עגלות ארה"ב – לעשות כסף בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עגלות ארה"בבוודאי גם אתם שמעתם את השמועות הנלחשות מאוזן לאוזן על העבודה הרווחית לצעירים בארה"ב. ודאי גם אתם מכירים חברים שחזרו מעבודת עגלות ארה"ב עם סכומים יפים בכיסים ושק מלא חוויות. ובכן – גם אתם יכולים לעבוד עגלות ארה"ב ולעשות זאת בגדול. רגע לפני שנתחיל בכך, אזהרה קטנה: כמו במקרים רבים בהם יש רווחיות גבוהה, גם עגלות ארה"ב יכולות להיות שיחוק רציני בדיוק כמו שהם יכולות להיות נפילה כואבת.

ההבדל יהיה לרוב נעוץ בחברה או בתשתית איתם אתם בוחרים להתקשר לצורך העבודה. ישנן חברות שרלטניות רבות, שאינן שמות דגש לא על איכות המוצרים הנמכרים בעגלות, לא על איכות התנאים של העובדים ובעיקר לא על מקומות אטרקטיביים מספיק. התוצאה היא בזבוז זמן מוחלט שלכם. מנגד, עבודה עם חברה מנוסה ומכורת, שיש מאחוריה גם הצלחות, תוביל גם להצלחה שלכם. בנוסף, רק עם חברות מוכחות ואמינות, תוכלו לעבוד בצורה חוקית ומוסדרת עם ויזת עבודה. מאוד מומלץ לא לעבוד בלי רישיון עבודה בתוקף. האמריקנים עם אפס סובלנות לעניין אחרי 11 בספטמבר ואתם ממש לא רוצים לטעום מנחת זרועם, במידה ותתפסו בלי רישיון.

מהם עגלות ארה"ב ומה מוכרים בהם?

עגלות מכירה בארה"ב הם למעשה דוכנים מהודרים, שמטרתם למכור לעוברים ושבים שלל מוצרים מבוקשים. המיקום של הדוכנים אינו רנדומלי. כדי להגיע לתוצאות מכירה טובות צריך להיות בעל רצון ורעב להצליח ובעל יכולת מכרתית אך חשוב לא פחות הוא המיקום. אם תמוקמו במקומות שוממים, קהל היעד הפוטנציאלי שלכם יהיה קטן. לכן רוב העגלות שנמצאות בבעלות חברות איכותיות נמצאות במקומות מרכזיים הומי אדם או בקניונים גדולים ומרכזיים, כמו גם באתרי תיירות פופולאריים.

המוצרים שהכי נמכרים בעגלות ארה"ב הם מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והבריאות. רבים מהמוצרים הם מבוססי מינרלים מים המלח אך לא בהכרח. גם מכשירי חשמל קטנים, כמו מכשירים לסלסול או יישור שיער וכד' פופולאריים מאוד וכנ"ל גם אביזרי סלולאר ואקססוריז שונים. כדי למכור מוצרים אלו נדרש רעב למכור וליצור קשר פרואקטיבי עם אנשים, תוך נימוס אסרטיבי ויכולות שכנוע. אם הצלחתם בכך, מובטח לכם רווח גדול

רווח גדול בעגלות ארה"ב

אז האם מרווחים היטב בעגלות מכירה. התשובה היא כן ויש לכך הוכחות בעשרות שנים של פעילות. עובד מתחיל עם תפוקה ממוצעת בעגלות ארה"ב ירוויח כ- 5000 דולר לחודש. זהו סכום עצום, בפער אדיר מאשר ירוויח מוכר בישראל בן אותו הגיל. סכום זה מורכב ברובו מסכום בסיסי וקבוע, ועליו מתווספות עמלות ובונוסים שונים על מכירות בפועל. במקרים כאלו, הסכומים נעים למעלה וכבר מסתובבים סביב 8000 דולר לחודש למוכרים מצטיינים.

זכרו, כולם בהתחלה הם מוכרים מתחילים אבל אם "יש לכם את זה", אתם תתקדמו מהר מאוד קדימה. אין הרבה חסמים בפני מי שרוצה להצליח וגם אלו שישנם, למשל אלו המתקשים בדיבור שוטף באנגלית, יגלו מהר שכמה מילים בסיסות והרבה חיוכים, מפצים על כך. בנוסף, החברה במסגרתה תעבדו, תצמיד אתכם בהתחלה לחונך שילמד אתכם את רזי המקצוע וייתן לכם טיפים ששווים זהב.

איפה כדאי לעבוד בעגלות מכירה?

כפי שאמרנו לכם, אתם צריכים לוודא כי תמוקמו במקומות הומי אדם. זה לא רק ברמה הלוקלית, בקניון או בצומת סואנת אלא גם ברמה הארצית. אין דין עגלת מכירה בדאון טאון לוס אנג'לס כדין עגלה בקניון נידח  בעיירת שדה בצפון ארה"ב. המקומות הפופולאריים ביותר והבטוחים ביותר מבחינת הכנסה הם לרוב בחוף המזרחי או בחוף המערבי ורצוי לברר מראש, עוד במעמד ההתקשרות והחתימה עם חברת השמת העבודה, היכן תמוקמו.

בהחלט יש לכם מילה בעניין. קודם כל, בגלל שאתם תושפעו בסוגיית הרווחים לפי המיקום. ושנית, תזכרו שעגלות ארה"ב זה עבודה אבל אחרי העבודה ובחופשים, יש הרבה מקום לבילויים וחגיגות. לכן, בחרו מקום שמתאים לכם, לסגנונכם ולקצב שלכם. אגב, חשוב לזכור, שבניגוד לישראל, ארה"ב היא מדינת ענק ובמדינות משני צדדיה יכול לשרור מזג אוויר שונה. בניו יורק יכול להיות קפוא בו בזמן שבמיאמי יש שמש מחממת ונעימה. גם תחום זה יכול לבוא במסכת שיקולי הדעת שלכם.

 אחרי המכירה

דיברנו על עבודה בארצות הברית שאחרי שתעבוד יהיה זמן לבילויים. לרוב עגלות ארה"ב יפעלו 6 ימי בשבוע, למשך כ-10 שעות, כאשר יום אחד הוא מקוצר, לרוב יום א'. זה משאיר לכם יום חופשי בו תוכלו אפילו להרחיק לאטרקציות מעניינות ולבילוים ארוכים יותר. גם הלילות הם סיפור אחר. צערים בני כל הגילאים ימצאו במקומות מסוימים בארה"ב סצנות מוזיקה מכל הסגנונות ומועדונים טרנדיים לוהטים. רק תדאגו לקום למחרת לעבודה בזמן לעוד יום של כסף.

אגב "תתעוררו לעבודה", את הלינה תקיימו בדרך כלל בבית דירות מפואר עם הרבה חבר'ה צעירים בדיוק כמוכם ותנהלו יחדיו חיי קהילה וחברה תוססים ומשותפים. לעיתים החברה במסגרתה תעבדו תספק את הדיור במלואו ולפעמים יהיה עליכם להפריש חלק קטן לשכר דירה. גם נושא זה, מומלץ לוודא מראש.

עגלות ארה"ב
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בחול לצעירים

עבודה בחול לצעירים מחפשים עבודה בחול לצעירים? במדריך הבא נציג בפניכם את מגוון העבודות שיש לחול לצעירים. זו כמובן הזדמנות נפלאה עבורכם לא רק לעבוד

קרא עוד »
עבודה במקסיקו

עבודה במקסיקו אם אתם בנקודה בחיים בה עוד לא נרשמתם ללימודים או בדיוק השתחררתם מהצבא ואתם ממש רוצים להרוויח קצת כסף כמו שצריך, יתכן מאד

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>