עבודה בדרום אפריקה

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בדרום אפריקה

צעירים רבים מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר להרוויח הרבה כסף במעט זמן. לפעמים מדובר בצעירים שהשתחררו מהצבא או צעירים שמתחילים בקרוב לימודים במכללות או באוניברסיטאות בישראל ואין להם עדיין מחויבויות. נוצרת תקופה תחומה בזמן שבה יש הזדמנות לצעירים לעבוד קשה וגם ליהנות, לטייל ולהכיר מקומות חדשים. לכן צעירים רבים חסרי ניסיון מקצועי מנצלים את התקופה הזו עבודה בחו"ל. אם גם אתם בנקודת הזמן הזו, נשמח להציג בפניכם אפשרות שווה ואטרקטיבית במיוחד לעבודה בחו"ל – עבודה בדרום אפריקה. דרום אפריקה היא מדינה שונה משאר שכנותיה ליבשת, היא מושכת אליה אנשי עסקים רבים שמוצאים בה הזדמנויות רווחיות לעסקים מודרניים. דרום אפריקה היא המדינה העשירה ביותר באפריקה, וידועה בשילוב המוצלח בין התרבות המערבית המוכר לנו והנופים הפראיים של אפריקה. בדרום אפריקה חופי ים מדהימים, טבע משגע ושלל אטרקציות.


למי תתאים עבודה בדרום אפריקה?


אם בא לכם להרגיש כמו מקומיים במדינה אחרת, אם אתם רוצים לעבוד לתקופה מסוימת ולהרוויח הרבה כסף אבל לטייל ולראות מקומות מיוחדים בעולם, יתכן שעבודה בדרום אפריקה תתאים לכם. אתם לא צריכים ניסיון קודם או ידע  מיוחד, כדי למצוא עבודה בדרום אפריקה.


מה הם סוגי העבודה בדרום אפריקה?


כמו במקומות אחרים בעולם, אם תרצו לחפש עבודה באפריקה ישנם מספר תחומים בהם ניתן לעבוד. בדרום אפריקה ישנה דרישה לעבודות בתחום האבטחה שמתאימות במיוחד ליוצאי יחידות קרביות. מכיוון שישנה אוכלוסייה חלשה מאד בדרום אפריקה לצד תושבים יותר עשירים, אבטחה היא תחום מבוקש וישראלים מאד מתאימים לתחום זה ולרוב יקבלו תנאים מצוינים. בדרום אפריקה יש גם קהילה יהודית מבוססת שבה תוכלו לעבוד בעבודות בהן העברית היא יתרון כמו טיפול בילדים, הוראה, הדרכה וכדומה. אחד התחומים היותר פופולריים הוא כמובן מכירות בעגלות. בגלל תכונותיה המערביות והתיירות לה היא זוכה, דרום אפריקה היא יעד מעולה לעבודה בעגלות. עבודה בעגלות אינה דורשת ניסיון או ידע קודם, ולכן יכולה להתאים לכל מי שיש לו קצת רעב להצליח ורצון ללמוד. העגלות הן תחום חדש יחסית במדינה, ותוכלו למצוא אותן בעיקר בערים המרכזיות כמו קייפטאון או יוהנסבורג. מכיוון שזה תחום חדש באופן יחסי ומצליח יש ביקוש מאד גדול לעובדים. אם תחליט על עבודה באפריקה בתחום העגלות, תוכלו לחפש עבודה עוד מישראל. בארץ ישנן מספר חברות שעוסקות בתיאום בין עובדים לעסקים מקומיים במדינות שונות בעולם. לרוב, החברה בארץ תדאג לשבץ אתכם באזור ספציפי, תדאג לכם למגורים במחיר אטרקטיבי ולרכב כדי להגיע למקום העבודה. כשתגיעו ליעד, תודרכו על ידי אנשי מכירות מקצועיים וותיקים ותלמדו את כל השיטות הכי רלוונטיות למכירת המוצר שלכם. ישנם מגוון מוצרים שנמכרים בעגלות, חלקם עם קשר ישראלי מובהק כמו מוצרי קוסמטיקה של ים המלח, וחלקם כלליים יותר כמו מחליקי שיער או ערכות למריחת לק. כשתגיעו תלמדו איזה מבצעים אתם יכולים להציע ודרכים שונות לפתות את העוברים והשבים לשמוע מה אתם מציעים. בעבודה בתחום העגלות חשוב מאד ליזום פניות ללקוחות פוטנציאליים ולא לחכות שהם יגיעו אליכם. לא כדאי לפספס אף הזדמנות למכירה כי ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר.


מה היתרונות בעבודה בדרום אפריקה?


ראשית קל מאד להתנהל באנגלית בדרום אפריקה, בגלל ריכוז התיירים ואנשי העסקים מהעולם, רוב הצעירים הישראלים שולטים בשפה האנגלית אז זה יתרון עבורנו. דרום אפריקה היא יעד לא מאד נפוץ לחופשות קצרות, כך שיש לכם הזדמנות להגיע לבקר ביעד שאחרת לא הייתם מגיעים אליו. מחוץ לשעות העבודה, תוכלו למצוא בדרום אפריקה שלל אטרקציות, נופים, טיולים וחופשים משגעים. תוכלו כמובן להמשיך את הטיול שלכם מדרום אפריקה למגוון יעדים בעולם.


כמה אפשר להרוויח בעבודה בדרום אפריקה?


כדי להעריך כמה תוכלו להרוויח צריך לקחת בחשבון גורמים רבים, סוג העבודה לדוגמה, במשרת אבטחה תרוויחו לפי שעה או לפי יום עבודה, בעבודה במכירות תרוויחו לפי עמלות. הסכומים שתרוויחו תלויים בכמות העבודה שלכם וביכולות שלכם, כי יש לדוגמה מוכרים בעגלות שמצליחים למכור יותר בפחות זמן ובכך להרוויח יותר. בכל מקרה ההערכה היא כי ניתן להרוויח עד אלפי יורו בחודש. כמה יישאר לכם ביד כשתחזרו ארצה? זה כבר תלוי בכם.

עבודה בדרום אפריקה
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה במקסיקו

עבודה במקסיקו אם אתם בנקודה בחיים בה עוד לא נרשמתם ללימודים או בדיוק השתחררתם מהצבא ואתם ממש רוצים להרוויח קצת כסף כמו שצריך, יתכן מאד

קרא עוד »
איך להשיג עבודה באיסלנד?

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>