איך להשיג עבודה באיסלנד?

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים להשתקע בה ולעבוד בה. איכות החיים במקום נחשבת לגבוהה וגם ההכנסות גבוהות למדי. אם תהיתם האם אפשר להשיג עבודה באיסלנד ואיך עושים את זה, קראו את המדריך הבא. 

למה לעבוד באיסלנד 

אפשר לומר באופן די גורף, שישראלים לא קמים בבוקר ומחליטים לחפש עבודה באיסלנד. לרוב, אנשים מתחילים לחשוב על כך לאחר שביקרו במדינה, התרשמו מהתושבים, השלימו טרק באיסלנד (כמו כאן) והחליטו להתגורר במקום ולנסות להשתלב לפרק זמן יותר ארוך מביקור תיירותי. 

זו לא מדינה זולה, שבה אפשר לשהות זמן רב תוך כדי כך ש"שורפים" חסכונות. אבל מי שמצליח למצוא עבודה, יכול בהחלט ליהנות מאיכות חיים גבוהה, במדינה שנחשבת כיום לאחת השלוות, הרגועות, והבטוחות ביותר בכל העולם. אחוז הפשיעה אפסי. אין סכסוכי גבולות. החדשות המקומיות לא מלמדות כמעט על בלגן מבחינה פוליטית או אחרת. זו הסיבה שאנשים רוצים למצוא עבודה במקום, כדי לנסות להשתלב ולהיות חלק מכל זה. אגב, זה לא בהכרח אומר שכל מי שמהרהר בכך רוצה לעזוב את ישראל. הרצון לשינוי, יצר הרפתקנות והייחוד של המקום, אלה בהחלט סיבות לעניין שמתעורר סביב איסלנד והשתלבות בקרב אזרחיה. 

אילו מקצועות נדרשים באיסלנד 

איסלנד איננה מדינה בלתי מפותחת. אנשים שם לא חיים באיגלו ומתפרנסים מצייד לווייתנים או דיג ותו לא. כמדינה תיירותית מאוד, ענף התיירות בהחלט ממשיך וקולט ידיים עובדות. אבל זה לא רק תיירות. אם אתם דוברי אנגלית ברמה גבוהה או שפה אירופאית אחרת, תוכלו לנסות להתקבל לעבודה כמורים. אחד המקומות שבהם קל יחסית למצוא עבודה זו העיר הגדולה, רייקיאוויק בירת המדינה. במיוחד ראוי לציון שקיים מחסור בעובדים בענף הטיפול והסיעוד. מגמה זו, אגב קיימת בכל העולם כך שמי שיש לו הכשרה בתחום הזה, מדובר ביתרון גדול. לפחות אחד מכל ארבעה אנשים מבוגרים במדינה עוסק כיום בתחומי החינוך, בריאות ורווחה נפשית. גם בתחומי המסחר והמכירות, מספר המועסקים מאוד גבוה. תעשיית ההייטק לא משגשגת כמו בישראל, אבל בהחלט יש ביקוש לעובדים מיומנים בתחום הזה וכן בענף התיירות. ענף משגשג חשוב הוא הדיג, שהוא סחורת הייצוא העיקרית במדינה לצד יצוא אלומיניום וחומרי גלם נוספים. 

למי יותר קל להתקבל לעבודה באיסלנד 

אחרי שתיארנו את הענפים והמקצועות שנותנים יתרון משמעותי בשוק העבודה, נציין כי יש צורך בויזה מיוחדת למטרת עבודה. צריך לפנות לשם כך לנציגות קונסולרית ולהגיש בקשה. ישראלים בעלי אזרחות אירופאית נהנים מיתרון מיוחד. אזרחים אירופאים יכולים לעבוד במדינה שלושה חודשים ברציפות, ללא צורך באישור עבודה וויזה. אם מעסיק יסכים לקבל אתכם, זה מקנה יתרון ומשפר את הסיכויים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בפנמה

עבודה בפנמה לישראלים לוקח זמן להתבגר. במקום לסיים תיכון ומיד להתחיל את החיים הבוגרים שלהם, הם צריכים לעבור בין שנתיים לשלוש של שירות צבאי קשה,

קרא עוד »
עבודה באנגליה

עבודה באנגליה אנגליה היא אחת המדינות המיוחדות ביותר בפלנטה שלנו. זוהי מדינה בעלת עבר עשיר ומפואר, שידעה אינספור גלגולים של צורות שלטון ותקופות. בית המלוכה

קרא עוד »
עבודה במיאמי

עבודה במיאמי סיימתם ללמוד ואתם רוצים לחסוך כסף ביג טיים? השירות הצבאי נגמר לו וזה הזמן לעשות כסף? יש לכם חלומות שאתם מתים להגשים? עבודה

קרא עוד »
עבודה בהולנד

עבודה בהולנד השלב בין השחרור מהצבא לתחילת ההכשרה המקצועית או הלימודים באוניברסיטה הוא שלב מרגש מאד בחיים של כל אדם. הסיבות לכך רבות ומגוונות, אבל

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>