עבודה בחו"ל: אלו המשרות הכי מבוקשות – שיגרמו לכם להרוויח כסף!

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרט לחוויה, לאתגר ולהזדמנויות המגולמות בעבודה בחו"ל, חשוב שהמשרה החדשה שלכם תהיה מתגמלת ותצדיק את המעבר. באילו עבודות נהנים ומרוויחים יותר? זהו הזמן להכיר את המשרות הכי פופולריות בקרב הישראלים, שנחשבות לרווחיות ביותר בחו"ל:

 

קצת על עבודה בחו"ל

מדי שנה מתמלא נתב"ג בישראלים שבוחרים לפרוש כנפיים ולהמריא למקום חדש, שבו הם יכולים לשלב בין מגורים לבין עבודה בחו"ל. באולמות ההמתנה נוצרת התערובת המושלמת של צעירים אחרי צבא המחפשים חוויות חדשות, סטודנטים המשלבים לימודים ועבודה בעולם הגדול, משפחות הרוצות להכות שורשים במקום אחר, יזמים עם חלום שרק מחכה לפרוץ ועוד.

כל אחד מהם יגיע ליעד אחר, בהתאם למטרות שלהם, להעדפה האישית ולעיתים גם לניסיון התעסוקתי הקודם שלהם. כל אחד מהם כבר עבר לפחות כמה מהתהליכים הבירוקרטיים בדרך אל היעד ובראשם קבלת אשרת עבודה או ויזה, וכולם כבר ביררו לעומק כיצד יראה יום עבודתם, היכן יגורו, איך ינועו בדרכים וכמובן – באיזה שכר כל זה מתגשם.

חלק גדול מהנוסעים הללו עברו את תהליך האיתור והקבלה לעבודה דרך חברה ישראלית המתמחה בנושא. אחת החברות הבולטות בתחום היא Flyjob, העוסקת בגיוס עובדים ישראלים והשמתם במגוון יעדים בחו"ל, והיא מטפלת עבורם בבירוקרטיה הנדרשת לצורכי תעסוקה ומגורים בכל יעד. מטרתה של החברה הוא להנגיש את סוגיית העבודה בחו"ל לכל דורש, כך שגם אם יש לכם ידע תעסוקתי או השכלה וגם אם זו עומדת להיות העבודה הראשונה שלכם – יש פתרון לכל תרחיש. תהליכי חיפוש העבודה במדינה שאתם חולמים עליה פשוט ונוח מתמיד, בין אם אתם מתכננים רילוקיישן לארה"ב או שאתם רוצים לחוות את מה שהמזרח הרחוק מציע.

 

מתגמלות ורווחיות: אלו הן העבודות הפופולריות ביותר בחו"ל

עבודה בעגלות

למרות שעות העבודה הארוכות (בין 12-8 שעות ביום בדרך כלל) ואפילו שרוב הישראלים נוטים להצהיר שהם לא אוהבים עבודה במכירות, על העגלה הזו בהחלט כדאי לקפוץ. השכר ההתחלתי בעגלות עומד על 6,000-4,000 דולר בחודש, וזה עוד לפני שדיברנו על הרווחים בתקופת החגים ושלל הבונוסים הניתנים. בעבודה זו אין צורך בניסיון קודם ואפילו אין צורך לדעת את השפה המקומית.

את העגלות אפשר למצוא במגוון יעדים, מה שהופך את איתור העבודה ואת בחיר היעד הרצוי למגוונים וקלים יותר, ואת התהליך הבירוקרטי ליעיל ואפילו קצר. יום העבודה הטיפוסי הוא לצד ישראלים בגילכם ולעיתים גם יש מגורים סמוכים או משותפים, כך שהחוויה תשתלם לכם גם במובן החברתי.

 

עבודה במכירות

אנשי מכירות טובים יכולים להרוויח הרבה ומהר בכל תחום מכירתי שבו יבחרו לעבוד. אם יש לכם גישה טובה לאנשים ואתם בעלי כושר שכנוע, ההצלחה שלכם במשרות כמו מכירת ציורי שמן מדלת לדלת או בחנויות קוסמטיקה כמעט בטוחה. כעת, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לוודא שמקום העבודה החדש ייתן לכם הכנסה מכובדת ושהוא אינו פוגם באפשרות שלכם לטייל ולחוות את מקום המגורים החדש שלכם בדיוק כמו שרציתם.

את העבודות במכירות אפשר למצוא בכל מקום: ממדינות המזרח הרחוק, דרך אירופה וארה"ב ואפילו בהוואי. יהיה לכם קל למצוא שלל עבודות בתחום ולכן כדאי לפנות לתחום המכירות שמעניין אתכם, ביעד שאתם מעוניינים להיות ולבלות בו.

 

טיפול בילדים

יום העבודה הארוך במדינות רבות בחו"ל מאלץ את המקומיים לשכור את שירותיהם של מטפלים צמודים, ולעיתים הם גם מספקים מגורים בתוך הבית ממש כדי שהילדים יקבלו מענה בכל שעה, והמטפל או המטפלת מקבלים תשלום מלא לאורך כל שעות היממה. וכאשר המגורים בחינם (לרבות ארוחות, כמובן) והשכר גבוה – אפשר להרוויח הרבה מאוד בתקופת זמן קצרה, בזמן שאתם פוגשים הכי מקרוב שאפשר את התרבות והחיים המקומיים, יוצרים קשרים חשובים ומשלבים בין מגורים לעבודה בדרך מספקת במיוחד.

המדינות שבהן משרת האופר נפוצה ומבוקשת מאוד הן בדרך כלל ארה"ב ואוסטרליה, אך בחיפוש פשוט אפשר לגלות עוד הרבה משפחות שזקוקות למטפלים ומטפלות גם ברחבי אירופה ודרום אפריקה. למשרה זו יש צורך באנגלית מעולה ורישיון נהיגה בינלאומי, והשכלה אקדמית היא יתרון.

 

הובלות

אם יש לכם מרץ ואתם לא נרתעים מעבודה פיזית, עבודה בהובלות היא בשבילכם, ואת הבירה של סוף יום העבודה תוכלו ללגום באפס דאגות על הראש. במדינות רבות בעולם ובעיקר בארה"ב צמחו חברות הובלות כלל ארציות שמעסיקות ישראלים בשכר של כ-20 דולר לשעה, נוסף על הטיפ השמן שתקבלו מכל לקוח.

העבודה בהובלות מזמנת המון נסיעות וביקור בעשרות מקומות חדשים מדי חודש, בזמן שאתם עובדים לצד מקומיים וישראלים ולא נדרשים להשכלה אקדמית או בקיאות מושלמת בשפה המקומית.

 

אבטחה

תעשיית הביטחון הישראלית נחשבת למבוקשת ומוערכת מאוד ולא בכדי חיילים משוחררים, ובייחוד בעלי תעודת רובאי 03 ומעלה, נחשבים לסחורה חמה במשרות אבטחה מסביב לעולם. אז כמה ישלמו לכם כאן? בין 10,000-3,000 דולר, תלוי בסוג המשרה, הניסיון שצברתם וגם הדרגה בצבא או הרקע הפיקודי שלכם. משרות האבטחה משתייכות למגוון גדול של ענפים ובהם שדות תעופה שונים, אוניות נופש, שגרירויות ישראל בעולם, מוסדות יהודיים ועוד.

בונוס גדול נוסף הוא שכל ההוצאות הנלוות במשרות האלה, כמו מגורים ומזון, הן במימון המעסיק שלכם, מה שהופך את ההכנסה החודשית למשתלמת כפליים.

 

עבודה בחקלאות

אחד התחומים המסקרנים שצובר לאחרונה פופולריות בקרב הישראלים הוא ענף החקלאות העולמי. זהו ענף אידיאלי למי ששואף לטייל יותר, להישאר סמוך יותר לנוף הפתוח ולעבוד במשרה פיזית הכוללת מגורים בתנאים משתנים (במימון מלא כמובן), חווייתית מאוד ומתגמלת למדי, לעתים גם בסכום של יותר מ-200 דולר לכל יום עבודה.

אם אתם חרוצים, עצמאיים ומלאי מוטיבציה, תמצאו הרבה עניין בהרפתקת החיים בחווה או המטע. חלק מהמשרות דורשות גם טיפול בבעלי החיים במשק וחלקן יציעו לכם עבודה לצד אנשים מקצועיים בתחום כמו מתקיני חממות, מנהלי חווה, מנהלי קטיף, מומחים בבוטניקה ובהנדסת מזון, מומחים בטיפול בבעלי חיים ועוד.

 

שנתחיל לחפש משרה שווה?

עם מגוון עצום כל כך של עבודות מעניינות ומתגמלות, לכם נותר רק לבחור. הדרך הנוחה ביותר לעבור את התהליך משלב מציאת העבודה ועד לנחיתה ביעד תהיה באמצעות חברה מקצועית שתלווה אתכם בכל השלבים ותדאג עבורכם לכל העניינים הבירוקרטיים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה באיטליה 

השלב הזה שבין השחרור מהצבא לבחירת המקצוע לחיים או תחילת הלימודים לתואר הוא אחד השלבים המרגשים ביותר שיש לחיים להציע. יש בו תחושה של חופש

קרא עוד »
עבודה באירופה

אם אתם בתקופה בחיים בה אתם מחפשים עבודה שתכניס לכם הרבה כסף, אבל לא הספקתם עדיין לצבור הרבה ניסיון, יתכן ועבודה באירופה היא בדיוק הדבר

קרא עוד »
עבודה בדובאי

עם פתיחתה של דובאי כיעד החם ביותר לישראלים בזכות הסכם השלום החדש עם איחוד האמירויות, עשרות אלפי ישראלים כבר הספיקו לבקר ביעד התיירותי הנחשק. דובאי

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>