ביטוח נסיעות לאנשי עסקים – זה באמת נדרש?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אנשי עסקים רבים ימצאו את עצמם טסים לחו"ל בכל כמה חודשים, כאשר לכל אחד יש את הסיבות שלו. לא מעט מהם נוטים לחשוב כי הם לא צריכים לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל, מכיוון שהחופשה שלהם בוודאות תסתיים בשלום. מבחינתם מדובר על בזבוז של כסף, אך מדובר על מחשבה מוטעת שעשויה להביא איתה לא מעט בעיות בעתיד.

אם אתם אנשי עסקים שמחליטים לוותר על ביטוח נסיעות, שווה לכם לקרוא את המאמר הבא – הוא נועד במיוחד עבורכם. כך שבזמן אמת אתם לא תעשו טעות שתעלה לכם ביוקר, טעות שתגרום לכם להצטער שזוהי ההחלטה שקיבלתם. אנו ננסה לסייע לכם לפני שיהיה מאוחר מידיי.

אתם לא יכולים לדעת מה יקרה בחו"ל

גם אם אתם רוב הזמן נשארים במלון מכיוון שמדובר על חופשה עסקית, אתם לא באמת יכולים לדעת מה יקרה בחו"ל. מספיק שתצטרכו טיפול רפואי קטן, והעלויות הכספיות עשויות להרקיע שחקים. לכן אתם לא יכולים לקחת סיכונים מיותרים, כי אף אחד לא יכול להבטיח לכם שהכול יהיה בסדר – כי אף אחד לא באמת יודע את זה באופן חד משמעי.

ביטוח שנתי – תטוסו בראש שקט

אחד מהדברים האידיאליים ביותר עבורכם, במקרה שבו אתם טסים מספר פעמים בשנה הוא לסגור דרך חברת פספורט קארד ביטוח שנתי. כך תוכלו לטוס בחו"ל במשך כל השנה, אך לא תצטרכו לסגור בכל פעם ביטוח מחדש. אתם תהיו מבוטחים במשך כל השנה, וגם כאשר יהיו לכם נסיעות דחופות – אתם תוכלו לטוס, מבלי לדאוג לכך שאין לכם ביטוח נסיעות בתוקף.

צילום:freepik

אנשי עסקים מקבלים כיסויים מותאמים אישית

כיסויים בביטוח פספורט קארד מותאמים לאנשים הספציפיים שהם מיועדים להם. כך שאנשי עסקים מקבלים ביטוח הרבה יותר אטרקטיבי מכיוון שהוא מתאים להם, והם כאלה שלא עושים יותר מידיי פעילויות שעלולות להביא אותם לסכנה. כך שמצד אחד תוכלו לטוס לחו"ל בראש שקט, ומצד שני אתם תהיו במצב שבו לא תצטרכו לשלם הרבה – כי הכיסויים בביטוח מתאימים לאופי החופשה שאליו אתם יצאתם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!