הכח להצליח: דרושים ישראלים בחו"ל

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

דרושים ישראלים בחו"לכל העולם מכיר את המוח הישראלי, את התעוזה ואת היצירתיות. הם אלו שהביאו את מדינת ישראל הצעירה להצלחה עצומה בפרק זמן קצר כל כך והם אשר מביאים ישראלים ויהודים רבים להיות תמיד בחוד החנית של העשייה בתחומים רבים ולאייש את המשרות הבחירות בעולם. אנשים ברחבי העולם מכירים את התכונות הללו ולכן לא אחת, מעדיפים עובדים ישראלים.

אותם התכונות האלו, קיימות כמובן אצל רובכם. נכון, אתם עדיין רק רגע אחרי הצבא ועוד לא רכשתם מקצוע ועדיין אין לכם תואר ונכון, שום חברה גדולה עדיין לא תציע לכם את משרת החלומות הבכירה במטה שלה. אבל זה לא אומר, שלא תוכלו לנצל את היכולות, החשיבה המקורית, היצירתיות והתעוזה כדי לעבוד בעבודות שיכניסו לכם הרבה כסף. זה לא אומר, שאתם חייבים להשלים עם הגורל המקובל של צעיר בישראל רגע אחרי השחרור. אם העולם מעריך את יכולתכם, יכול להיות שאתם צריכים להתחיל לעיין במודעות דרושים ישראלים בחו"ל.

דרושים ישראלים בחו"ל למרות כל הקשיים

הבחירה של רובנו היא לא ללכת לעבוד בחו"ל מיד אחרי הצבא. זה מובן לחלוטין. השתחררנו משנים מאתגרות בצבא ועכשיו אנחנו רוצים חופש. רוצים לטייל. לא לעבוד. עוד נגיע לנקודה זו בהמשך אבל כרגע אתם גם שוקלים האם בכלל כדאי לעבור לגור במדינה זרה, לענות למודעות דרושים בחו"ל, להתמודד עם מגורים רחוק מהבית, עם שפה זרה ובכלל, למי יש כח לכל הבירוקרטיה הזו?

חלק מהטענות שלכם נכונות אבל כבר עכשיו ראוי שתדעו, שאת כל נושא הבירוקרטיה וענייני הנוחות, יש חברות ופורטלים המרכזים את עולמות דרושים ישראלים בחו"ל ומקלים עליכם את התהליכים, מארגנים לכם את כל הסידורים ומקנים לכם את הזדמנויות העבודה הטובות ביותר. והנה הגענו לשאלה: למה לי עבודה עכשיו? התשובה לכך במילה אחת היא : כסף. בשני מילים: כסף גדול. בארבע מילים: כסך גדול והמון כיף.

לעבוד, להרוויח ליהנות

כאשר אתם רואים מודעת דרושים ישראלים בחו"ל עליכם לדעת כי אתם לא באים רק לעבוד. אתם באים לחוויה. שילוב שבין הטיול הגדול של אחרי צבא לעבודה מכניסה מאוד. עבודות בחו"ל, בייחוד בתחום עגלות המכירה, מתרחשות בערים ובמדינות הנחשבות בעולם. דוגמאות? ניו יורק, לונדון, לוס אנג'לס, ברלין, טוקיו, סידני, אמסטרדם ועוד ועוד אתרים שווים שהמשותף לכולם הוא היותם מוקדי משיכה לאלפי צעירים, הרוצים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. 

בכל מקום שכזה, לאחר שעות העבודה או בימים החופשיים, אתם יכולים ליהנות מכל תרבות הפנאי, הטיולים, הנופים, הבילויים, המסעדות ובתי הקפה ולא לשכוח את חיי הלילה המטורפים שיש לכל לוקיישן להציע. כיף גדול יותר יהיה מעצם העובדה שאת כל העבודה והחוויה, אתם מעבירים עם חבר'ה צעירים בדיוק כמוכם. 

והנה הגענו לחלק של להרוויח בענק. צעיר ישראלי שנשאר בארץ ועובד בעבודה כדי לחסוך לטיול הגדול, לקנות רכב או סתם לצבור קצת כסף, מצליח, אכן, רק לצבור קצת כסף. מענה למודעות דרושים ישראלים בחו"ל, יכולים להקנות לכם יתרון עצום על פניו. כמה עצום? חשבו על זה, שעובד מתחיל בתחום עגלות המכירה, יכול להגיע ל-5000 דולר בחודש, בערך פי 3 ממקבילו בישראל. תכפילו את זה לתקופה של כמעט שנת עבודה וקיבלת פער עצום, שיכול לשדרג לכם את הטיול הגדול, את הרכב שרציתם לקנות או כל חלום אחר שרציתם לממש.

דרושים ישראלים בחו"ל – ההזדמנויות

כפי שציינו, לרוב, צעיר הישראלי המופיע בפני מעסיק בחו"ל זוכה להתעניינות רבה. ועוד לא דיברנו על ישראלים שחיים במדינות השונות או על הקהילות היהודיות הגדולות בערים מרכזיות בעולם. אז משרות מקצועיות ממש- לא תוכלו לקבל עדיין אבל יפתח בפניכם עולם רחב של משרות אחרות. בין השאר תוכלו לעבוד בהוראת עברית, בתחומי ההסעדה והמלצרות, שיפוצים, מנעולנות והובלות, חקלאות בה לישראלים יש שם טוב ואותו הדבר בעולם האבטחה. כל אלו הם מקצועות שההשתכרות עליהם תהיה גבוהה יותר מישראל.

וכעת אנחנו רוצים להכיר לכם את המשרה המתגמלת ביותר לצעירים בחו"ל – המכירה בעגלות. עגלות המכירה הן דוכנים יוקרתיים, הממוקמים במקומות הומי אדם כמו קניונים ומרכזי ערים סואנים או אתרים תיירותיים. בכל דוכן שכזה אתם מוכרים לעוברים והשבים מוצרים שונים. לרוב, המוצרים המכניסים ביותר הם מוצרי טיפוח וקוסמטיקה או מוצרים משלימים מעולמות היופי. המשכורת שלכם היא הבסיס אך על כל מכירה מתקבלת עמלה נדיבה.

כאן גם נכנסות היכולות של הישראלים הצעירים. הסחבקיות והיכולת להתחבר מהר. יכולת השכנוע והאסרטיביות המנצחת. עוזרת לכם העובדה שחברה איכותית שתעבדו דרכה, גם תספק לכם לוקיישנים טובים ולא פחות חשוב, גם מוצרים טובים שיהיה לכם נוח להתחבר עליהם, לשכנע בעדם וליהנות גם מקניות חוזרות.

רק על פי חוק

לא מעט פעמים תתקלו במודעות דרושים ישראלים בחו"ל שיפתו אתכם. לצערנו, מאחורי רבים מהם עומדות חברות שרלטניות שמפילות צעירים ישראלים בפח. אתם- אל תפלו. בררו, התייעצו, תבינו מחברים שכבר היו, תבחרו רק לוקיישנים שמתאימים לכם וביקר, תקפידו על חברות העובדות רק על פי חוק ורק על פי סטנדרטים בינלאומיים. עבודה בחו"ל בלי אשרה חוקית, תגרום לכם נזק עצום במישורים רבים ותסבך אתכם כהוגן.

דרושים ישראלים בחו"ל
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בדרום אפריקה

צעירים רבים מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר להרוויח הרבה כסף במעט זמן. לפעמים מדובר בצעירים שהשתחררו מהצבא או צעירים שמתחילים בקרוב לימודים במכללות או באוניברסיטאות

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>