עבודה בניו יורק – כסף גדול בתפוח הגדול

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בניו יורקהעיר החשובה והמרכזית ביותר בעולם קוראת לכם. לא תבואו? 

ואנחנו לא מדברים רק על הקצב המטורף של העיר בלי הפסקה, סצנות המוזיקה הכי לוהטות, האתרים הכי אטרקטיבים, הנופים וקו הרקיע המדהים, חיי הלילה הכי נחשבים, הלב הפועם של הכלכלה והפוליטיקה וקוסמופוליטיות וצעירים כמו שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. זאת אומרת, אנחנו מדברים על כל זה וגם על האפשרות לעשות כסף עצום באמצעות עבודה בניו יורק.

צעירים ישראלים רבים כבר יודעים שאפשר להרוויח הרבה בארה"ב במגוון עבודות רחב ובראשם, המכירות בעגלות של מוצרים שונים, המכניסים הרבה כסף בזמן קצר. יש בארה"ב לבדה, ערים רבות שתופעה זו פופולארית בהם. אבל אף אחת לא משתווה למה שתחוו בעת עבודה בניו יורק. לא בקצב, לא בכמות האנשים, לא ביכולת הקניה שלהם ולא בכל העולם שסובב את תחום המכירה בעגלות, שהופך את כל העסק לחוויה אחת גדולה.

למה דווקא עבודה בניו יורק?

ניו יורק היא ענקית בגודלה ועמוסה באנשים. זה כמובן מייצר הזדמנויות רבות ומגוונות להרוויח כסף, במיוחד עבודה בתחום עגלות המכירה. אך יותר מכך, העיר ניו יורק מתאפיינת באוכלוסייה העוסקת במגוון מקצועות חופשיים כמו פיננסים, הייטק, פרסום ושיווק, ניהול, משפטים וכד'. זה אומר, שישנו מקום רב לאנשים צעירים עובדים במגוון העבודות האחרות. כל זה מביא את רשויות ארה"ב, בכלל, וניו יורק בפרט, לעודד עבודה של כוחות זרים צעירים, שגם משתלבים היטב במרקם החיים התוסס של העיר. חשבו על תל אביב שלנו. אותו דבר בניו יורק, רק גדול עשרות מונים.

גם ישראלים צעירים רבים מחפשים עבודה בניו יורק והיא היעד המועדף עליהם. היא מאפשרת לא רק עבודה מכניסה מאוד במגוון עצום של תחומים אלא גם חיים וחוויות שאין בשם מקום אחר. במיוחד אם אתם צעירים. ניו יורק היא ה"מכה" של הספורט, המוזיקה, חיי הלילה והתרבות העולמית. ועוד לא דיברנו על האווירה התוססת, הקצב הפועם בליבה, הפארקים המרשימים והנופים המדהימים שנמצאים במרחק נסיעה קצר ממנה (תוכלו לקחת את רכב החברה לטיולים בימים החופשיים). 

על איים, שכונות וקהילות יהודיות

כמובן, שכמו כל מטרופולין ענק, ניו יורק מחולקת לכמה אזורים, איים, שכונות, רובעים וכד'. אין דין הפרברים, כדין הארלם וכדין ברוקלין או מנהטן. חברה איכותית שתקבלו דרכה עבודה בניו יורק, תדע להשים אתכם באזורים המוצלחים ביותר, הן מבחינת עבודה והן מבחינת מגורים. בנקודה זו, חשוב לזכור כי החיים בניו יורק אינם זולים. עלות המחיה גבוהה וכך גם שכר הדירה. אבל וזה אבל גדול עם יתרון גדול. אתם הולכים לגור בדירה מרווחת עם הרבה חבר'ה כמוכם, כך שנטל המחיה יתחלק ובכלל, אם תהיו טובים, תוכלו להרוויח למשל בעגלות מכירה כל כך הרבה כסף, שזה יספיק למחיה, בילוים וגם לחסוך.

כדאי שתדעו: ניו יורק היא העיר עם הכי הרבה יהודים בעולם. למעשה, מספר היהודים בניו יורק לבדה, גבוה ממספר היהודים בישראל כולה. זה אומר, שתרגישו שם בבית. עברית ואנגלית לא יהיו בעיה. מסעדות ואוכל ישראלי יש בשפע כמעט בכל קרן רחוב, כן, גם אוכל כשר ובכלל, תוכלו להתחבר לקהילה יהודית, בסגנון שלכם ולהיות שם בני בית. יהודים בניו יורק, מאוד מעריכים ישראלים צעירים ובגישה נכונה, תוכלו להתחבר עימם וליצור קשרים מועילים עם הזמן.

עגלות בניו יורק

עבודה בניו יורק יכולה להיות במגוון רחב של עבודות. פעם, הישראלים היו קשורים בעבותות לענף ההובלות אך כיום נפתחו עוד עשרות משרות שאינן דורשות ידע מקצועי מוקדם או תואר מתקדם, כמו מנעולנות, מלצרות, אבטחה, שיפוצים ועוד. אולם המשרה המכניסה ביותר היא בתחום העגלות. חווית השופינג התמידית שמציעה ניו יורק, בין למקומיים ובין לתיירים היא אינטנסיבית ומדהימה וזו בדיוק ההזדמנות שלכם לנצל אותה להרוויח הרבה כסף. 

בעגלות המכירה, שהן למעשה דוכנים הנמצאים בקניונים ובאזורים תיירותיים משמעותיים, תוכלו למכור לעוברים ושבים שלל מוצרים מתחומי הטיפוח, הקוסמטיקה, אקססוריז, מכשירים לשיער ועוד. זו עבודה לא פשוטה והיא דורשת גם יכולות פיזיות של עמידה בלחצים ושעות רבות של עבודה וגם גישה חיובית למכירות ויכולת להתחבר אל בני אדם. ויחד עם זאת, לאלו שצולחים אותה, מצפה שכר מדהים וגבוה של למעלה מ-5000 דולר בחודש. כן, סכום שלצעיר ישראלי ממוצע יידרשו כ-3 או 4 חודשים להשיג אותו.

עבודה בניו יורק רק עם ויזת עבודה

אז סיפרנו לכם עד כמה עבודה בניו יורק משתלמת ומהנה אבל וזה אבל גדול, רק אם היא נעשית באישור ומוסדרת. הניו-יורקרים רוצים שתבואו לעבוד אצלם אבל רוצים לפקח על כך ולעשות את זה בצורה תקינה. דבר זה התחדד נוכח פיגועי 11 בספטמבר שהיכו בעיר. זה אומר שהשלטונות עושים מאמצים רבים לשלוט בעניין זה ורשויות ההגירה בעיר ובמדינה מקפידים מאוד. מי שמתחכם, סופו להסתבך עם החוק וכן בפגיעה ביכולת לשוב ולצאת לארה"ב בעתיד.

כדי לעבוד בארה"ב יש צורך בוויזת עבודה או אשרת עבודה. ניתן להשיג כזו, גם אם אתם לא אזרחים אמריקאים, אם אתם עומדים בכמה קריטריונים מסוימים המגדירים את מהות העבודה אליה אתם מיועדים. מה שמעניין אותנו הוא ויזת  B2 – Hהמיועדת למועסקים בלתי מקצועיים (בניגוד למשל לעובדי הייטק או שוק ההון וכד'). הויזה לא ניתנת לעובד אלא למעסיק, שמעניק אותה לעובד. לכן, עולה ומתחדדת החשיבות להיכנס לחווית עבודה בניו יורק רק באמצעות חברות מסודרות ואמינות של השמת ישראלים בעבודות בחו"ל

לנו למשל יש ניסיון רב בתחום ואנחנו יכולים להדריך אתכם בכל השלבים, החל מהגשות הבקשה בארץ, הביקור בקונסוליה או השגרירות, מילוי הטפסים וכמובן מציאת העבודה המכניסה ביותר בניו יורק, טיסות, מגורים ועוד.

 

 

עבודה בניו יורק
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>