עבודה בברלין 

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בברלין עבודה בברלין 

בשנים האחרונות ברלין הופכת להיות אחת הערים המרכזיות ביותר בעולם. הסיבות לכך רבות ומגוונות, ובראשן הפיכתה של ברלין לעיר קוסמופוליטית המושכת אליה מהגרים רבים מכל רחבי העולם, ומאירופה בכלל. איטלקים, ספרדים, אנגלים, צרפתים ועוד שלל אירופאים ממדינות זרות ממלאים את העיר וצובעים אותה בצבעים רבים. זה אחד הדברים הכיפים בעיר הבירה העולה של אירופה – גם אם אתם זרים במדינה, אתם לא באמת מרגישים כמו זרים. נכון, העיר עדיין מאוכלסת ברובה על ידי גרמנים, אבל המקומיים מורגלים בזרים, וגם הזרים עצמם מאד נחמדים זה לזה. זוהי עיר שתושביה יודעים אנגלית ברמה גבוהה והתנאים למחייה בה נוחים מאד. זו צריכה להיות נקודת המוצא שלכם כשאתם בכלל מתחילים לחשוב על עבודה באירופה, ובכל בברלין, תמחקו את כל מה שחשבתם – לא מדובר בעיר מסוגרת שמדברת אך ורק גרמנית. נהפוך הוא – אתם עוברים לבירת ההגירה של מערב אירופה, עיר שהאומנות, המסחר והגלובליזציה שולטים בה והופכים אותה לבירה המובהקת של אירופה.
הנה כמה יתרונות לעבודה בברלין : 

הקליטה בעיר 

ללא דרכון אירופאי תקבלו ויזת תייר לגרמניה לתקופה של 3 חודשים. מעמד רגיל של תייר אינו מאפשר לכם לעבוד בשטח גרמניה אך תוכלו לנצל את הזמן הזה בשביל לפעול לקבלת ויזת עבודה ולחפש עבודה. גרמניה מעודדת הגירה ומקבלת בזרועות פתוחות עובדים מקצועיים כך שברוב המקרים תצליחו לקבל אשרת עבודה. ניתן לקבל בברלין כמה סוגים של אשרות עבודה כאשר האשרה ניתנת בהתאם למקצוע ולתנאי השכר. עבודה בברלין לדוברי עברית ולדוברי אנגלית או גרמנית תתבצע תמיד רק באופן חוקי. אל תסתבכו עם רשות ההגירה.
מדובר בסידור נח  במיוחד עבור מי שמעוניין להשתלב בשוק העבודה של הכלכלה החזקה באירופה : ברוב מקומות העבודה במדינה ידיעת גרמנית היא יתרון גדול ולא הכרח. אבל ברלין מציעה שלל מסגרות של לימודי גרמנית ברמה גבוהה מאד עבור זרים המעוניינים להשתלב. משרד הזרים הגרמני שם דגש רב על שילוב המהגרים בצורה החלקה, הנעימה והיעילה ביותר בתוך שוק העבודה. וכמו שהגרמנים יודעים לעשות הכי טוב, המשרד מנוהל בצורה מסודרת, שקטה ונקייה, וקל מאד להשיג שם מענה מוצלח שילווה אתכם בתהליך הקליטה שיכול להיות מפחיד ומאיים. 

האם יש עבודות שלא דורשות ממני אנגלית וגרמנית?

ישנן שני סוגים של עבודות שאפשר לבצע ללא אנגלית וגרמנית. הסוג הראשון הוא עבודה פיזית יותר, שלא דורשת תקשורת מילולית מרובה עם בני אדם. עבודות כמו שיפוצים, נגרות, אינסטלציה, בישול ושטיפת כלים. חשוב לציין שבעבודות כאלו מרוויחים לא רע בכלל בגרמניה, בטח ובטח יותר מאשר בארץ, וניתן להתפרנס מהן בכבוד גם בזכות מחירי המחייה בברלין בהם ניגע בהמשך.
הסוג השני של העבודות האפשריות הוא בתחומי הקהילה הישראלית והיהודית המתחדשת. אפשר למצוא עבודות אדמיניסטרטיביות של עמותות יהודיות וישראליות הפועלות בברלין, ואפשר אפילו להשתלב בבית ספר או בלימודים פרטיים של השפה העברית, וכך להצליח ליהנות גם מחווית העיר הזרה והאירופית וגם להיות מוקף באנשים המדברים את השפה המוכרת. כמובן שזה לא בהכרח פשוט וכדאי להתכונן אל הדברים האלו מראש. אפשר להתחיל מהצטרפות בפייסבוק לקבוצות הייעודיות : "ישראלים בברלין" היא הקבוצה הפופולרית ביותר, ואפשר גם להצטרף ל"משרות לישראלים בברלין". 

עבודה לאמנים בברלין 

אמנים מכל רחבי העולם בוחרים את ברלין כמקום מגורים מועדף. כמעט בכל בניין תמצאו צייר, פסל, מוזיקאי, כותב, צלם ומעצב. העיר ידועה כצרכנית של תרבות ואומנות בה אמנים מצליחים להתפרנס מאומנות בכבוד. רבים מבין האומנים אינם דוברים את שפת המקום. אתם לא חייבים לדעת לדבר גרמנית בשביל למכור ציורים או צילומים. בנוסף, גרמניה מעמידה מלגות רבות ואפשרויות תמיכה כלכליות רבות עבור אומנים. צריך לציין שהכל בגרמנית אז כדאי שתדעו את השפה או תיעזרו במישהו שיודע. אבל השמועה אכן נכונה : להיות אומן בברלין זו משימה אפשרית ואף יותר מכך, ועם קצת מאמץ אפשר לאמץ חיים של אומנות בתוך העיר הקוסמופוליטית הזו. 

עבודה בעגלות בברלין 

הגרמנים נוטים לקנות בעגלות בעיקר מדוברי אנגלית ברמה גבוהה. זוהי בסך הכל מחשבה הגיונית, כי אתם גם כנראה לא הייתם קונים ממישהו שצועק עליכם באנגלית במרכז מסחרי. לכן, ללא ידיעת השפה המקומית יהיה קשה לעבוד בעגלות, ותצליחו למכור בעיקר לתיירים ולמהגרים. אנחנו ממליצים לא להתייאש כל כך מהר, כי עבודה בעגלות יכולה להיות מתגמלת במיוחד, הרבה יותר מעבודות אחרות אותן אתם יכולים לעשות. אם אתם גם ככה חושבים על מעבר ארוך טווח לגרמניה, להתחיל מעבודה בעגלות זה לא רעיון רע כל כך. מכיוון שהמשכורת בעגלות היא על בסיס  עמלות, ככל שתמכרו יותר תעשו יותר כסף, ובגלל שבברלין קיים שפע גדול ואנשים בעלי אמידות כלכלית גבוהה, ניתן להרוויח בעיר הזו בעגלות סכומים נאים מאד. כדאי גם לציין שבגלל שתושבי העיר נוטים לקנות מעגלות של דוברים גרמנית, אין הרבה עגלות בעיר ואפשר למכור הרבה מאד. אז אם אתם בעלי אוריינטציה לשפות ומרגישים שבא לכם להתנסות בלימודי שפה זרה, לכו על זה! לימודי הגרמנית בעיר הם באמת ברבה גבוהה ואנחנו ממליצים מאד להתחיל אפילו כבר בארץ. 

חיי התרבות בעיר 

כמו שכבר אמרנו, חיי התרבות בעיר הם ברמה הגבוהה ביותר. בתי קולנוע מכל מיני סוגים, שווקים ושווקי אומנים, פאבים, מרכזי מסחר גדולים ואינספור פארקים וריאות ירוקות שממקומות בתוך לב העיר. אפשר לדבר שעות על חיי התרבות של ברלין, חיי תרבות שכל אירופה נושאת אליהם עיניים. ברלין נהייתה בשנים האחרונות ללא ספק הלב הפועם של התרבות האירופית, וממנה יוצאים כל הטרנדים והבשורות האחרונות. לא סתם ישראלים רבים בוחרים להגר לשם. 

לסיכום, אנו ממליצים מאד על מעבר לברלין לצורך עבודה, זוהי עיר שנוחה למהגרים ונוחה עוד יותר למהגרים ישראלים.

עבודה בברלין 
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עגלות באירופה 

עגלות באירופה  אין זה סוד שישראלים אוהבים קיצורי דרך. גם לא צריך להתפלא על כך. אחרי שתים עשרה שנות לימוד ועוד שנתיים או שלוש (לפחות,

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>