אפשרויות תעסוקה בפורטוגל לצעיר הישראלי

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אפשרויות תעסוקה בפורטוגלכמו ברבים ממדינות אירופה, קיימות גם אפשרויות תעסוקה בפורטוגל עבור צעירים ישראליים, שהשתחררו לא מכבר מהצבא ורוצים להספיק לעשות כסף טוב רגע לפני הטיול הגדול או לפני שנכנסים לרוטינה של לימודים- זוגיות- קריירה. ואכן, פורטוגל, המדינה הקטנה בקצה הדרום מערבי של אירופה, חלק מחצי האי האיברי, מציעה כמה וכמה הזדמנויות יוצאות מן הכלל עבור צעירים ישראלים וגם בה מתקיימת סצנה מכובדת של עגלות מכירה, בהם מתמחים הישראלים ואשר מהווה מקור הכנסה גדול ומשמעותי.

הערים הגדולות כמו פורטו או עיר הבירה ליסבון מציעים מקומות תוססים ומודרניים, המשלבים ביניהם את ההיסטוריה העשירה של חצי האי לצד צמיחה מואצת. ככלל, פורטוגל נחשבת כמקום בו עלות המחיה נמוכה יחסית וגם זה יכול להוות שיקול בבחינת אפשרויות תעסוקה בפורטוגל.

בואו נעשה רגע סדר

רבים מתבלבלים, אז באמת כדאי שנעשה סדר: אפשרויות תעסוקה בפורטוגל אינן מחייבות דרכון פורטוגלי. זה כמובן יכול לעזור אבל לא דבר מחויב המציאות. כולנו שומעים לאחרונה, בלי הפסקה, קריאות לבדוק האם מגיע לנו, מסיבות היסטוריות, לקבל דרכון פורטוגלי. הסיבה לנהירה אחרי הזכאות לדרכון הפורטוגלי מובנת בהחלט. מכיוון שפורטוגל היא חברה וותיקה באיחוד האירופי, מי שנושא דרכון שלחה, זכאי למגוון הטבות רחב, בנושאים בריאות, מיסים, תנאים סוציאליים, אפשרויות מעבר בין מדינות החברות באיחוד ועוד.

הדרכון הפורטוגלי, כאמור, אינו קשור לאפשרויות תעסוקה בפורטוגל. כפי שאמרנו, הוא בהחלט עוזר ומסייע למי שרוצה להשיג את אשרת העבודה במדינה, לקבל אותה במהירות רבה יותר. יחד עם זאת, גם אם אין לכם דרכון פורטוגלי דווקא אך יש לכם דרכון אירופאי אחר של מדינות באיחוד האירופי או גם אם אין לכם דרכון אירופי כלל, תוכלו לגשת ולעבוד במגוון אפשרויות תעסוקה בפורטוגל. כן תצטרכו לעמול על כך מעט יותר אבל בסוף הכתבה גם נלמד אתכם, כיצד חברות השמה מיומנות ומצליחות בעולמות העבודה לישראלים בחו"ל, יכולות לסייע לכם.

אפשרויות העבודה בפורטוגל ועבודת העגלות המועדפת

כמו בכל מדינות אירופה, כמו הולנד, גרמניה, בריטניה, צרפת אירלנד ועוד וכמו במדינות רחוקות יותר כמו ארה"ב, אוסטרליה ויפן, ישראלים צעירים שרוצים באמת לעבוד, לא יתקשו למצוא עבודה בחו"ל. בין אם זה בחקלאות שמאוד פופולארית בפורטוגל ובין אם זה בתחומי אבטחה, תיירות, ענף ההסעדה וכד' – תמיד זקוקים לידם צעירות. אבל משרות אלו, על אף היותן מכניסות, אינן מקנות את שובר השוויון שכולנו מחפשים: האפשרות לעשות הרבה כסף בזמן קצר יחסית.

כאן נכנסים לתמונה עגלות המכירה שהן חלק ממכלול אפשרויות התעסוקה בפורטוגל. כמו בכל המקומות בהם מוצבות עגלות המכירה על פני הגלובוס, הן מציעות סיכוי לרווח גדול מאוד עבור העובדים בהם. זו אינה עבודה קלה כלל ועיקר והיא דורשת רעב להצלחה, רצינות, מצוינות ורצון אמיתי להתמודד עם אתגרי מכירה אבל התגמול שלה הוא יוצא דופן. מעבר למשכורת הבסיס המובטחת, תתוגמלו בנדיבות על כל מכירה ומכירה. למעשה, עובד איכותי בתחום עגלות המכירה יכול להגיע גם לכ-8000 דולר בחודש, כמעט משכורת של מנהל בישראל וכל זה, כשאתם רק בתחילת שנות ה-20 ועדיין בלי שום הכשרה מקצועית.

למכור בגדול

הבסיס של עגלות המכירה פועל על עקרון בו אתם נדרשים לשכנע עוברים ושבים לקנות מהעגלה שלכם את מבחר המוצרים שיש בה, דוגמת מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, מכשירי חשמל קטנים ואביזרי סלולאר, חפצי אומנות ועוד ועוד. כמה דברים עומדים לציידכם. קודם כל, הרצון העז שלכם, להרוויח יותר. אבל גם ניתנים לכם כלים אמתיים: המוצרים הם איכותיים ביותר, העגלות עצמן ממוקמות במקומות עם תנועה רבה, שמזמנת לקוחות פוטנציאלים רבים ובחלק מהמקרים גם תעברו הכשרה ממוקדת שתשייף את יכולות המכירה שלכם.

לא פחות חשובים הם התנאים רגע לאחר אתם סוגרים את העגלה לאחר יום מנוחה. יש חשיבות למקום המגורים שהחברה עימה אתם תעבדו תסדר לכם. חברות רבות ורציניות משקיעות בעובדים במגורים איכותיים ויצירת פסיפס אנושי צעיר ותוסס ובסמיכות למקומות בילוי אופנתיים.

אפשרויות תעסוקה בפורטוגל רק עם חברות איכותיות

נשוב ונדגיש, אפשרויות תעסוקה בפורטוגל ובכלל בכל מדינה ומדינה, כדאי לעשות רק באמצעות חברות שלא רק מתמחות בהשמת ישראלים בעבודות איכותיות אלא שהן מיומנות בכך ובעלות הצלחות מוכחות. חברות כאלו, יודעות שהקניית התנאים המיטביים ביותר עבורכם תביא להצלחתכם ומתוך כך גם להצלחת החברה ולכן ישקיעו בכם את המיטב. הם ידאגו לכם לתנאים ולמעטפת שלמה, כולל אפילו טיסות מסובסדות, ביטוחים, מגורים, רכב לעבודה ורכב חברה לימים החופשיים, כדי שתוכלו לנסוע לבילויים ואתרים מעניינים ויש כאלו שאפילו מארגנות עבורכם מסיבות כיפיות.

חלק לא פחות חשוב, הוא העובדה שהן יכולות לסייע לכם בכל התהליך של קבלת רישיון עבודה מאושר, כדי שתעבדו באופן חוקי ובלי חשש, גם אם אין לכם דרכון פורטוגלי. זה יכול להיות מסובך ומלא בירוקרטיה ולכן כדאי להיעזר בחברה שכזו. ככלל, מומלץ להיכנס לפורטלים של החברות הגדולות והרציניות וללמוד על אפשרויות תעסוקה בפורטוגל, כמו גם משרות במקומות אחרים ואפילו רצוי לשוחח עם נציגי החברה ולהעלות בפניהם את כל השאלות והחששות שלכם. חברה מקצועית לא תתיר מכם דבר ותציג לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם.

אפשרויות תעסוקה בפורטוגל
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בפנמה

עבודה בפנמה לישראלים לוקח זמן להתבגר. במקום לסיים תיכון ומיד להתחיל את החיים הבוגרים שלהם, הם צריכים לעבור בין שנתיים לשלוש של שירות צבאי קשה,

קרא עוד »
עגלות בארצות הברית 

עגלות בארצות הברית  חושבים על לטוס לעבוד בעגלות בארצות הברית? המדריך הבא יספק לכם מענה על כל השאלות החשובות בין אם מדובר בשאלות שאתם צריכים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>