ההתחלה הקשה שלא ציפיתי לה שיניתי גישה ואז הגעתי לקניון. הקניון שלי. הקניון שלי זה קניון שהיה בשבילי כמו הבית שלי קראו לו אוק ברוק, העגלה בתוך הקניון שם הייתה הכי חשובה לי כי באותו יום שראיתי את הקניון הזה לפני שהוא נפתח אני הצבתי לעצמי סימן קריאה שאני הולך לעבוד שם מהרגע שהוא הולך להיפתח ושום דבר לא יעמוד בפניי. פה תהיה ההצלחה שלי בעבודה בארה"ב .

לא מוותרים ואז מצליחים!

באותו השבוע בו נתנו לי לעבוד שם עשיתי את 1000 דולר מכירות יומיות הראשונים שלי! את ה1600 דולר הראשונים שלי! וביום ראשון, חצי יום 7 שעות עבודה בקניון עשיתי 2000 דולר מכירות- זאת אומרת 500 דולר לכיס!!! ועוד צ’’יפרו אותי וקיבלתי על אותו יום 600 דולר לכיס איזה כיף איזה אושר, ואיזה עושר, פתאום הדלתות נפתחו והגיע הזמן ליהנות ולעשות כסף קל מתמיד! כל הסיפורים על עבודה בחו"ל התחילו להתגשם. ואז החלטתי שצריך לנוח קצת מהעבודה בקניונים ואני טס לטייל. לאחר שעבדתי קשה ועשיתי המון כסף ממכירת מוצרי ים המלח בעגלות בקניונים, טסתי לסיאטל שם גר אחי עם אשתו והאחיינית שלי הייתי אצלם שבועיים ולאחר מכן טסתי לעוד שבוע וחצי לקליפורניה. טיילתי, הייתי גם אצל חבר בסן-פרנסיסקו בחופש מדהים שהיה כל כך כיף אחרי הכסף הקל שעשיתי ב עבודה בארה"ב . אז, אחרי שבזבזתי המון כסף וביליתי ונהניתי חזרתי לעבודה בקניון באותו מקום התחלתי כדי להשלים את המשימה , לעשות כריסמס בעבודה בארה"ב! לאחר תקופה ארוכה בה עבדתי בארה"ב, עשיתי כסף בארה"ב וטיילתי בארה"ב הגעתי לכריסמס. כשהגענו לכריסמס עשו לנו תחרות- תחרות מלחמת הכוכבים, מי שעד סוף נובמבר עושה 1000 דולר מכירות כל יום במכירת מוצרי ים המלח בקניונים מקבל כוכב. מי שעושה 1500 דולר מכירות כל יום בדצמבר מקבל כוכב. אני סיימתי מקום ראשון עם 16 כוכבים, מתוך 50 סלסמנים שהם חלקם עונה שנייה בעבודה בעגלות, שלישית, רביעית . הייתה גם משהי שהיא עונה חמישית בעבודה בארה"ב אבל אני לא ראיתי בעיניים ראיתי רק את המקום הראשון, אז זכיתי במחשב נייד שבארץ אתה קונה ב9000 שקל .גם לא לשכוח שעשיתי גם המון כסף מה עבודה בארה"ב, כסף שנותן אור ,נותן נחת ונותן חיוך.

עכשיו, אחרי שנתתי מעצמי והרווחתי (בעבודה קשה) את הכסף שכולם מדברים עליו אני יכול להמשיך ליהנות.
אני מאחל למי שייקרא את זה שיפנים ויבין שיש המון כסף בעגלות ושייקח את זה כמטרה.
כי המטרה מקדשת את אמצעיה.