עבודה חוקית בארצות הברית

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה חוקית בארצות הבריתאם השתחררתם מהצבא, או שאתם לפני לימודים, יש סיכוי שחשבתם על האפשרות לעבוד בחו"ל. צעירים רבים חולמים על עבודת החלומות בארה"ב, לעשות הרבה כסף, במעט זמן ועל הדרך ליהנות מלחיות ולטייל במדינה זרה. זהו לגמרי חלום אפשר להגשים, ישנן חברות רבות בישראל שיוכלו לקשר אתכן למשרות שוות ללא ניסיון בארצות הברית. לצד כל היתרונות עליהם נפרט בהמשך, אחד החסמים במקרה של עבודה בחו"ל הוא נושא החוקיות. יש חשש גדול בקרב צעירים להיתפס בעודם עובדים בעבודה שאינה חוקית. במידה וזה אכן המקרה, המשמעויות מאד לא נעימות, החל מעימות עם שלטונות החוק ועד לחותמת שחורה על הוויזה שכולנו עבדנו מאד קשה להשיג. לכן, אם אתם חושבים על עבודה בחו"ל עדיף שתכוונו לעבודה חוקית בארצות הברית.

 

איך אפשר להשיג עבודה חוקית בארצות הברית?


אם ברצונכם לעבוד באופן חוקי בארצות הברית ראשית שווה לכם לבדוק אם יש לכם אפשרות לקבלת אישור עבודה באופן עצמאי. אפשרות זו פתוחה בפניכם אם אתם לדוגמא ילדים להורה שהוא אזרח אמריקאי, במקרה כזה תוכלו לנסות להשיג אישור עבודה. אפשרות נוספת היא לפנות לחברה ישראלית שעוסקה בהשמה של עובדים צעירים מישראל בארצות הברית. החברה תוכלו לעזור לכם להסדיר את נושא העבודה החוקית בארצות הברית, מגורים ועוד, ואם יש באפשרותכם להוציא אישור עבודה, החברה תוכל לעזור לכם גם בזה. עבודה חוקית בארצות הברית יכולה להיות מאד מתגמלת ושווה לעשות את המאמץ ולדאוג לכך שתועסקו באופן חוקי ללא דאגות.

 

למי מתאימה עבודה חוקית בארצות הברית?


ארצות הברית היא יעד נחשב בקרב צעירים רבים. כולנו נחשפנו לאמריקה בסרטים ובסדרות ורבים מאיתנו חולמים להגיע אליה יום אחד. יחד עם זאת, מדובר ביעד מאד רחוק, הטיסות יקרות וארוכות, וקשה להגיע לביקור קצר לחופשה בלבד, בטח בשלב זה של החיים. עבודה חוקית בארצות הברית מאפשרת לנו לנסוע ולהכיר את ארץ החלומות מקרוב, בזמן שאנחנו יכולים גם להרוויח כסף וגם להרגיש ממש מה זה לחיות באמריקה. בין אם זה באפשרות לשכור דירה ורכב, לעשות קניות בסופר המקומי, להסתפר במספרה אמריקאית, לנסוע בתחבורה הציבורית המקומית ועוד, בדיוק כמו שראינו בטלוויזיה. זו הזדמנות מעולה עבורכם גם לשפר את האנגלית המדוברת שלכם ולתרגל אורח חיים עצמאי, רחוק מההורים. לכן, אם חלמתם להגיע לארצות הברית, וחשוב לכם לעשות את זה כמו שצריך מבלי להסתכן בחותמת שחורה על הדרכון, ואם אתם אולי קצת דלים בתקציב, עבודה חוקית בארצות הברית יכולה להתאים לכם. תוכלו להרוויח הרבה כסף, במעט זמן, ותוך כדי לטייל ולהכיר את אמריקה ולהמשיך לנפוש ביעדים נוספים בסביבה.

 

באיזו עבודה חוקית בארצות הברית אפשר לעבוד?


לצעירים חסרי ניסיון יש מגוון אפשרויות לעבודה חוקית בארצות הברית. ישנן עבודות בלתי מקצועיות, כמו שירותי הובלה, מנעולנות וכדומה. עבודות אלו מתאימות למי שיכול ורוצה לעבוד באופן פיזי. אפשרות נוספת היא עבודה עם ילדים, משפחות רבות בארצות הברית ישמחו למטפלים יהודים מישראל, שישתלבו במשפחה שלהם, יעזרו לילדים לתרגל עברית ויהיו מחוברים קצת ברמת המסורת. בטח שמעתן על צעירות יהודיות שמועסקות כ"נני" אצל משפחות יהודיות בארצות הברית. אפשרות נוספת ואולי הנפוצה בכולן היא העבודה בעגלות. עגלות הן למעשה דוכני מכירה ניידים הנמצאים באזורים תיירותיים כמו קניונים, טיילת על חוף הים וכדומה. הניידות היא היתרון הגדול של העגלות, כי ניתן להזיז אותן ממקום למקום בהתאם לתקופה ולביקוש. 

בעגלות מוכרים טווח רחב של מוצרים החל ממוצרי קוסמטיקה של ים המלח ועד לצעצועים לילדים ומחליקי שיער. העבודה בעגלות אינה דורשת הכשרה קודמת או ניסיון. אם תגיעו לעבוד בעגלות, עובדים ותיקים יותר יכשירו אתכם, ילמדו אתכם את נאומי המכירה המוצלחים ביותר, את המבצעים אפשר להציע ועוד טכניקות מכירה. העבודה בעגלות מתאימה לאנשים פלפליים, עם מוטיבציה לעבודה. עובדי עגלות מצליחים הם כאלו שיוזמים פניות ישירות ללקוחות ולא מחכים שהעוברים והשבים יגיעו לעגלה. לרוב, השכר מבוסס על עמלות, כך שככל שתמכרו יותר תוכלו להרוויח יותר כסף. אם תהיו טובים ותמכרו הרבה, תוכלו להתקדם או לעבור לעבוד בעגלות באזורים מצליחים יותר עם מוצרים יותר פופולריים. אם תגיעו לארצות הברית כדי לעבוד בעגלות, רוב הסיכויים שיסדרו לכם מגורים בדירה שווה, הרבה יותר ממה שתוכלו להשיג בארץ. המגורים לרוב קרובים לאזור העבודה וישנן הסעות מסודרות, רכב או תחבורה ציבורית נגישה כך ששום דבר לא ימנע ממכם להגיע לעבודה. לרוב החבר'ה בתחום יהיו אנשים בגילכם ובאותו הסטטוס, כך שפעמים רבות ישנה אווירה כיפית וצעירה באזור המגורים, עושים ארוחות משותפות ומבלים יחד ולמעשה מכירים חברים חדשים ויוצרים קשרים קרובים. תוכלו בהמשך להשתמש בכסף שהרווחתם כדי לטייל באזורים אחרים בארה"ב או לנסוע לאחד היעדים השווים בסביבה כמו מקסיקו או הוואי.

 

כמה אפשר להרוויח בעבודה חוקית בארצות הברית?


בטח שמעתם על צעירים רבים שחסכו הרבה כסף בעבודה בעבודה בארצות הברית, כמה תחסכו בדיוק זה כבר תלוי בכם ובסגנון שלכם. אם תגיעו לעבוד קשה, ולבזבז מעט תוכלו להרוויח הרבה כסף. אם תעדיפו לעבוד, לטייל ולעשות קניות תישארו כמובן עם פחות כסף ביד. הסכומים שאותם תרוויחו תלויים בסגנון העבודה, אם מדובר בעבודה בשכר קבוע כמו בטיפול בילדים, בעבודה מבוססת עמלות כמו בעגלות או בעבודה שמסתמכת גם על טיפים ומספר ימי העבודה כמו בהובלות. אם תעבדו קשה, תוכלו להרוויח אלפי דולרים בחודש, הרבה יותר מתפקידים מקבילים בישראל. לרוב בגלל שהמגורים מוסדרים על ידי החברות שמעסיקות אתכם, גם הוצאות המחייה שלכן יהיו נמוכות, כך שתוכלו לחסוך הרבה כסף.

עבודה חוקית בארצות הברית
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בפנמה

עבודה בפנמה לישראלים לוקח זמן להתבגר. במקום לסיים תיכון ומיד להתחיל את החיים הבוגרים שלהם, הם צריכים לעבור בין שנתיים לשלוש של שירות צבאי קשה,

קרא עוד »
עבודה בקפריסין 

אם אתם צעירים חסרי ניסיון מקצועי, יש לכם הזדמנות לעבוד ולהרוויח הרבה כסף לפני שתתחילו ללמוד או תמצאו עבודה לטווח ארוך. אם אתם גם רוצים

קרא עוד »
עבודה באוסטרליה

עבודה באוסטרליה ישראלים רבים חולמים על עבודה באוסטרליה. מדובר באחת המדינות הכי יפות שיש בעולם והיא מציעה שפע של אפשרויות. אם סיימתם את השירות הצבאי

קרא עוד »
עגלות באירופה 

עגלות באירופה  אין זה סוד שישראלים אוהבים קיצורי דרך. גם לא צריך להתפלא על כך. אחרי שתים עשרה שנות לימוד ועוד שנתיים או שלוש (לפחות,

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>