עבודה בספרד לישראלים 

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בספרד לישראלים עבודה בספרד לישראלים 

בתקופה שאחרי השחרור הצבאי ישראלים רבים רוצים לחסוך כסף, לחסוך הרבה ממנו ולחסוך אותו מהר. זהו לא עניין של מה בכך, כי תקרת השכר בארץ מוגבלת ללא הכשרה מקצועית מתאימה. לכן כבר משנות התשעים ישראלים רבים הולכים לעבוד בחוץ לארץ, בעיקר בארצות הברית וקנדה, כדי להרוויח שם סכומים שבארץ אפשר רק לחלום עליהם. אבל בשנים האחרונות התמונה הזו משתנה. העולם הולך ונהיה יותר גלובלי, ואנחנו חיים במעין כפר אחד גדול. כמות האופציות העומדות בפנינו הולכת וגדלה, וזה כולל גם תחום הכסף המהיר שבחוץ לארץ בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את את מדינות מערב אירופה : אנגליה, איטליה, גרמניה והולנד הפכו להיות יעדים לגיטיימים לטוס אליהם כדי לעבוד בעגלות. אלו מדינות עשירות שתרבות הפנאי והצריכה של אזריחהן הולכות ומאמירות ככל שהעולם מתקדם, וישראלים מוצאים בכך הזדמנות כדי להרוויח. במאמר הזה אנחנו רוצים לדבר על ספרד, או יותר נכון ברצלונה ומדריד. אלו שתי ערי ענק, מסחריות מאד וצפופות מאד, בהן נמצאים התושבים העשירים יותר של המדינה הזו, אלו שמרשים לעצמם סכומים גדולים עבור מוצרים שהם רוצים. אלו ערים שאפשר לעשות בהן הרבה כסף בזמן קצר למדי, אבל יותר מכך – אלו ערי תרבות מפוארות ואבן שואבת תיירותית. עשרות מיליוני תיירים מגיעים לערים אלו כל שני ולא סתם: אפשר למצוא שם כמעט הכל. אוכל טוב, מזג אוויר נעים, אנשים נחמדים ויפים, חוויות תרבות עשירות ומספקות וחיי לילה סוערים וחופשיים.



במה עובדים בספרד? 

כמובן שאפשר למצוא לא מעט עבודות בספרד, אבל כדי להרוויח סכומים גדולים של כסף בזמן יחסית קצר אנחנו כמובן ממליצים על עבודה בעגלות. זוהי עבודה רווחית שהמשכורת אותה אתם מקבלים בסוף החודש די תלויה בכם. נסביר: עבודה בעגלות תלויה בעיקר בכם. על כל מכירה אתם מקבלים עמלה נאה, וככל שתמכרו יותר ככה תרוויחו יותר כסף בכל חודש. המשכורות בספרד יכולות להגיע עד בערך שבעת אלפים דולר לחודש. כמובן שהכל דינמי ומשתנה, אבל הסכומים הם תמיד גבוהים ביחס למה שאפשר להרוויח בארץ. 

העגלות מתמחות במכירת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. הספרדים ידועים בתור עם שגם הנשים וגם הגברים שבו משקיעים בטיפוח עצמי והם מוכנים להוציא על כך כסף. לדוכנים הישראלים ולמוצרים שהם מוכרים יצא שם טוב מאד בספרד, ורבים מהלקוחות חוזרים כדי לקנות את אותם מוצרים שוב. 

 

איך זה עובד? 

בדוכנים הישראלים עובדים מן הסתם רק ישראלים. אתם תעבדו איתם בערך 8 שעות ביום, כששאר הזמן הוא חופשי. חברת ההשמה תמצא לכם דירה. אם חלמתם לגור בדירה משלכם – כנראה זה לא יקרה. אין מה לעשות, דירה לבד עולה הרבה כסף. חוץ מזה, זה גם מנוכר ומפחיד לגור לבד במדינה זרה בשלב הזה של החיים. לגור עם עוד ישראלי או שניים יכול לעשות לכם ממש טוב. ואולי גם תמצאו חבר או חברה חדשים לחיים. חשוב להגיד כי אין איזו חובה לבלות עם הישראלים את זמנכם הפנוי – ואם חשקה נפשכם לבלות את זמנכם בקרב המקומיים – עשו כרצונכם. כל עוד אתם מקצועיים ומצליחים למלא את הדרישות המצופות ממכם במכירה אתם יכולים לנצל את הזמן האישי שלכם בצורה שנראית לכם לנכון – כל עוד אתם לא עוברים על החוקים. 

 

ואם אני לא יודע ספרדית?


רבים מהספרדים יודעים לדבר אנגלית בצורה שוטפת, ובנוסף ספרדית היא באמת השפה הקלה ביותר שאפשר ללמוד. חוץ מזה שרבים מהישראלים יודעים ספרדית ברמה בינונית עד שוטפת בזכות גל הטלנובלות הארגנטינאיות ששטף את המדינה בתחילת שנות האלפיים.
עוד דבר שחשוב מאד לקחת בחשבון הוא שמדריד, ובעיקר ברצלונה, הן שתיים מהערים הכי מבוקשות עבור תיירים במילניום הנוכחי. עשרות מילוני תיירים פוקדים אותן כל שנה וגם הם מתקשרים עם המקומיים באנגלית. גם אתם יכולים לתקשר איתם באנגלית ולמכור להם את המוצרים שלכם.
בחודשי הקיץ ובחגים הנוצרים זה הזמן שלכם לעשות את הכסף הגדול, כי הערים והמרכזיים המסחריים מפוצצים אנשים שרק מחפשים מה ואיפה לקנות. 

 

מסעדנות

הספרדים הם עם שיודע ליהנות מהחיים. יין, סייסטות (שנת צהריים) ארוכות ומסעדות נהדרות. הספרדים מאד אוהבים לשבת במסעדות ולאכול אוכל משובח. הישראלים, שיודעים לבשל מנות נהדרות ומדויקות שהחך הספרדי מתמכר אליהן בקלות, קפצו על ההזדמנות. שלל מסעדות ישראליות נפתחו בשנים האחרונות. אם יש לכם תשוקה לבישול או לאירוח, תוכלו למצוא עבודה באחת מהמסעדות הישראליות במדריד או בברצלונה. חשוב להגיד שבלי ספרדית ברמה בסיסית ומעלה ובלי ניסיון קודם בבישול ובאירוח יהיה לכם קשה להתקבל לעבודות כאלו, שיכולות להיות מאד מתגמלות. 

 

תיירות

ישראלים רבים שעובדים או לומדים בספרד מוצאים עצמם בתחום התיירות. זהו אחד מהענפים הרווחיים ביותר במדינה שהמון אנשים נוהרים אליה מדי שנה. עבודה בתיירות מתאימה מאד לעובד הישראלי שאוהב לארח, להוביל קבוצות בכריזמה חייכנית ולספר לתיירים הנלהבים על פנינים בעיר ועל נקודות סודיות שלא כולם מכירים.  תחום התיירות הוא כמובן תחום עונתי אבל, בשילוב של גובה ההכנסות במדינה עם העובדה שמגורים בערים המרכזיות במדינה זולים משמעותית ממדינת ישראל, הופכים את העבודה במקצוע למשתלמת במיוחד.



האם חוקי לעבוד בספרד? 

בעלי דרכון אירופאי יכולים להגר לספרד ולהתחיל לעבוד די בקלות. אם יש לכם דרך להוציא דרכון אירופאי, אנחנו ממליצים מאד לעשות זאת. אם אם אין לכם דרכון אירופאי, גם דרכון ישראלי יכול לעזור. מקומות העבודה שאתם מוצאים יכולים לעזור לכם להוציא את האשרה הדרושה ולעזור לכם מול הרשויות הספרדיות. חשוב מאד להדגיש שכדאי לכם לדבר עם חברת ההשמה שתעזור לכם למצוא את העבודה הנכונה בשבילכם בלי לעבור על החוקים.

עבודה בספרד עבודה בספרד 

צעירים ישראלים רבים חולמים להצליח בחו"ל. פעמים רבות התזמון המתאים ביותר לעבודה בחו"ל הוא אחרי סיום הצבא, לפני שיש מחויבויות בארץ ודווקא כשאנחנו חסרי ניסיון אבל לא רוצים להרוויח מעט בעבודות פשוטות בארץ. כשמבררים על עבודה בחו"ל, אנחנו שומעים הרבה על עבודה בארה"ב, קנדה, או אוסטרליה, כאשר דווקא עבודה בספרד הקרובה והחמה, היא אפשרות מצוינת. כשעובדים בחו"ל יש לנו הזדמנות מיוחדת גם להרוויח הרבה כסף וגם לראות עולם. בספרד ישנן מגוון עבודות גם לצעירים חסרי ניסיון ויש לה יתרונות רבים על פני מדינות אחרות. אם תבחרו לעבוד בחו"ל יתכן וספרד היא האפשרות המושלמת עבורכם.

 

למה לעבוד דווקא בספרד?


עבודה בספרד תאפשר לכם ליהנות ממדינה מדהימה וססגונית עם עלויות מחייה נמוכות באופן יחסי ואפשרות להרוויח סכומים יפים של כסף. הספרדים הם בעלי מזג דומה לנו הישראלים, קל לנו להשתלב במדינה בה האנרגיות הן דומות והאווירה מוכרת לנו. הספרדים לא ייבהלו מהחום הישראלי, בניגוד לשאר מדינות אירופה שמצפות ליותר נימוס וקור רוח. מבחינת שעות טיסה, עבודה בספרד היא במרחק קצר יחסית מישראל, כך שאפשר אפילו לטוס הלוך ושוב, או להתקדם מספרד ליעדים אחרים באירופה בעלות נמוכה. המזג אוויר בספרד נוח, הקיץ ארוך יחסית למדינות אחרות באירופה. ספרד היא מדינה כיפית עם חיי לילה סוערים, מסעדות מעולות ויוקר מחייה נמוך יחסית כך שתוכלו ליהנות מכל אלו. השפה הספרדית קלה ללמידה, חלקנו אפילו תפסנו כמה מילים בטיול אחרי צבא או מצפייה בטלנובלות. עלויות המגורים בספרד זולות באופן יחסי לארץ, רוב הסיכויים שתוכלו למצוא מקום הרבה יותר שווה למגורים מאשר בארץ. התחבורה המקומית מאד נוחה ונגישה, כך שאין צורך להחזיק רכב ואפשר להתנייד בקלות ממקום למקום. קל מאד להתנהל בספרד מכל הבחינות, ולכן זהו יעד מועדף לישראלים רבים על פני מדינות אחרות בעולם.

 

מי יכול למצוא עבודה בספרד?


אם אתם צעירים, אנרגטיים ובעלי מוטיבציה, חשוב לכם להרוויח הרבה כסף ואתם לא מפחדים לעבוד קשה, עבודה בספרד היא בדיוק בשבילכם. זו ההזדמנות שלכם לעשות הרבה כסף במעט זמן. בספרד יש מגוון סוגי עבודות, החל מנדל"ן, מכירת ציורי שמן ועד מסעדנות או שירות לקוחות. אם החלטתם שעבודה בספרד אפשרית עבורכם, תוכלו לחפש חברות באינטרנט שיקשרו אתכם לעבודה בספרד. ישנן הרבה עבודות שאינן דורשות ניסיון קודם ולכן נוצרת עבורכם הזדמנות להרוויח יותר כסף מאשר בישראל גם כשאתם צעירים, חסרי ניסיון ורקע תעסוקתי.


במה כדאי לעבוד בספרד?


ישנם סוגים רבים של עבודות ללא ניסיון בספרד שיכולות להתאים לצעירים בתחילת דרכם, אבל התחום המוכר והמצליח ביותר הוא תחום העגלות. ישראלים רבים בוחרים לעבוד בעגלות כי פוטנציאל הרווח הוא גדול מאד ואין צורך בהכשרה קודמת. קל יחסית להתקבל וההתחייבות למקום העבודה יחסית נמוכה כך שתמיד אפשר לנסות ומקסימום להצליח. עגלות הן למעשה דוכני מכירה ניידים וזהו גם היתרון הגדול שלהם, ניתן לנייד את עגלות המכירה בהתאם למיקומים מועדפים ולביקוש העונתי המשתנה. מדובר בעבודת מכירות שאינה דורשת ניסיון קודם או הכשרה. כשתגיעו ליעד, עובדים ותיקים יכשירו אתכם בהתאם למוצר הספציפי אותו אתם מוכרים ולאזור בו תמוקמו. לאחר זמן קצר, תלמדו את נאומי המכירות, את המבצעים שתוכלו להציע ואת כל הטריקים השיווקיים כדי למקסם מכירות ולהרוויח כמה שיותר. 

 

העבודה בספרד בתחום העגלות רלוונטית לרוב בעיקר בחודשי הקיץ, מסביבות מאי ועד ספטמבר, כשעונת התיירות בשיאה. בתקופה זו יש תנועה רבה של אנשים שבאים לנפוש ולבזבז ואז הכי קל למכור. גם חגים מקומיים כמו חג המולד או חגיגות הסילבסטר הם תקופות טובות לעבודה. מגוון המוצרים משתנה מאזור לאזור ובהתאם לתקופה. תוכלו למכור צעצועים, מחליקי שיער או מוצרי ים המלח.

 

עבודה בעגלות בספרד למי זה מתאים?


העבודה בעגלות מתאימה מאד לאנשים פלפליים, מלאי מוטיבציה, שמגיעים לעשות כסף והרבה. עובדים בעגלות שלא יוזמים שיחות מכירה ימכרו הרבה פחות מכאלו שיפנו באופן יזום ללקוחות פוטנציאלים העוברים מסביב. אם תצטיינו בעבודה יתכן ותתקדמו ותוכלו לנהל או לעבור למוצרים פופולריים ואטרקטיביים יותר, או לעבוד באזורים יותר מוצלחים. בזמן שלא תעבדו תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש לספרד להציע. בספרד חיי לילה תוססים, מבחר מסעדות במחירים אטרקטיביים, ברים ומועדונים, מופעי ריקוד ועוד. לרוב, מקום העבודה יספק לכם מגורים בתנאים טובים ושאר צ'ופרים מפתים כדי להוציא ממכם את המקסימום. לרוב, החבר'ה שיעבדו איתכם יהיו חבר'ה בגילכם ובסטטוס דומה כך שזו הזדמנות מעולה להכיר אנשים חדשים ולייצר חברויות חדשות. לחלקכם זו תהיה הפעם הראשונה שתגורו מחוץ לבית, לכן תוכלו לנצל את השהות שלכם כהתנסות במגורים לבד כאשר מישהו אחר דואג לכל הכאב ראש של מציאת הדירה וההתנהלות.

 

איפה אפשר למצוא עגלות בספרד?


העגלות בספרד נמצאות כמעט בכל עיר גדולה, בערים הגדולות ביותר, מדריד וברצלונה, תמצאו את הריכוז הגבוה ביותר של עגלות מכירה ושל תיירים שנהנים לבזבז בהן במהלך החופשה. מדריד היא עיר הבירה, ומוקד תיירות משמעותי וגם ברצלונה ידועה בחיבת התיירים אליה.

כמה אפשר להרוויח מעבודה בעגלות?


אם חיפשתם עבודה בחו"ל בטח שמעתם על צעירים ישראלים שחזרו עם הרבה כסף בכיס בתום תקופת העבודה. בעגלות, הרווח שלכם תלוי ביכולת המכירה שלכם, במוצר שאתם מוכרים, באזור המכירה וכמובן במשך התקופה שתעבדו. אם תעבדו יותר ותמכרו יותר תוכל להרוויח יותר. בעבודה מאומצת אפשר להרוויח גם מאות יורו ביום עבודה. הצעירים שנוסעים לעבוד בחו"ל מתחלקים לשניים, אלו שבאים לעבוד קשה, להרוויח הרבה ולחסוך כך שיוכלו לחזור עם כסף בכיס ואלו שנוסעים לעבוד כדי להרוויח כסף לבזבוזים ולטיולים נוספים. אתם רק צריכים להחליטם למי אתם משתייכים.

עבודה בספרד לישראלים 
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>