עבודה בארצות הברית לא עגלות

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בארצות הברית לא עגלותעגלות בארצות הברית נהיו ממש מותג ישראלי. זה הפך לחלומם של לא מעט ישראלים לעבוד בעגלות בארצות הברית, בזכות הכסף הגדול ותנאי המחייה שהם ברמה מאד גבוהה. אבל רבים יותר מתחילים לגלות שלא חייבים לעבוד בעגלות כדי להרוויח סכומי כסף שאי אפשר להרוויח בארץ. ישנן לא מעט אופציות אחרות שיכולות להתאים לכם לא פחות ממכירה בעגלות. נכון, יש יתרונות במכירה בעגלות. העם האמריקאי משופע בכסף, בסכומים שלפעמים לא מכירים פה בישראל הקטנה שלנו, והם מוכנים להוציא סכומים לא מבוטלים על מוצרי קוסמטיקה וציורי שמן שנמכרים בעגלות הישראליות, אבל לא לכולם זה מתאים. זה בסדר גמור אם אתם מרגישים שאתם רוצים להגיע למדינה שמכתיבה את הטון בעולם במאה השנה האחרונות ולא רוצים להשתלב בהכרח בשוק העגלות. יש עוד המון אופציות שעומדות בפניכם, וגם בהן אפשר להרוויח הרבה יותר כסף מאשר בארץ. הנה כמה אופציות : 

 

הובלות 

הובלות הוא ענף משמעותי שרבים מהצעירים פונים אליו. הוא עדיין יכלול בתוכו עבודה עם ישראלים. ישנן שתי אופציות עיקריות לעבודה בהובלות: 

  1. עבודה יומית עבודה יומית בהובלות דומה מאד לעבודה בישראל בהובלות, מלבד סכומי הכסף הגבוהים בהרבה שתרוויחו בארצות הברית. העבודה בדרך כלל אורכת שמונה עד תשע שעות במשך שישה ימים בשבוע, והמשכורת בה יפה ומתגמלת. אתם תקבלו דירה אותה תחלקו ביחד עם מובילים אחרים איתם תעבדו, ותהפכו להיות יחידה מלוכדת שמבלה הרבה משעות היום ביחד. זוהי חוויה מיוחדת אותה רבים מהישראלים מחפשים – לחיות ביחד עם עוד ישראלים בארצות הברית, להרגיש גם את הישראליות וגם את האמריקאיות תחת אותה קורת גג.
  2. עבודה המשכית –  ארצות הברית של אמריקה היא מדינה ענקית בקנה מידה שלישראלים קשה לעיתים להבין. המרחקים בין קצוותיה הם אדירים ויכולים לקחת ימים לחצות אותם. ישנן הובלות שדורשות יותר מכמה שעות נסיעה, ויכולות להימשך ימים ארוכים. אלו נקראות הובלות המשכיות, כי במשך ימים אתה מוביל את החפצים ליעדם. זוהי חוויה מעניינת שרבים ממליצים עליה. הסיבה הראשונה היא כמובן כלכלית. מרוויחים סכומי כסף גבוהים במיוחד בעבודה שכזו. הסיבה השנייה היא החוויה. למשך זמן מה אתם ישנים בפונדקים ובמוטלים בצידי הדרך בארצות הברית (אתם לא היחידים שעושים זאת, הרבה אנשים שנעים למרחקים גדולים ישנים במוטלים שכאלו), שזוהי חוויה תרבותית מעניינת כשלעצמה. בשעות היום אתם נוהגים מרחקים גדולים ומרשימים, ובולעים את הנופים המטורפים של המדינה הענקית הזאת.
    צריך לזכור שזוהי חוויה פיזית ונפשית שלא תהיה פשוטה לכל אחד, אבל בגלל הסכומים הגבוהים של הכסף שטמונים באופציה הזו, ישראלים רבים בוחרים בה לכמה שבועות ומשם ממשיכים לטיול שלהם. 

עבודה בקהילה היהודית של ארצות הברית 

זוהי עבודה שנשים רבות יוכלו למצוא עצמן בתוכה, כי היא דורשת עבודה פיזית פחות מאומצת, אבל אין שום מניעה שגם גברים יעבדו בה. ברחבי ארצות הברית יש אינספור קהילות יהודיות של יהודים אמריקאים וישראלים לשעבר, המחפשים ישראלים וישראליות  עבור משרות שונות. הנה כמה מהן : 

  1. עבודה כמטפלת במשפחה אמריקאית: זוהי משרה המתאימה כמעט באופן בלעדי לנשים, כי בקהילות היהודיות באמריקה (וגם בישראל אם לומר את האמת) נהוג לשכור את שירותיהן של נשים כמטפלות בילדים. העבודה מתאימה במיוחד לישראליות מכיוון שיהודים אמריקאים רבים מעריכים ואוהבים מאד את התרבות הישראלית, וישמחו מאד שהמטפלת של ילדיהם תדע את השפה העברית באופן שוטף ותדבר בה כדי שילמדו את השפה. זוהי עבודה לא קשה במיוחד הדורשת בעיקר טיפול בילדים האמריקאים של המשפחה. היא מתרחשת בעיקר בשעות היום כשההורים אינם בעבודה, ובלילה את חופשייה לנפשך, אלא אם כן ההורים מבקשים ממך להיות בייביסיטר כשהם יוצאים לבלות. המגורים הם לרוב בחדר או ביחידת דיור בתוך בית המשפחה, והמשכורת נקבעת על פי רמת המחייה של ההורים. ככל שהם גרים באזור נחשב ויוקרתי יותר, כך גם המשכורת בדרך כלל תהיה גבוהה יותר. 
  2. עבודה במוסדות חינוך יהודיים: יהודי ארצות הברית דואגים לשמר את הקהילתיות שבתוכם, והם עושים זאת על ידי בתי כנסת, תנועות נוער מועדונים וכו' שנותנים לדור הבא את הערכים היהודים ואוהבי ישראל.  הם מחפשים באופן קבוע מדריכים ישראלים שיקנו לילדיהם ערכים טובים וישמרו את הזיקה היהודית שבתוכם. כדאי לציין שקהילות יהודיות ברחבי ישראל הן בדרך כלל מבוססות מאד כלכלית והן יכולות לשלם ביד נדיבה כדי שתדריכו את ילדיהם. הקהילה היהודית תשלם לכם על מחייה ולינה, ואתם בדרך כלל תעבדו בשעות מסודרות מלבד כמה ימי שיא בשנה. זוהי עבודה המתאימה לאנשים יצירתיים שרוצים להתעסק בחינוך וגם להרוויח סכומים יפים מאד של כסף.

מכירות מדלת לדלת 

זוהי עבודה שדומה יותר מכל שאר העבודות למכירה בעגלות. ההבדל הוא שעבודה כזו מאפשרת לכם ראש יותר שקט ובוס שלא 'יושב' עליכם כל הזמן למכור עוד ועוד. אם גם לא בא לכם להיות כל יום באותו קניון או מרכז מסחרי, עדיף לכם אולי למכור מדלת לדלת. גם כאן, כמו בעגלות, אתם מתחילים משכר בסיס ומקבלים עמלה נאה על כל מכירה. המגורים משולמים גם כן על ידי המעסיק. 

מנעולנות 

מנעולנות הוא תחום הנשלט על ידי ישראלים שהיגרו לאמריקה באופן מסורתי. זוהי עבודה לא קשה, שאפשר להרוויח בה סכומי כסף גדולים. אתם תעבדו בשעות קבועות תחת מעסיק ישראלי שיעזור לכם עם מגורים.
ההכשרה למנעולנות לא מסובכת מדי, אבל מעסיקים מעדיפים אנשים עם ניסיון בתחום. אם אין לכם ניסיון, ייתכן ותידרשו לשלם על המגורים וההכשרה בעצמכם. אך אל תחששו מכך, כי אנחנו מאמינים שבזכות סכומי הכסף הגבוהים שתרוויחו תצליחו להחזיר את ההשקעה במהירות. 

קיימים עוד כל מיני סוגים של עבודות המתאימות לישראלים, ואנו ממליצים לכם מאד לחקור ולשאול את חברות ההשמה. מצאו את מה שהכי מתאים לכם! 

עבודה בארצות הברית לא עגלות
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בדובאי

עם פתיחתה של דובאי כיעד החם ביותר לישראלים בזכות הסכם השלום החדש עם איחוד האמירויות, עשרות אלפי ישראלים כבר הספיקו לבקר ביעד התיירותי הנחשק. דובאי

קרא עוד »
עבודה באוסטרליה

עבודה באוסטרליה ישראלים רבים חולמים על עבודה באוסטרליה. מדובר באחת המדינות הכי יפות שיש בעולם והיא מציעה שפע של אפשרויות. אם סיימתם את השירות הצבאי

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>