עבודה בעגלות בחול – כל מה שרציתם לדעת

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בעגלות בחולעבודה בעגלות בחול

כל מי שעשה צבא, וגם מי שלא, שמע על המושג 'עגלות בחו"ל'.  קל להבין שזה קשור למכירות אבל מה זה בדיוק? לא כולם יודעים. ובכן, בפשטות מדובר על מכירה בדוכנים. כן כן, ממש כמו בארץ, מדובר על עבודה במרכי מסחר, מרכזי קניות וקניונים, בהם מוכרים מוצרים. השימוש במילה עגלה יכול להיות מטעה, וכנראה שהוא השתרש בגלל אופי המכירות הדינמי. חלק מהדוכנים הם באמת ניידים ויוצרים תחושה של עגלה, אבל חלק מהדוכנים הם סטטים באופן מובהק. הכל תלוי באזור בו אתם מוכרים וברגולציה שלו. לכל מדינה חוקים אחרים וחברת העגלות מתאימה את עצמה אל המקום. 

 

נחיתה רכה

המעבר לתקופה לחו"ל כדי לעבוד יכול להיות מפחיד. רוב מי שעובד בעגלות בדיוק סיים צבא וזוהי להם החוויה הראשונה המשמעותית מחוץ לישראל. אנחנו לא שוללים את הפחד והחרדה, אבל חשוב להגיד שחברות המכירה של העגלות מבינה את החשש מקשיי ההסתגלות ומנסה לדאוג בצורה המיטבית ביותר לנחיתה רכה. אוטו של החברה יבוא לאסוף אתכם משדה התעופה, ואתם תשתכנו בדירה עם עוד שותפים ישראלים. החברות מבינות את רחשי הלב של הצעירים שבאים לעבוד והן כבר מנוסות במתן פתרון לבעיות מהסוג הזה. וכמובן, תמיד אפשר לדבר עם הבוס עוד לפני הטיסה ולהבין את כל הפרטים שחסרים לכם.

 מה בדיוק מוכרים? 

כמובן שבכל עגלה ובכל אזור מוכרים דברים שונים לחלוטין מזה מזה, אבל בסופו של דבר המוצרים שמוכרים הם מוצרים שנמכרים גם בארץ, והם בדרך כלל קשורים לתחום הקוסמטיקה. ישנם עןד סוגים של מוצרים שניתן למכור, כמו ביגוד או הנעלה ועוד ועוד. אבל חשוב לזכור שהדבר הכי חשוב במכירה בעגלות היא לא מה מוכרים אלא איך מוכרים את זה. 

 

אז איך מוכרים את זה? 

שיטת המכירה עובדת על יחסי מכירה. על מכירה שאתם עושים אתם מקבלים עמלת מכירה ולכן ככל שתמכרו יותר ככה גם תרוויחו יותר. השיטה הזאת גורמת לכם להפוך מלהיות 'זבנים' (כמו מוכרים בחנויות בגדים בארץ) שמחכים שייגשו אליהם, למוכרים אקטיביים שעושים כל מה שהם יכולים כדי לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שאתם מנסים למכור לו. בכל עגלה עובדים בדרך כלל כמה עובדים, והחברה דואגת שמי שיכתיב את הטון הוא זה שמוכר בצורה האקטיבית והמוצלחת ביותר. זוהי תחרות בריאה שמטרתה להוציא מכל העובדים בעגלה את המיטב. בסופו של דבר, המטרה היא להרוויח כמה שיותר כסף אז זוהי שיטה שטובה לכולם. 

 

כמה מרוויחים? 

מכיוון ששיטת הרווח מושתתת על עמלות מכירה, אתם תרוויחו על פי כמות המוצרים שמכרתם. הסכומים יכולים להגיע לשלושת אלפים וחמש מאות דולר לחודש, אבל מוכרים מצליחים שרכשו ניסיון והתקדמו מגיעים גם לשבעת אלפים דולר לחודש ואולי אף יותר. הכל משתנה באיכות יכולות המכירה שלכם וברצון הטוב. כמובן שיש גם את המשתנה שקשור לזמן בשנה. בזמן החגים הנוצרים ( הנצרות שולטת במרבית מוקדי המכירות של העגלות הישראליות) אפשר להרוויח סכומים מטורפים שלא חשבתם בכלל שקיימים, אבל גם בשאר השנה אפשר להרוויח הרבה כסף ממכירות בעגלות. 

איך חיים? 

אם חשבתם שתקבלו דירה משלכם אז צר לנו לאכזב אתכם. אבל תחשבו על זה רגע : באמת הייתם רוצים לחיות לבד במדינה זרה? אחד הדברים שכל הישראלים שחוזרים מעבודה בעגלות מדברים עליו הוא הכסף הוא החברים שהם רכשו וההווי הישראלי סביב מוקדי המכירות. חברת העגלות תצמיד לכם שותף או שניים, ואתם תקבלו חדר גדול ודירה מרווחת. כמובן שלא הכל בחינם, אבל חברת העגלות עוזרת לכם ומסבסדת חלק מההוצאות. שווה לבדוק לפני תחילת העבודה כמה בדיוק בדיוק אתם משלמים ואיזו דירה אתם מקבלים כדי לחסוך את גורם ההפתעה. 

מבחינת משמרות, כמעט בכל מוקדי המכירות של חברות ישראליות בעולם נהוג לעבוד שישה ימים בשבוע. המטרה בעבודה בעגלות היא להרוויח כמה שיותר כסף, והשיטה לעשות את זה היא לעבוד הרבה. העבודה עצמה לא קשה פיזית, ודורשת בעיקר אינטראקציה עם הרבה אנשים מסביב לשעון. אנחנו מכינים אתכם מראש שבהתחלה לחלק מהאנשים קשה להיכנס לקצב. השפה, המדינה הזרה והעבודה החדשה יוצרת קשיים, אבל אל תפחדו מהם! חשוב לשתף את העובדים האחרים ואת המנהלים שלכם בקשיים שאתם חווים. אלה קשיים לגיטימיים ומוכרים ואתם ממש אבל ממש לא הראשונים שחווים אותם. 

 

לאיזה מדינות אפשר לטוס?

מרבית העגלות ממוקמות בארצות הברית, אבל ממש לא רק שם. גם באוסטרליה יש לא מעט עגלות, וברחבי אירופה מפוזרות לא מעט. גם באסיה יש כמה, ובקנדה גם. עכשיו עם הסכמי השלום החדשים שנחתמו עם דובאי, לא יפתיע אותנו אם גם שם ייפתחו מוקדי מכירת עגלות. זה יהיה יעד נהדר עבור ישראלים שרוצים להרוויח כסף טוב (מדינות המפרץ עשירות מאד) וגם לחוות חוויה ייחודית במדינה זרה. 

 

מה עושים בזמן הפנוי? 

מה שתרצו כמובן. אפשר לטייל, לעשות שופינג, להכיר את פלאי המדינה הזרה בה אתם נמצאים. חשוב לזכור שבנוסף להיותכם עובדים מותר גם להתרגש מעצם הימצאותכם במדינה זרה, ואין שום סיבה למה לא תוכלו להרגיש כמו תיירים יום אחד בשבוע. תסתובבו,  תחוו ותהינו. תרגישו צעירים. אבל חשוב מאד לזכור שלכל מדינה זרה יש חוקים וחשוב לא לעבור עליהם. לצעירים יש נטייה לשכוח שאם הם במדינה זרה אז עדיין לא הכל מותר. 

 

לכמה זמן אפשר להישאר? 

בכנות, לכמה שרוצים. לעבודה בעגלות יצא שם של עבודה זמנית. אבל זה לא בדיוק ככה, יש לא מעט אנשים שעשו מזה קריירה. 

עבודה בעגלות בחול
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בברצלונה

עבודה בברצלונה הקונספט של שירות צבאי אחרי התיכון הוא המצאה ישראלית. נכון, ישנן עוד כמה מדינות (אנחנו כמובן מדברים על מדינות מערביות) בהן ניתן למצוא

קרא עוד »
עבודה במקסיקו

עבודה במקסיקו אם אתם בנקודה בחיים בה עוד לא נרשמתם ללימודים או בדיוק השתחררתם מהצבא ואתם ממש רוצים להרוויח קצת כסף כמו שצריך, יתכן מאד

קרא עוד »
עבודה בעגלות 

עבודה בעגלות  אם אתם מתלבטים לגבי עבודה בחו"ל, יכול מאוד להיות שעבודה בעגלות היא בדיוק בשבילכם. במדריך הבא נציג בפניכם מה זה עבודה בעגלות, איך

קרא עוד »
עבודה באיטליה 

השלב הזה שבין השחרור מהצבא לבחירת המקצוע לחיים או תחילת הלימודים לתואר הוא אחד השלבים המרגשים ביותר שיש לחיים להציע. יש בו תחושה של חופש

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>