עבודה בחו"ל ללא ניסיון

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל ללא ניסיוןעבודה בחו"ל ללא ניסיון

אם אתם בתקופה בחיים בה אין לכם מחויבויות ואתם מנסים למצוא כיוון חדש וגם עדיין רוצים לחוות חווית ולראות עולם, כנראה שעבודה בחו"ל היא בדיוק הדבר בשבילכם. ואם אתם בתחילת הדרך ואין לכם ניסיון? אין בעיה! יש מגוון סוגים של עבודה בחו"ל ללא ניסיון קודם, והכסף לא רע בכלל.

עבודה בחו"ל תאפשר לכם לחיות במדינה אחרת, ולא רק שלא תבזבזו כסף אלא גם תרוויחו והרבה.
אם לא הזדמן לכם עדיין לבקר בעולם, או אם יצא לכם לטייל ובא לכם רק עוד ועוד, זו ההזדמנות שלכם גם להרוויח כסף וגם להגיע למקומות חדשים. עבודה בחו"ל ללא ניסיון היא לרוב מתגמלת מאד ולא מאד מחייבת מה שמאפשר לכם גמישות רבה בקבלת ההחלטה. 

 

סוגי עבודה בחו"ל ללא ניסיון


ישנם מגוון סוגי עבודה בחו"ל ללא ניסיון, חלק מהמשרות שוות יותר וחלק פחות. ניתן לעבוד בעבודות פיזיות כמו הובלת רהיטים ודירות, פריצת מנעולים או אבטחה. אלו עבודות שאינו דורשות ניסיון אבל דורשות יכולת לעבודה פיזית ולא יתאימו לכל אחד. סוג נוסף של עבודה בחו"ל ללא ניסיון הוא עבודה עם ילדים. פעמים רבות משפחות יהודיות בעולם ישמחו לצרף למשפחה מטפלות יהודיות מישראל שיעזרו להן לטפל בילדים תוך שמירה על המסורת ותרגול עברית. אם תבחרו לעבוד עם ילדים בחו"ל סביר שתקבלו מקום למגורים, תנאים סוציאליים טובים ועוד. במקרה כזה חשובה שתהיה גישה לילדים, סבלנות, וחיבור למשפחה שתהפכו להיות חלק ממנה.

האפשרות המוכרת, הרווחת והרווחית ביותר לעבודה בחו"ל ללא ניסיון היא עבודה בעגלות. כדי לעבוד בעגלות אין צורך בניסיון קודם, את ההכשרה תקבלו במקום העבודה הנבחר. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה בתחום המכירות. העגלות נקראות עגלות משום שמדובר בדוכני מכירה ניידים אותם ניתן להעביר בין אזורי מכירה שונים, זהו למעשה היתרון הגדול שלהן. המוצרים וגם המיקום יכולים להתחלף בהתאם לעונה ולביקוש. כשתגיעו אל היעד, יכשירו אתכם עובדים וותיקים, ילמדו אתכם את רזי המקצוע, את הנאומים שעובדים הכי טוב על הלקוחות, את יתרונות המוצר ומבצעים שאתם יכולים להציע. טווח המוצרים שנמכר בעגלות רחב, תוכלו למכור לקים, מייבשים ומחליקים לשיער, צעצועים לילדים, מוצרי ים המלח ועוד. 

יש תקופות שנחשבות רווחיות במיוחד ומכיוון שהמשכורת שלכם לרוב תהיה מבוססת על עמלות, יש לכם אינטרס למכור כמה שיותר. אם תהיו מספיק טובים תוכלו להתקדם או להשתבץ בעגלות עם מוצרים יותר רווחיים ופופולריים. פעמים רבות מקבלים עזרה עם דיור באזור קרוב לעבודה, הסעות ותנאים מפתים נוספים. לרוב, יעבדו איתכם אנשים כמוכם, צעירים בתחילת דרכם שמחפשים הרפתקאות חדשות ולהרוויח כסף, כך שזו הזדמנות גם ליצירת חברויות חדשות והכרות עם אנשים חדשים. העגלות נפוצות בעיקר בקניונים בארה"ב אבל קיימות גם באוסטרליה, במזרח הרחוק ובאירופה. ניתן למצוא עגלות גם מחוץ לקניונים באזורי תיירות שונים כמו חוף הים. 


למי מתאים לעבוד בעגלות?


אם בא לכם להרוויח כסף והרבה, אם אתם פלפליים מספיק כדי לשכנע עוברים ושבים שהמוצר שלכם שווה, אם אתם אנרגטיים מספיק כדי להעביר את היום בקניון בכיף עם עוד חבר'ה בדיוק כמוכם, העבודה בעגלות היא בול בשבילכם. ישנה תחרות רבה, ולכן עגלות שבהן העובדים יוצרים פנויות יזומות לעוברים ושבים הופכות לרוב לרווחיות יותר מאלו שמחכים שייגשו אליהם. אם חשובה לכם החוויה אבל גם חשוב לכם הכסף, זה המקום בשבילכם.

 

כמה מרוויחים בעבודה בעגלות?


אם ביררתם בעבר על עבודה בחו"ל ללא ניסיון ודאי שמעתם על ישראלים שנסעו לחו"ל לעבוד בעגלות וחזרו עם מאות אלפי שקלים לארץ. צריך לקחת בחשבון שישנם סוגים שונים של אנשים שבאים לעבוד, יש אלו שבאים להרוויח ולבזבז בטיולים ובילויים ויש כאלו שמגיעים לעבוד קשה ולחסוך. השכר אותו תרוויחו משתנה בהתאם לאזור המכירה, העונה, המוצר, משך זמן התעסוקה שלכם והיכולות שלכם. מכירות בחג המולד לדוגמה יכולות להכניס לכיסכם סכומים יפים בהרבה משאר השנה. אם תהיו רציניים, תיכנסו לאוויר ותגייסו מוטיבציה תוכלו להרוויח אלפי דולרים או יורו בחודש. בכל מקרה כמה שלא תרוויחו, הסכום יהיה יפה יותר מעבודות ללא ניסיון בארץ. מלבד השכר שמבוסס על עמלות, לרוב תוכל לקבל תנאים נוספים כמו רכב ומגורים (בין אם מלאים או בהשתתפות סמלית). המגורים לרוב ימוקמו קרוב לאזור העבודה ורוב הסיכויים שתגורו במקום יפה בהרבה ממה שיתאפשר לכם בישראל כעובדים צעירים ללא ניסיון או חיילים משוחררים.

עבודה בחו"ל ללא ניסיון
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בפורטוגל

פורטוגל היא מדינה מהממת המחולקת למספר אזורים וקבוצות איים. פורטוגל ממוקמת בדרום-מערב אירופה ומציעה שלל אטרקציות, נופים קסומים ואווירה מיוחדת. בירת פורטוגל היא ליסבון והיא

קרא עוד »
עבודה בברצלונה

עבודה בברצלונה הקונספט של שירות צבאי אחרי התיכון הוא המצאה ישראלית. נכון, ישנן עוד כמה מדינות (אנחנו כמובן מדברים על מדינות מערביות) בהן ניתן למצוא

קרא עוד »
עגלות באירופה 

עגלות באירופה  אם אתם מחפשים עכשיו עבודה בחו"ל, בטוח שהתחלתם בלבדוק על ארצות הברית. בטח נתקלתם גם בעבודות באוסטרליה, ביפן ואולי גם בקנה. אבל חשוב

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>