איתור קרנות פנסיה

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כספי הפנסיה אותם אנו חוסכים באופן חודשי נועדו לשמש אותנו כאשר נגיע בשעה טובה ובזמן לגיל הפרישה. זאת על מנת לחיות ללא דאגות כלכליות לאחר שכבר לא נוכל להמשיך לעבוד. למרות שאותן כספים מיועדים לגיל הפרישה ישנם אנשים שבמצבים מסוימים צריכים למשוך את הכספים טרם הזמן ולהשתמש בהם. במצב כזה עליהם לבדוק איפה קרנות הפנסיה שלהם ממוקמות, מה הסכום שיש בהם וגם לבצע איתור קרנות פנסיה במידה ואינכם יודעים איפה כל הכסף נמצא. אף גורם לא יפנה אליכם בכדי לעדכן אתכם ששכחתם אצלו כספים לכן זה תלוי אך ורק בכם.

 

למה בכלל צריך לבצע איתור קרנות פנסיה?

במהלך השנים אנחנו עוברים מקומות עבודה ובכל פעם מבוטחים על ידי חברה אחרת. בזמן העבודה אנחנו מפרישים באופן עצמאי כספים לקרן פנסיה ולקופות גמל וגם המעסיק מפריש עבורנו. לעיתים עוברים עבודה ושוכחים שהיתה לנו שם קרן פנסיה או שבכלל לא ידענו שפתחו לנו אחת. באותן קרנות פנסיה ישנם כספים שלנו שמגיעים לנו. בכדי לאתר את הכספים האלה צריך לבצע איתור קרנות פנסיה.

הכספים שנמצאים בקרנות שייכים לנו אך אם לא נדרוש אותם הם פשוט ימשיכו לשכב שם. את הכספים שנאתר נוכל להעביר לקרן הפנסיה הפעילה שלנו ובכך להגדיל, לפעמים באופן משמעותי את ההכנסה החודשית שלנו ולהבטיח לעצמנו קצבת פנסיה גבוהה במיוחד בבוא היום.

 

חשוב לדעת בנוגע לביצוע איתור קרנות פנסיה:

יש שתי חדשות טובות בנוגע לביצוע איתור השוואת קרנות פנסיה ומציאת כספים אבודים. הראשונה היא שכל אחד יכול לבצע איתור קרנות פנסיה באופן עצמאי בצורה מהירה וקלה או דרך חברה המציעה את שירותיה בתחום. השנייה היא שזה לא משנה אם עברו שנים רבות מאז פתחתם את קרן הפנסיה שמצאתם פתאום- הכספים בה עדיין שלכם והם עדיין שייכים לכם.

תוכלו להתעורר בוקר אחד אחרי שכבר עברתם את גיל הפרישה וקיבלתם את הפנסיה שלכם ולגלות שיש לכם כספים בקרן פנסיה ששכחתם לגמרי מקיומה ולדרוש את הכספים שמגיעים לכם.

הדגש, בכל גיל ובכל עבודה, הוא לבצע תכנון פיננסי נכון. בכל עבודה תבדקו לאן מפקידים עבורכם את הכספים ובמידת הצורך העבירו בכל פעם את כל הכספים שלכם תחת קורת גג אחת- קרן פנסיה או קומת גמל אבל במקום אחד שיבצע עבורכם את החיסכון הפנסיוני וזאת בשביל לא לאבד כספים שהם שלכם. בכל מקרה לקראת גיל הפרישה חשוב לבדוק אם יש לכם כספים שמגיעים לכם ששוכבים להם ללא שימוש במקום כלשהו וזאת ניתן לבצע בקלות וביעילות על ידי איתור קרנות פנסיה וגילוי אותם כספים שיגדילו את החיסכון הפנסיוני שלכם.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עגלות באירופה 

עגלות באירופה  אין זה סוד שישראלים אוהבים קיצורי דרך. גם לא צריך להתפלא על כך. אחרי שתים עשרה שנות לימוד ועוד שנתיים או שלוש (לפחות,

קרא עוד »
עבודה בארצות הברית 

עבודה בארצות הברית  חולמים על עבודה בארצות הברית? מתלבטים לגבי לאן ליסוע ובמה כדאי לכם לעבוד? עבודה בארצות הברית היא למעשה בין האפשרויות הפופולאריות עבור

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>