עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות בחו"ל לחיילים משוחרריםעבודות בחו"ל לחיילים משוחררים

הייתם חלק מצבא ההגנה לישראל, סיימתם שנים ארוכות ומפרכות, גזרתם את החוגר ועכשיו אתם יוצאים לאזרחות. יש כאלו הבוחרים לנקות את הראש בטיול ארוך לחו"ל ויש כאלו, הבוחרים דווקא לעשות בתקופה הזו הרבה כסף ומהר. אבל יש כאלו שבוחרים לעשות גם וגם. לשלב בין שניהם: לעשות הרבה מאוד כסף וגם ליהנות תוך כדי. אלו הם אותם צעירים וצעירות שפונים לעשות עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים.

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים, הם הדרך הטובה והמוכחת ביותר גם לטייל, גם לעשות המון כיף ולצבור הרבה חוויות ובעיקר להרוויח כסף גדול בפרק זמן קצר, שיאפשר כניסה נוחה יותר, לאתגרי האזרחות שיגיעו בהמשך (זוגיות, לימודים, קריירה). 

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים ישראליים

אף על פי שעבודות בחו"ל על ידי צעירים ממדינות שונות, במגוון אפיקי תעסוקה, אינה דבר ייחודי לישראלים, היא בהחלט מהווה דרך מועדפת עבור צעירים רבים אחרי שירות בצה"ל. אולי זו העובדה שמדובר בעובדה שבה מונהג גיוס חובה וכמעט כל צעיר מתגייס לצבא ואולי זו העובדה, שאחרי 3 שנים במדים, אתה פתאום מקבל חופש, הזדמנות להשתכר בעצמך והרבה ולהיות עם חברים כמותך במסגרת לא נוקשה כמו הצבא, הרפתקה שכזו קוסמת מאוד לחבר'ה והישראלים הם המובילים של התופעה בעולם.

היכן ניתן לעבוד?

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים, נערכות כיום במדינות רבות ומגוונות. בכל יבשת, כמו אוסטרליה, מדינות אירופה, דרום אמריקה, המזרח הרחוק ועוד, תמצאו ישראלים אחרי צבא נהנים מחוויית נופש מיוחדת שגם מאפשרת להם לעבוד ולהרוויח הרבה כסף. המדינה בה הישראלים מרגישים הכי בנוח ושם גם העבודות המכניסות ביותר, היא כמובן ארה"ב. ערים כמו לוס אנג'לס, מיאמי וערי החוף המזרחי האחרות, מציעות שפע של עבודה מגוונת ומכניסה, כשבשעות הפנאי יש היצע עצום של מקומות בילוי ופנאי צעירים, חיי לילה מפותחים וחבר'ה בדיוק כמוך שרק רוצים ליהנות.

כאשר אתם באים לבדוק היכן לעבוד לאחר צבא, עליכם לערוך בירור עצמי לגבי הרצונות, הצרכים והיכולות שלכם, שיאפשרו לכם לשלב בצורה הטובה ביותר עבודה עם הנאה. האם מה שחשוב לנו זה בעיקר כיף והנאה, אם מקומות בילוי מודרניים וחדשניים? האם נרצה להיות בקרבת חוף ים (אנחנו ישראלים, לא?). אולי דווקא הזדמנות לעשות הרבה כסף, במדינה עם תרבות צריכה מפותחת? מקום שהשפה שלו שגורה אצלנו, לפחות חלקית? תנאי דיור נאותים? ואפילו מהי רמת המחיה במקום וכמה גבוהות עלויות המחיה? ועוד.

מה חשוב ליוצאי צבא?

כמובן שאין איש דומה לרעהו ואין חייל משוחרר שדומה לחברו אבל מניסיוננו, חבר'ה צעירים אחרי צבא, כאשר הם מחפשים עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים, מחפשים בעיקר מקומות בהם הם יכולים לעשות הרבה מאוד כסף בצורה מהירה, תוך כדי שהם רואים עולם ואתרים חדשים וכשבמקביל, הם יכולים גם ליהנות ולצבור חוויות עם בני גילם. טיול למאצ'ו פיצ'ו אולי ייתן חוויה אבל לא יביא כסף. עבודה במכירה בעגלות בקניונים באזורים תיירותיים בארה"ב, תכניס לכם הרבה כסף, בסופי שבוע תוכלו לנצל את הרכב של העבודה לטיולים ובילויים וגם יסדרו לכם דירות איכותיות עם חברה ישראלים כמוכם.

במה ניתן לעבוד בחו"ל

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים, יכולים להימצא במגוון תחומים. המשותף לכולם: כמעט אין צורך בידע מוקדם או בהשכלה רשמית. העבודה המועדפת ביותר על רבים, היא העבודה בעגלות הקוסמטיקה ועגלות ממכר האקססוריז והטיפוח של השיער. עבודה זו משלבת את החוצפה הישראלית החיובית עם אפשרות לעשות הרבה מאוד כסף. ממוצע שכר של עובדים בתחום העגלות ינוע סביב 5000 דולר במדינות מצליחות ואף יטפס הרבה מעבר לכך, במידה ואתם מאוד מוצלחים מבחינת מכירות.

אבל אם אתם מרגישים שמכירות הן לא בשבילכם ואין לכם בעיה להרוויח מעט פחות, ניתן למצוא עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים, גם בתחומים רבים אחרים, כגון: הובלות, אבטחה, התקנות ואחזקה, הצטרפות למסעות דייג, שיפוצים ועוד. חלק מהעסקים אפילו יהיו בבעלות ישראלית.

עבודה בעגלות בחו"ל

 כאמור, העגלות הן הדרך הטובה ביותר לעשות רווח גדול. מדובר על דוכני מכירה מתקדמים של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, מוצרים לשיער, ציורים, תוספי מזון, תכשיטים ואקססוריז. אם בעבר, היו העגלות דוכנים פשוטים, כיום הם מעוצבים ומכילים את המילה האחרונה והאיכותית ביותר בתחומי הקוסמטיקה והטיפוח. הסיבה לכך היא הרצון להעניק ללקוח חוויה אחרת, כדי שיגדיל קניותיו ואף יבצע רכישות חוזרות. כתוצאה מכך, אגב, גם הכסף שלכם יגדל. בארה"ב, תחום העגלות מפותח מאוד וניתן למצוא אותם בכל קניון ובאזורי התיירות המוכרים. דבר דומה מתרחש גם במדינות כמו קנדה, אוסטרליה ויפן. העגלות מהוות מוקד משיכה לקהל מקומי וכן לקהל התיירים והתנועה סביבם רבה. גישה נכונה ורצון עז למכור, יכולים להביא לתשואה נאה מאוד עבור החייל המשוחרר. 

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים חוקית?

נכון שאתם חיילים משוחררים ורגילים להסתער ולכבוש את היעד אבל עבודות בחו"ל דורשים מחשבה יתרה. כעקרון, תוכלו לזהות חיילים משוחררים רבים שנוסעים לעבוד בחו"ל כאשר אין ברשותם אישורי עבודה מסודרים. אבל, דבר זה לא מומלץ כלל והוא יכול לסבך אותם קשות עם החוק במדינה בה הם עובדים ולהשית עליהם קנסות וסנקציות רבות, שיפגעו בהם בעתיד. 

האמת היא, שאין בכלל צורך לעשות את זה בגנבה. חברות רבות, כמו גם חברתנו, מסייעות ועוזרות לאלפי חיילים משוחררים מידי שנה, להשיג אישורי עבודה במדינות רבות . לנו, יש ניסיון רב בהשגת אישורים כאלו ויתרה מכך, כלל העבודה שלך תהיה מוסדרת, כולל כרטיסי הטיסה, הדוכנים עצמם, מקום מגורים, מסיבות וימי כיף ועוד ועוד.

עבודות בחו"ל לחיילים משוחררים
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה באיטליה 

השלב הזה שבין השחרור מהצבא לבחירת המקצוע לחיים או תחילת הלימודים לתואר הוא אחד השלבים המרגשים ביותר שיש לחיים להציע. יש בו תחושה של חופש

קרא עוד »
עבודה בברצלונה

עבודה בברצלונה הקונספט של שירות צבאי אחרי התיכון הוא המצאה ישראלית. נכון, ישנן עוד כמה מדינות (אנחנו כמובן מדברים על מדינות מערביות) בהן ניתן למצוא

קרא עוד »
עבודה במיאמי

עבודה במיאמי סיימתם ללמוד ואתם רוצים לחסוך כסף ביג טיים? השירות הצבאי נגמר לו וזה הזמן לעשות כסף? יש לכם חלומות שאתם מתים להגשים? עבודה

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>