עבודה בניו יורק

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רוצים לשבת את החלום האמריקאי ואת החלום הישראלי ביחד? עבודה בניו יורק תעשה את העבודה. אתם בוודאי חושבים איזו הכשרה צריך בשביל לעבוד בניו יורק, ממש לא רחוק ממנהטן בדירה מפוארת ובתנאים מדהימים… אז לא צריך הכשרה, כל מה שאנו מחפשים הוא בני אדם טובים ורעננים שרוצים להרוויח כסף טוב.

עבודה בניו יורק – עגלות זה לא מה שחשבתם

עבודה בעגלות בניו יורק יכולה להניב לכל אחד משכורת גבוהה שרק יכול היה לחלום עליה בארץ (ללא שום תואר או תפקיד ניהולי). אבל לא הכל סוכר, אנו לא רוצים להשלות אתכם. עבודה בעגלות יכולה להיות אינטנסיבית, לכן אנו מחפשים עובדים חרוצים שיודעיםעבודה בניו יורק לישראלים להשיג את המטרה שלהם. מדובר על שעות כ-10 שעות עבודה ביום, ויש יום מנוחה בשבוע. התפקיד שלכם הוא למכור מוצרי קוסמטיקה, מיישרי שיער, מוצרי טיפוח ישראלים, סבונים, מסרקים, שמנים וכן הלאה… יש להדגיש כי מדובר על מוצרים איכותיים ויוקרתיים, עליכם לדעת מה אתם מוכרים לפני שאתם ניגשים ללקוח. בכל פעם שתמכרו מוצר תקבלו אחוזים לשכר השבועי שלכם. בדרך כלל תקבלו את המשכורת כל שבוע, לעיתים כל חודש, זאת יסבירו לכם בצורה מסודרת במעמד הקבלה. אם כך, הבנו שאפשר להרוויח הרבה מעגלות, אבל לא מדובר על עבודה של "בטן גב", צריך להשקיע בשביל להרוויח.

למה דווקא ניו יורק?

בניו יורק תוכלו לעבוד באופן חוקי על ידי הוצאת ויזת עבודה בארה"ב, זאת תעשו בסיוע של החברה מולה אתם עובדים. ניו יורק היא לב ליבה של ארה"ב, מקום שוקק חיים, מקום שבו כולם מגשימים את החלומות שלהם, וזה הזמן שלכם להגשים את עצמכם. מלבד לכך, ניו יורק נחשבת לעיר עשירה ויוקרתית, לכן הסיכויים שלכם למכור רק גדלים. אתם תמוקמו במקום מקורה באזור מסחר פעיל, כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות בנימוס לעוברים והשבים ולמכור להם את המוצרים בחנות.

עבודה בניו יורק – זמן פנוי

אם אתם חושבים שאנו מתכוונים שאתם הולכים לעבוד כל יום, כל היום, אתם טועים ובגדול.כל מה שרציתם לדעת על עבודה בניו יורק המטרה לשמה אנו מזמינים חבר'ה צעירים דווקא לעבוד בחו"ל היא בגלל ההזדמנות שלהם לשלב בין כסף טוב ובין חוויה בלתי נשכחת. רבים מהצעירים שמגיעים אלינו מוצאים את עצמם נשארים חודשים רבים יותר ממה שתכננו, בגלל הכסף ובגלל החוויה. כל זמן פנוי שיש לכם הוא לרשותכם, תוכלו לנסוע לעיר, תוכלו להרחיק, תוכלו לצאת לפאבים ומועדונים ולעשות מה שמתחשק לכם, בדרך כלל יעמוד לרשותכם רכב חברה, למרות שזה פחות רלוונטי בניו יורק שם כולם מתניידים ברכבות ואוטובוסים.

עבודה בניו יורק – מגורים

אנחנו ממש לא מתכוונים לזרוק אתכם באיזו דירה ישנה בשכונה לא סימפטית כל כך, אין מה לדאוג. בדרך כלל הדירות ממוקמות בשכונה יהודית במנהטן, הדירות מאובזרות ברמה הגבוהה ביותר שיש. יש לכם בריכה בבית, חדר כושר, כבלים, חדרים מרווחים, מטבח מאובזר והמון מקום לפרטיות. אתם כמובן מתגוררים עם החבר'ה שיעבדו אתכם או במרכזי מסחר קרובים לשלכם. אתם תראו שמהר מאוד אותם "זרים" שפגשתם בדירה המשותפת יהפכו להיות חברים לכל החיים. כמו כן, תמיד יש אחראי בדירה, הוא האוזן הקשבת לכל מי שמתקשה, הוא יעזור לכם להסתגל גם לעבודה וגם לאזור החדש בו אתם נמצאים. חבר'ה צעירים, זאת ההזדמנות שלכם להרוויח הרבה כסף, ולהתחיל את החיים שלכם על רגל ימין. תוכלו לחסוך לטיול הגדול, ללימודים, מה שמתחשק לכם. המשכורת בעבודה בעגלות יכולה להגיע ל-8,000 דולר בחודש טוב ובחודש חלש ל- 4,000 דולר, כמובן שאם החודש חלש או חזק זה תלוי בכם וברעב שלכם למכירות.

מבין כל היעדים בהם מחפשים ישראלים צעירים עבודה, ניו יורק היא כנראה היעד הבולט ביותר ולא לחינם. העיר ניו יורק היא עיר ענקית המתפרשת הרבה מעבר למנהטן האי, ועדיין, בתוך מנהטן עצמה מתקיימת פעילות מסחרית ואנושית כל כך ענפה שמייצרת לא מעט הזדמנויות עבודה. הבשורה הטובה היא שתושבי ניו יורק עצמם נמנעים משורה של עבודות, אותן הם מעדיפים להשאיר לזרים ולעומתם זרים שמחפשים עבודה בניו יורק, דווקא שמחים מאוד לקחת אותה בשתי ידיים ולהרוויח סכומים יפים מאוד, שניתן לחסוך בתוך זמן קצר לסכומים גבוהים במיוחד.

עבודה בחול

עבודה חוקית חובה

בדיוק בגלל כל מה שסיפרנו לכם עד כה, עושות רשויות ההגירה של ניו יורק מאמץ רב באיתור עובדים בלתי חוקיים וגירושם מארה"ב. מעבר לזה שאתם ממש לא רוצים חותמת שחורה בדרכון שלכם, חותמת שלא תאפשר לכם להיכנס שוב לארה"ב למשך החל מחצי שנה ועד עשר שנים ויותר, עבודה בניו יורק באופן בלתי חוקי יכולה להגביל אתכם מאוד במגוון העבודות בהן תוכלו להשתלב ובמשימות שאליהן תוכלו לצאת במסגרת העבודה. האמריקאים אוהבים מאוד לעבוד לפי הספר ומניסיון העבר המר שלהם, מקפידים בעלי עסקים בניו יורק על נושא חוקיות העובדים עד מאוד.

עבודות בלתי מקצועיות וגם מאוד מקצועיות

היופי בעיר ניו יורק הוא שהעיר הזאת יודעת להציע מגוון רחב של עבודות, ובתוכן כמובן שלל עבודות בלתי מקצועיות כמו מכירות, הובלות, עבודה בחנויות אוכל ואלקטרוניקה, אבל גם שלל עבודות מקצועיות הדורשות תואר אקדמי או אנשי מקצוע בעלי השכלה רשמית. המשמעות היא שאם אתם רוצים לעבוד בחו"ל ורוצים גם לממש את היכולת שלכם לעבוד בתחום ההתמחות שלכם, עבודה בניו יורק היא אופציה שיכולה מאוד להתאים לכם. ואחרי שאמרנו את כל זה, השאלה היא איך אתם מגיעים לעבודה המתאימה הזאת ואיך אתם מוודאים שאתם נחשפים למקסימום הזדמנויות עבודה עוד לפני שאתם עולים למטוס, כך שכאשר תגיעו לניו יורק תוכלו כבר להרוויח ולהתנהל בצורה מכובדת, והתשובה בשורות הבאות.

מציאת עבודה בניו יורק עם טרמינל

טרמינל היא אחת מחברות ההשמה המובילות בישראל בתחום של עבודות חו"ל ובמסגרת זו מציאה לכם מאגר שלם של הזדמנויות עבודה בניו יורק, מאגר שמתעדכן מרגע לרגע עם משרות נכנסות ויוצאות ללא הרף. טרמינל גם דואגת לנהל עבורכם את כל הפרוצדורה מול המעסיק ומול הרשויות, על מנת להבטיח שאתם משתלבים בעבודה המתאימה לכם ביותר ושאתם עושים את זה באופן חוקי לחלוטין, עם כל האישורים הנדרשים ובכלל זה ויזת עבודה E1. עבודה בניו יורק אתם יכולים למצוא גם בעצמכם, במיוחד אם אתם יודעים לקרוא היטב אנגלית, אבל אם אתם רוצים למצוא עבודה שבאמת תוכלו להרוויח בה וגם להיות מסופקים ממנה, טרמינל היא הכתובת שלכם.

 

עבודה בניו יורק 

צעירים רבים, מחפשים עבודה שתהיה מצד אחד חווייתית, כיפית, ועם אנשים טובים בסביבה, אך לא פחות חשוב מכך, עבודה בה השכר מתגמל. לאחר השחרור מצבא ההגנה לישראל, צעירים רבים רוצים לחסוך כסף לטיול הגדול שלרוב מתקיים במזרח הרחוק, או בדרום אמריקה. המטרה כמובן, היא לחסוך כמה שיותר כסף, בכמה שפחות זמן, ובדרך כמובן –  ליהנות ולצבור חוויות. נשמע לכם כמו חלום אוטופי? תופתעו לגלות כי תוכלו לשלב את כל העולמות, בעבודה אחת. עבודה בניו יורק יכולה לספק לכם שכר מתגמל במיוחד, חוויה בלתי נשכחת, וכמובן תנאים יוקרתיים וליווי צמוד. נשמע לא מציאותי? תמשיכו לקרוא וגלו איך נראה יום בחיי ישראלי בעבודה בניו יורק, ותקבלו את התשובות לכל השאלות שלכם.

עבודה בניו יורק 

בוקר בניו יורק – תחילתו של יום

כמו כל בוקר, כיאה לעיר תוססת ומרכזית שלא נחה לרגע, הבוקר של א' – צעיר שעובד בניו יורק דרך חברת טרמינל, מתחיל מוקדם במיוחד. כבר בשעה שש בבוקר א' מצחצח שיניים, לובש בגדי עבודה, מעיר את שאר חבריו לצוות, ומכין קפה קר. א' וחבריו יוצאים כבר בשש וחצי אל מרכז העיר ברכב חברה ששייך להם. לאחר חנייה בחניון המקורה של הקניון, מתמקם א' בדוכן הקוסמטיקה ופותח אותו. לאחר ניוקי קצר של המוצרים ופתיחת הקופה, מתחיל א' את יום העבודה. 

עבודה בניו יורק – הפרקטיקה

אז מהי בעצם מהות העבודה? עבודה ארה"ב , היא בעצם עבודה בתחום המכירות. א' מסתובב במרכז הקניות בו שובץ, וניגש אל עוברי האורח. הוא מציע להם קרמים, תכשירי שיער, סרומים למיניהם, ומחליקי שיער. על כל מכירה אותה א' מבצע, הוא מקבל בונוס מסוים – תגמול כספי, וככל שא' יתמיד יותר במכירה, ייגש ליותר אנשים, ויראה נלהבות ואנרגיה, כך יצליח למכור יותר, ובכך להגדיל את שכרו. עבודה בניו יורק, ובטח שבמרכז קניות, היא לא דבר פשוט, והעבודה דורשת יכולת פיזית גבוהה, לעמוד כל היום על הרגליים, ולא לוותר לרגע גם כשקשה. כמובן שהאנשים שעובדים יחד עם א' מפרגנים לו והוא להם, דבר המקל על העבודה והופך את האווירה לנעימה יותר. 

סופו של יום

בשעות הערב, כאשר מרכז הקניות נסגר, א' מקפל את הדוכן ודואג שכל דבר נמצא במקומו. הוא וחבריו חוזרים לדירה ומתכוננים לעוד יום מוצלח של מכירות. החברים מכינים ארוחת ערב משותפת, צופים בסרטים, מתקלחים, ונחים. כמובן שא' לא שוכח לעדכן את משפחתו על מצבו, ופורק לחבריו על הגעגועים ארצה. 

החוויה האורבנית

כמובן שלהיות בניו יורק, זהו חלום שמתגשם, והחוויה העירונית היא הפלוס העיקרי בעבודה. ניו יורק מאופיינת במסעדות מיוחדות, נופים מרהיבים, פסל החירות, וכמובן הצגות ברודווי המיוחדות בתפאורתן והפקתן. מלבד העבודה עצמה, לא' יוצא לבלות בעיר, להכיר אנשים חדשים, ליהנות מחיי הלילה שיש לעיר להציע, ואפילו לרוץ ברחבי הסנטרל פארק. אין ספק כי ניו יורק היא עיר מיוחדת שלא דומה לאף עיר אחרת בעולם. 

נשארו לכם שאלות? אתם יותר ממוזמנים לפנות לחברת טרמינל שתדאג להטיס אתכם לניו יורק ולספק לכם מענה מלא וצמוד לאורך כל הדרך. חברת טרמינל תדאג לכם לתנאים אקסקלוסיביים כמו דירה במרכז העיר, חברה טובים שיעבדו אתכם יחד, שכר מתגמל, רכב, וכמובן חוויה חד פעמית. חברת טרמינל דואגת לעבוד על פי התקנות והאישורים החוקיים כך שאתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. רוצים שבקרוב אחד מימיכם יראה ממש כך? בואו לעבוד בניו יורק ותוכלו להכיר חברי אמת, לעשות אחלה כסף, ולחוות חוויה שלא תשכחו כל החיים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!