עגלות באירופה 

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עגלות באירופה עגלות באירופה 

אם אתם מחפשים עכשיו עבודה בחו"ל, בטוח שהתחלתם בלבדוק על ארצות הברית. בטח נתקלתם גם בעבודות באוסטרליה, ביפן ואולי גם בקנה. אבל חשוב לנו לספר לכם שיש לא מעט אופציות לעבודות גם באירופה, ובעיקר במערבה. מדינות מערב אירופה הן מדינות עשירות מאד, מהעשירות ביותר בעולם, וגם שם ישראלים רבים יכולים למצוא דרכים להרוויח כסף טוב בצורה יעילה ובטוחה. 

אז באילו מדינות מדובר? מה העבודות המרכזיות בהן תוכלו להשתלב? האם אפשר לטייל קצת תוך כדי? איפה הקהילות הישראליות נמצאות?
כל זאת ועוד אצלנו. 

אז באילו מדינות וערים מדובר? 

חשוב לשים את הדברים על השולחן : עצם היציאה של ישראלים לעבודה בחו"ל קשורה לשני פקטורים עיקריים : הרצון להרוויח הרבה כסף ומהר ( לכן הרבה צעירים אחרי צבא בוחרים בדרך הזו) והשנייה היא לגלות קצת עולם ולחוות תרבות חדשה, מסעירה ומסקרנת. נכון, ישנו קסם מסוים במדינות מזרח אירופה בהן התרבויות הן יותר 'לוקאליות' ופחות מערביות, אבל התושבים בהן עניים באופן משמעותי יותר מאשר במערב, וגם ברבות מהמדינות האלו חוקי ההגירה נוקשים מאד. לכן לא משתלם לכם לחפש עבודה שם וגם לא משתלם לחברות ישראליות לפתוח שם עסקים. המדינות שבהן תרצו להתמקד הן : צרפת, ספרד, אנגליה, איטליה שוויץ הולנד וגרמניה. כמובן שיש עוד אבל במדינות האלו נמצאים המוקדים העיקריים של החברות הישראליות שמציעות לכם עבודה, ולכן חשוב שתתמקדו באזורים האלו כשאתם מחפשים עבודה. 

התרבות במערב אירופה שונה באופן משמעותי מבארצות הברית. התרבות האירופית עתיקה יותר ומבוססת יותר, ומרכזי הערים הגדולות מציעים חוויות תרבות שונות ואחרות מאשר פרברי הענק בארצות הברית. עוד דבר מיוחד באירופה הוא ההבדל המשמעותי בין התרבויות למרות מרחקי הנסיעה הקצרים. לדוגמה, אפשר לקחת רכבת ממילאנו לפריז (מרחק נסיעה לא גדול במיוחד), ולחוות שתי ערים השונות לחלוטין זו מזו באופן מהותי ועמוק. חשבו על זה כך : במרחק קרוב ממכם יש שלל תרבויות, ערים ומקומות שאפשר לחקור. האירופאים עצמם מתנהגים כך : באיחוד האירופי קל מאד לעבור בין מדינות, ותושבי המקום נעים ונדים בחופשיות בין עיר לעיר ולא מתחשבים בגבולות הגיאוגרפים של המדינות. 

 

באילו עגלות מדובר? 

ובכן, יש שלל סוגים של עגלות שאפשר למצוא את עצמך בתוכן. הכל כמובן מותאם למקום לעיר בה אתה נמצא ולסוגי העגלות. חשוב גם להגיד שלא חייבים לעבוד בעגלות, תוכל למצוא את עצמך עובד בחנות אלקטרוניקה, חנויות קמעונאות שונות ומגוונות ואפילו בתור מנעולן, אבל מרביתם המוחלט של הישראלים בוחרים במכירה בעגלות. הסיבה לכך היא שהאוריינטציה המכירתית של העגלות היא גבוהה מאד ביחס לשאר העבודות, ואפשר להרוויח דרך העשייה סכומים לא מבוטלים של כסף. סוגי העגלות הם בעיקר עגלות של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מבית יוצר ישראלי כלשהו, או עגלות שמתמקדות במכירה של ציורי שמן.
לצעירים ישראלים שזה עתה השתחררו מהצבא זוהי עבודה נהדרת, כי ללא הכשרה מקצועית או לימודי עתודה או תואר, אפשר להרוויח סכומים גבוהים מאד שלא מתאפשרים בארץ שלנו. 

 

טיול ונופש תוך כדי עבודה – 

אחד היתרונות שמציעה לכם האופציה של עבודה באירופה הוא זה של שילוב פעילות פנאי ענפה לצד עבודה טובה. מן הסתם, כאשר אתם משתלבים במקום עבודה מסוים, אתם ממלאים תפקיד חשוב והופכים לחלק ממצבת העובדים באותו מקום עבודה, כך שאין לכם את החופש לצאת ולחזור לעבודה כרצונכם. יחד עם זאת, אותם מעסיקים שמציעים לכם את האפשרות של עבודה באירופה מודעים היטב גם לצורך והרצון של העובדים לשלב פעילות פנאי וטיול לצד העבודה ולכן מעמידים לרשותכם אופציות יצירתיות, שמטרתן לאפשר לכם לצאת מעת לעת לטיול, לקחת יום או יומיים חופש או לצאת לשבוע טיול ברחבי המדינה בה אתם עובדים. בנוסף לכך, יש לכם כמובן את האופציה ליהנות מהתרבות המקומית, מחיי הלילה ומבילויים במקום בו אתם עובדים ואם כל אלו חשובים לכם, זהו גם שיקול מרכזי וחשוב שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים את היעד בו אתם רוצים להשתלב. יחד עם זאת, שימו לב שאתם לא מעניקים לנושא הפנאי משקל חריג בסך השיקולים שלכם ושאתם שומרים על איזון בין הצורך ליהנות ולבלות ובין הצורך להרוויח סכום כסף נאה שאיתו תוכלו לחזור ארצה, שכן זוהי המטרה המרכזית שלשמה אתם נוסעים לעבוד בחו"ל.

השתלבות בקהילה הישראלית המקומית – 

כמובן שכל אחד רשאי לבחור את אורח החיים שהוא רואה לנכון. אם תרצו לא לראות ישראלים מחוץ לשעות העבודה אין שום בעיה עם זה, ויש ישראלים הבוחרים בדרך הזו. יחד עם זאת, בגלל הקהילתיות הגדולה שקיימת בארץ שלנו ובתרבות הישראלית, בכל מקום בו עובדים ישראלים מתגבשת קהילה ישראלית שמעבירה הרבה מזמנה ביחד ורוקמת קשרים ענפים ועמוקים. הקהילה הזו הופכת את השהות לנעימה ואף למשהו להתגעגע אליו כשחוזרים ארצה.
כדי לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים מומלץ לעבור אצל חברת השמה שתדאג לספק לכתם מענה מפורט שיענה על הצרכים הספציפיים והמדויקים שלכם. לכל אחד יש דברים אחרים שמעסיקים אותו ורצונות המתאימים לו, וחברות ההשמה מומחיות בלהבין את הפרופיל שלכם ולשבץ אתכם במקום שהכי יתאים לכם.  

עבודה בעגלות דורשת ממכם לייצר אינטרקאציה אנושית עם אוכלוסייה זרה באופן קבוע כדי להרוויח סכומים גובהים של כסף שלא תוכלו להרוויח ללא תואר בשום מקום אחר.  מרבית העבודה שלכם תהיה סביב מכירות וכמות הכסף שתרוויחו נובעת מכמות המוצרים אותם אתם הולכים למכור, לכן חשוב מאד לבחור את המדינה הנכונה בה יהיה לכם את המוטיבציה למכור וגם את התנאים הסביבתיים כדי שתרגישו עטופים ובטוחים. בהצלחה לכם! 

עבודה בעגלות באירופהכולנו אוהבים לעשות כסף. יותר מכך אנחנו אוהבים לעשות כסף גדול. העניין הוא שזה מאוד מסובך וכמעט בלתי אפשרי. בטח כשאתה עדיין צעיר, לפני לימודים, בלי קריירה מפותחת, מעמד נחשב או משרת חלומות בחברה מצליחה. בקיצור, תיאור מושלם של כולנו רגע אחרי הצבא ולפני הכניסה למרוץ החיים. אבל למען האמת, יש כאלו שעבורם מדובר בלא יותר מאגדה. הם רצו והצליחו. הם החליטו שהם עושים את הכסף הגדול ומהר. הם לא עושים את זה בארץ. פה אין כמעט סיכוי לעשות כל כך הרבה כסף באופן חוקי. אבל עבודה בארה"ב ואירופה זה אפשרי. 

עבודה בעגלות באירופה ובארה"ב, היא עדיין סוד שעובר כמעט מפה לאוזן. למרות שהחברה שלנו כבר החליטה לחשוף את כל היתרונות, הדרכים והמשרות לצעירים כדי להקל עליהם, רבים עדיין לא מאמינים כי דבר כזה אפשרי. בפועל, אלפי צעירים וצעירות ישראלים כבר עושים כסך עצום על ידי עבודה בעגלות באירופה. כמה עצום? כ-5000 דולר בחודש. ספרו את זה לישראלי שעובד בתחנת דלק בשביל 5000 שקל. כשהוא מסיים את המשמרת שלו בתחנת דלק, הוא חוזר עייף לדירת חדר או לעלית הגג אצל ההורים. אלו שמרוויחים בעגלות 5000 דולר, יוצאים לברים הכי חמים בלונדון, למסיבות הכי מושקעות בברלין או לבתי הקפה הכי טובים ברומא.

עבודה בעגלות באירופה – כך עושים זאת חכם

אז גירינו אתכם וסיפרנו לכם, שצעירים כמוכם יכולים לעשות כ-5000 דולר בחודש. זה כמובן נכון לגמרי, בתנאי שאתם עושים את זה נכון. לעשות את זה נכון הוא כמובן בראש ובראשונה, לעשות את זה אם חברות אמינות ומוכחות בתחום. אם תתקשרו עם חברה נצלנית, לא מקצועית ולא מוכחת בתחום, תמצאו את עצמכם במקומות לא אטרקטיביים, בלי עבודה ובלי כסף. חשוב לזכור, כי מעבר לעבודה עצמה, שצריכה להיות מסופקת במקומות אטרקטיביים, החברה המלווה תספק לכם לעיתים גם דיור, נסיעות, טיסות, ביטוחים, ארגון מסיבות וחיי לילה מפותחים. גם זה שווה זהב.

 ועוד לא דיברנו על דבר מרכזי מאוד-  עבודה חוקית למהדרין. חברות שרלטניות רבות ינסו למכור לכם עבודה לא מסודרת בלי אשרות עבודה מתאימות. הכל יכול ללכת טוב ויפה עד שתתקלו ברשויות החוק המקומיות. במקרים אלו תצאו חבולים ובלי כסף ואפילו עם כתם פלילי במקרים חמורים. חסכו לכם דבר זה מראש. עבדו רק עם חברה המספקת לכם עבודה באירופה באופן חוקי וגם מסייעת לכם בהשגת האישורים.

עבודה בעגלות באירופה – הזדמנות לעשות כסף גדול

עבודה בעגלות באירופה דומה מאוד לעבודה בעגלות מכירה בארה"ב, טוקיו או אוסטרליה. גם כאן מדובר בדוכנים יוקרתיים בהם אתם מוכרים לעוברים ושבים שלל מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, אביזרים סלולריים ועוד. הדוכנים יוצבו במקומות הומי אדם, בירידים לקראת החגים, במקומות מרובי תיירים ועוד מקומות עם תנועה בלתי פוסקת. הקונים הפוטנציאלים נמצאים כל הזמן סביבכם ועליכם רק לגרום להם לקנות. דיברנו על 5000 דולר מקודם. מוכרים מצטיינים מגיעים גם ל-8000 דולר לאחר בונוסים.

חברות אמינות ומוכרות בתחום, לא יתקעו אתכם בדוכן שכוח אל בעיר שדה נידחת אלא במקומות האטרקטיביים ביותר. הצלחתכם היא גם הצלחתם. גם המוצרים בדוכן שלכם יהיו יוקרתיים מאוד כדי יעמדו בסטנדרט הגבוה ויאפשרו לבצע אצלכם רכישה חוזרת ובכך להגדיל את היקף ההכנסה שלכם.

 

הכשרה עבור עבודה בעגלות באירופה

עבודה במכירות לא מתאימה כמובן לכל אחד. עליכם לבחון עם עצמכם האם אתם מוכנים לעבוד בכך והאם יש לכם את האומץ הנדרש כדי להגיע וליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאלים. אם מצאתם את עצמכם כמתאימים, הדרך שלכם סלולה. אמת, לא התנסיתם עד כה במכירות מוצרים אבל חברות רציניות לא זורקות אתכם למים לבדכם. הן מלמדות אתכם לשחות. בחלק מן המקרים תקבלו הכשרה ייעודית ובחלק אחר יוצמדו לכם חונכים ישראלים עם ותק בתחום, אליהם תיצמדו בימים הראשונים ומהם תלמדו את כל הטיפים הקטנים.

ברוב המקרים, גם לא תדרשו לדעת את השפה המקומית. אולי רק כמה מילים בודדות שיש בהם כדי לכבד את הלקוח שמולך. כמובן, שאם יש לכם ידע מלא בשפה, זה יסייע לכם אבל באופן כללי, תוכלו להסתדר היטב רק עם אנגלית בסיסית.

יש חיים אחרי עבודה בעגלות באירופה

העבודה בעגלות המכירה היא בין 8-10 שעות ביום ובשאר הזמן אתם וחבריכם חופשיים. כל העיר פרוסה לפניכם וכך גם חיי הלילה שלה. באירופה, בימי החופש, במיוחד במדינות שמאוד מקפידות על כך, תוכלו לבקר וליהנות באטרקציות של אותה המדינה. גם לעשות כסף וגם ליהנות ולבלות – שילוב מושלם. גם אם לא יצאתם לבלות ואתם רוצים לנוח בבית, התקשרו עם חברה שבדקתם וביררתם כי היא מספקת מגורים ברמה גבוהה לעובדיה. 

אתם הולכים לבלות בדירה שלכם הרבה זמן, לבשל שם ולחיות אחד עם השני. זה כמובן כייף, אם התנאים נאותים. בדקו גם את מערך ההסעות למקומות העבודה. בחלק מן המקרים, החברה תספק לכם כלי רכב ובכלל, משתנים רבים כמו טיסות, ביטוחים ועוד, יכולים להשפיע על הצלחתכם.

עגלות באירופה 
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בפורטוגל

פורטוגל היא מדינה מהממת המחולקת למספר אזורים וקבוצות איים. פורטוגל ממוקמת בדרום-מערב אירופה ומציעה שלל אטרקציות, נופים קסומים ואווירה מיוחדת. בירת פורטוגל היא ליסבון והיא

קרא עוד »
איך להשיג עבודה באיסלנד?

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>