הלך הכסף? כל מה שחשוב לדעת על פריצת כספת

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איזה ביש מזל זה לאחסן בכספת את כל הפריטים הכי יקרים שלכם בכספת ולגלות שהיא פשוט מסרבת להיפתח. מה עושים במצב כזה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

במאמר הבא נסביר באילו מקרים תצטרכו לפרוץ את הכספת, איך מנעולן עושה את זה וגם, מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים פורץ כספות? מתחילים.

מתי תצטרכו לפרוץ כספת?

אז במידה ואתם מנסים לפתוח את הכספת ולא מצליחים, יתכן מאד שתצטרכו התערבות של מנעולן מקצועי על מנת לפתוח אותה.

במידה ויש לכם כספת דיגיטלית שנפתחת באמצעות קוד, נסו להיזכר בקוד ולחפש אותו באחד מהמקומות בהם אתם נוהגים לשמור סיסמאות.

במידה ואתם לא מצליחים, סביר להניח שלא תוכלו להימנע מהזמנת מנעולן מקצועי שיפתח אותה עבורכם.

איך מנעולן פורץ כספת?

אופן העבודה הוא נגזרת ישירה של סוג הכספת. אז במידה ויש לכם כספת מכאנית שנפתחת באמצעות מפתחות ולא באמצעות קוד, סביר להניח שהפריצה שלה תהיה מורכבת יותר.

במצב כזה, המנעולן יצטייד בכלים מיוחדים על מנת לבצע פריצה שקטה. זו כמובן הפריצה העדיפה, לאור העובדה שהיא לא גורמת לנזק ולאחר הפריצה תוכלו להשתמש בכספת שלכם כרגיל.

במידה ולא תהיה למנעולן ברירה, הוא יצטרך לקדוח בכספת על מנת לפתוח אותה. מדובר בפריצה שגורמת נזק לכספת וסביר להניח שלאחריה תצטרכו להחליף את המנעול שלה.

במידה ויש לכם כספת דיגיטאלית שנפתחת באמצעות קוד, מנעולן מנוסה יצליח לפתוח לכם אותה באמצעות מכות עם לום על הכספת מבלי לגרום לה שום נזק.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מנעולן לפריצת כספת?

לפני שאתם מזמינים את המנעולן שיפרוץ לכם את הכספת ואולי יגרום לנזק, בדקו אולי יש לכם מפתח גיבוי היכן שהוא. לכל כספת, מכאנית ודיגיטאלית, יש מפתח גיבוי ואם תמצאו אותו תוכלו לחסוך את כל התהליך.

הזמינו מנעולן מאזור המגורים שלכם על מנת לקבל את המענה המהיר ביותר. גרים בתל אביב לדוגמה? חפשו מנעולן מומלץ בתל אביב. מה זה מנעולן מומלץ? מנעולן עם ניסיון שעבר את כל ההכשרות הנדרשות.

כשאתם מחפשים בגוגל מנעולן בתל אביב או מנעולן במרכז תל אביב, יקפצו לכם המון תוצאות, חלקן גם תוצאות ממומנות שבעלי מקצוע משלמים עליהן על מנת להופיע למעלה בחיפוש.

זה לא אומר שום דבר על המקצועיות שלהם, לכן, דברו עם לקוחות קודמים של המנעולן וודאו שמדובר בבעל מקצוע שמנוסה בפריצת כספות ולא באיזה חובבן שהגרלתם מגוגל.

שלחו למנעולן שלכם תמונה של הכספת, על מנת שיוכל לדעת מראש באיזו כספת מדובר, להסביר לכם איך הוא מתכוון לפרוץ אותה והאם הוא הולך לגרום לה לנזק. חשוב שתדעו את הדברים האלה לפני, על מנת להימנע מאי נעימות במהלך העבודה או לאחריה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!