עבודה חוקית בחו"ל – הכי בטוח הכי משתלם

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה חוקית בחו"לעבודה חוקית בחו"ל

עבודה בחו"ל היא משאת נפשם של ישראלים רבים, הרואים בכך הזדמנות לשפר את חייהם בכל כך הרבה תחומים. בין אם זה עובד ותיק, מיומן או בעל תארים, בין אם זה מומחה בתחומו או מנהל בכיר ובין אם זה רק צעיר שזה עתה השתחרר מהצבא ורוצה להרוויח כסף לפני הטיול הגדול והתחלת החים – עבודה חוקית בחו"ל יכולה להיות משתלמת מאוד.

הסיבות להיות עבודה חוקית בחו"ל משתלמת כל כך, הן כאמור רבות ומגוונות. אנחנו מכירים את הסיבה הבולטת ביותר והיא תנאי העסקה הטובים יותר, המתבטאים הן בכל המעטפת של עולמות העבודה ותרבות העבודה בחו"ל ולא פחות חשוב מכך, במשכורות גבוהות הרבה יותר. כמובן, שלכל סוג של עובד ולכל סוג של בכירות ורמת ניסיון אחרת, יש הדגשים האחרים שלה. צעירים חסרי ניסיון, למשל, יעדיפו לעבוד בעגלות מכירה ולהרוויח כסף מצוין בזמן קצר. בכל מקרה, ויהיו העבודות אשר יהיו, הן בסופו של דבר משתלמות רק אם הן נעשות באופן חוקי. עקיפת הסדר הטוב והחוק במדינת היעד- תהיה מסוכנת מאוד עבורכם.

 

עבודה חוקית בחו"ל – למה זה משתלם?

נתחיל דווקא מהסיבות מדוע ממש לא משתלם לעבוד בחו"ל באופן לא חוקי. עבודה לא חוקית היא מאוד מפתה. לא כולנו מחזיקים בדרכון זר ולכן התהליך של קבלת רישיון עבודה יכול להיות מעט מורכב יותר. לא תמיד יש לנו כח לבירוקרטיה, מילוי טפסים, פגישות ועדות וכד'. ולכן אנחנו מוותרים על תהליך חשוב זה וחוברים לחברות השמה או מעסיקים בחו"ל שאינן מנפיקים לנו את האשרות. התוצאות יכולות להיות הרסניות ואנו נתקל לבסוף בבעיות רבות. לא בכל מקום רשויות החוק וההגירה נחמדות ובמקומות מסוימים, הן מטעמים כלכליים, תרבותיים או ביטחוניים, מסתכלים בעין חמורה על מי שמנסה לגנוב מקומות עבודה מהמקומיים.

אם תתפסו כאשר מועסקים כאשר אין לכם עבודה חוקית בחו"ל אתם צפויים קודם כל לקנסות כבדים. והרי, אתם באתם להרוויח כסף ולא להתאמץ לחינם ולמסור את מה שהרווחתם לשלטונות. שנית, יתכן ולא תהיו זכאים לתנאים סוציאליים והביטוח שלכם, למקרים כמו נזקים או פגיעות ותאונות לא עלינו, לא יהיו קיימים. במקרים חמורים יותר, אף תגורשו מן המדינה. לעיתים דרכונכם יסומן "כשחור", דבר שיעיד כי אתם מסומנים ולא תוכלו לשוב ולבקר במדינה זו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

ליהנות מיתרונות עבודה חוקית בחו"ל

מנגד אם תעבדו בעבודה חוקית בחו"ל, אתם למעשה מגובים על ידי המדינה המקומית כשאתם בעצם מעין אורחים שלה. זה אומר שתהיו זכאים לביטוח בריאות, תנאי העסקה הוגנים ותנאים סוציאליים, ימי חופשה ובכלל שקט נפשי במהלך העבודה. איש לא ירדוף אחריכם או אחר פרנסתכם. חשיבות אישורי העבודה רק מחדדת את הצורך שלכם להקפיד ולדאוג שיש כאלו ברשותכם. כפי שאמרנו, יש בשוק חברות רבות שמנצלות את חוסר הידע והבלבול הרב ולכן חובה עליכם לפקוח עיין. ככלל, כדאי תמיד לעשות את חיפוש העבודה וההתקשרות עם חברה מעסיקה רק לאחר שקראתם הרבה חומרים, למשל כמו בפורטל שלנו ולמדתם על התחום לעומק.

 

סוגי רישיונות של עבודה חוקית בחו"ל

כל מדינה ומדינה, מחזיקה ברישיונות עבודה שונים משל עצמה ובחוקים אחרים המגדירים את אישורי העבודה, תקופות העסקה, הזכאים וכד'. לכן גם חשוב לבדוק את אישורי העבודה או את האזרחות והדרכון שלכם, בהקשר לסיוע שהם מעניקים לכם בנושא. מעבר לכך, הרי שיש סוגים שונים של רישיונות או ויזות גם בתוך המדינה עצמה. יש למשל רישיונות המונפקים לסטודנטים הבאים ללמוד או רישיונות לאומנים או לאנשים מומחים בתחומם וכן ויזות זניות לתיירים. לא כולם מתאימים לכל עבודה שתחפשו. 

למשל, אם אתם רוצים לעבוד בתחום המכניס מאוד של עגלות המכירה ותרצו לעבוד בכך כשנה, תזדקקו לאישור מאוד ספציפי וממוקד, שיהיה שונה מאישור של תייר זמני, שמגיע לדוגמא ל-3 חודשים. שימו לב, שלעיתים רישיונות העבודה יונפקו לכם אישית אך יש פעמים שהרישיון מונפק לבקשת המעסיק ולכן גם מגיע אליו והוא זה המחלק לכם אותו. המשמעות היא שאם עזבתם את המעסיק, מסיבות שונות, גם רישיון העבודה שלכם נגמר למעשה.

עבודה חוקית בחו"ל – זה פשוט

כפי שציינו, צעירים רבים מבועתים רק מהמחשבה של הטיפול באשרות העבודה כדי להתחיל בתהליך של מציאת עבודה בחו"ל. זה כל כך חבל כי נמנעת מהם האפשרות החוקית לעבוד בעבודות יוצאות דופן עם שכר עצום, כמו למשל בתחום העגלות. והאמת, אין באמת סיבה לפחד מהנושא. אם אתם מחזיקים כבר בדרכון זר יהיה לכם קל למצוא עבודה כמעט בכל תחום. תוכלו פחות או יותר לגשת לשירות התעסוקה המקומי או למצוא עבודות במודעות הדרושים. 

אך גם אם אין לכם דרכון זר, זה לא אומר שלא תוכלו למצוא עבודה חוקית בחו"ל. פשוט תצטרכו לעבור רך מעט ארוכה יותר ורשמית יותר. אל דאגה, גם בתחום זה חברות כמונו יוכלו לסייע לכם, הן בייעוץ והכוונה והן בעזרה ממשית בכל נבכי התהליך.

עבודה חוקית בחו"ל
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה באנגליה

עבודה באנגליה אנגליה היא אחת המדינות המיוחדות ביותר בפלנטה שלנו. זוהי מדינה בעלת עבר עשיר ומפואר, שידעה אינספור גלגולים של צורות שלטון ותקופות. בית המלוכה

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>