עגלות באירופה 

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עגלות באירופה עגלות באירופה 

אין זה סוד שישראלים אוהבים קיצורי דרך. גם לא צריך להתפלא על כך. אחרי שתים עשרה שנות לימוד ועוד שנתיים או שלוש (לפחות, זה במקרה שלא חתמתם קבע), החיים קוראים לכם במלוא תפארתם. רבים מאד מהצעירים המשתחררים רוצים לעשות טיול גדול אחרי צבא, אבל טיול כזה הוא יקר ויכול לנסוק לגבהים של עשרות אלפי שקלים. הרצון להשתחרר ולהרגיש בהרפתקה אחת גדולה הוא מובן ואף מוצדק, אבל החיסכון עבור טיול כזה יכול להיות מתיש. חשבו על כך –  רק עכשיו השתחררתם משירות צבאי ארוך, מפרך ובעיקר מייגע, ואתם רוצים לראות את הנופים המטריפים של הודו או לטייל בג'ונגלים של דרום אמריקה – אבל אין לכם כסף. מה תעשו? אתם עוד לפני השלב שלמדתם מקצוע או שעברתם הכשרה כלשהי, והמקצוע היחיד בו תוכלו להרוויח סכומים גבוהים הוא מלצרות, וגם זה מאד משתנה בכל בית עסק. לכן ישראלים רבים, בעיקר אלו הנהנים מקיצורי דרך – מצאו כבר לפני הרבה שנים 'שיטה'. טסים למדינה זרה, בה ניתן להרוויח סכומים גבוהים בהרבה ממה שמוכר בארץ, ומשם או שממשיכים לטיול גדול של כמה חודשים ביבשת אקזוטית או במדינת היעד (ובמקרה של אירופה שתכף נגיע אליה – יבשת שלמה), או שחוזרים לישראל עם סכום דמיוני בכיס וסיפתח מרשים מאד וחוויתי במיוחד לחיים הבוגרים. השיטה היא, כמובן, עבודה בעגלות.

 

מה זה עבודה בעגלות?


העגלות החלו כבר לפני כמה עשורים ברחבי ארצות הברית. בשנים האחרונות בעלי העגלות הבינו שאין שום סיבה להישאר דווקא שם. הסיבה לכך היא הגלובליזציה שהעולם עובר ותרבות הצריכה שהולכת וגדלה בכל המדינות המערביות. אם פעם רק בארצות הברית היה ניתן להרוויח סכומי כסף ממכירה בעגלות , היום יש עגלות של ישראלים גם באוסטרליה, בקנדה, ביפן, בפנמה, בסינגפור וגם בהמון יעדים בכל רחבי אירופה.
המוצרים שמוכרים בעגלות באירופה הם בעיקר מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, תכשירי שיער, בשמים וקרמים. יש גם עגלות שמוכרות בעיקר ציורי שמן ועוד פריטי אומנות שהאירופאים אוהבים לרכוש. 

הישראלים שעובדים בעגלות מדווחים על משכורות שנראות דמיוניות בארץ. בחודשים חלשים מגיעים לבערך ארבעת אלפים דולר ואפשר גם להגיע לסכומים של שמונת אלפים דולרים ואף יותר. הכל תלוי בהספק המכירה האינדיבידואלי של כל מוכר ומוכר. השיטה מאד פשוטה. בנוסף למשכורת בסיס, על כל מכירה שאת או אתה מבצעים מקבלים עמלה נאה. זוהי הדרך של בעל העגלות הישראלי להשאיר אתכם חדים לאורך כל יום העבודה. גם לכם זה משתלם, כי כך אתם יכולים להרוויח סכומים גבוהים מאד אם אתם עובדים חרוצים. אנחנו מבטיחים לכם שאין לכם מה לדאוג בקשר לאף יעד אליו אתם מגיעים. בעל עגלה לא היה פותח אותה שם אם הוא לא היה יודע מניסיונו האישי איך למכור לתושבי העיר הזאת. כלומר, אין עגלה שאינה רווחית מאד.
העבודה בחו"ל ובעגלות היא שישה ימים בשבוע, וביום החופש שלכם אתם כמובן מוזמנים לעשות מה שנפשכם חשקה בו, בתנאי שאתם לא עוברים על החוקים של המדינה בה אתם נמצאים (ראו הוזהרתם).

איך אני אמצא את עצמי בעיר זרה? 

מדובר בשאלה הכי חשובה והכי לגיטימית שאתם יכולים לשאול. בכל זאת, מדובר במעבר לעיר שאינה מוכרת לכם, וגם אם מדובר בהרפתקאה כמובן שיש חששות גדולים. זכרו – לכולם זה מפחיד לעבור מדינה. הפיתרון לכך נמצא בדרך שבה עובדים בעגלות. כשתנחתו בשדה התעופה של עיר המגורים החדשה שלכם, יחכה לכם נהג מטעם חברת העגלות שיסיע אתכם אל הדירה החדשה שלכם. שם יחכו לכם החברים החדשים שלכם לדירה שיסבירו לכם על המקום ועל סביבת העבודה. הדבר היפה בעבודה בעגלות הוא שהחברים שלכם לדירה הם ישראלים, והם גם עובדים אתכם באותה עגלה. זה אומר שאתם תהיו מוקפים בישראלים כל הזמן, וגם תחוו את החוויה של עיר אחרת. זוהי שיטה מוכחת שעובדת כבר עשרות שנים.
חשוב לציין שבדירה אליהם אתם נכנסים יש סלון, שירותים ומקלחת ברמה ראויה עד גבוהה מאד, ואתם מקבלים חדר משלכם. 

 

איך אני יודע איזו עיר באירופה לבחור? 

עבודה באמסטרדם  –אחד היעדים הפופולריים ביותר לעבודה בעגלות הוא העיר הנפלאה והציורית אמסטרדם. הסיבות לכך הן בראש ובראשונה התיירות, ואחר כך גם התושבים ההולנדים בעצמם. אמסטרדם היא אחד ממוקדי התיירות הגדולים ביותר בכל אירופה, ובגלל מה שהעיר מציעה – תיירים מגיעים אליה בכל חודשי השנה. זוהי הזדמנות פז עבור ישראלים, שכבר למדו מזמן שתיירים מוכנים להוציא כספים יותר בקלות מאשר המקומיים. בנוסף, החיים בהולנד הם נעימים מאד וברמה מאד גבוהה, והמחייה לא יקרה במיוחד. 

עבודה בלונדוןלונדון היא גם מוקד עגלות לא קטן. זוהי עיר ענקית וצפופה שמאפשרת מפגש עם המון לקוחות פוטנציאלים. עוד יתרון בלונדון הוא שכולם מדברים אנגלית, והתקשורת עם קהל הלקוחות היא פשוטה יותר, ומהסיבה הזו ניתן להגיע לתוצאות מכירה טובות. העיר עצמה היא נפלאה ומלאה בתרבות ובחיים, וחיי הלילה שבה הם מקור השראה עבור ערים נוספות בעולם. אם תמיד חלמתם לגור בלונדון, למה לא עכשיו? 

עבודה בברצלונהברצלונה היא עיר נמל מהממת שכמו  אמסטרדם מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם במשך כל השנה. היתרון הגדול בברצלונה הוא מזג האוויר המושלם שגורם לכם להתגעגע קצת פחות לישראל. זוהי עיר ציורית במיוחד בעלת אדריכלות מדהימה, ויש האומרים שזו העיר היפה בעולם. ישראלים רבים כבר ניסו לעבוד בעגלות בברצלונה וחזרו עם חוויות ייחודיות ועם ספרדית שוטפת. בקיצור, אנחנו ממליצים מאד. 

ישנם גם מוקדי עגלות בברלין המדהימה, ברומא האגדית, ובשוויץ הקסומה. לכל אחד מהמקומות האלו יש את היתרונות שלו, וכדי שאתם תדעו לאן כדאי לכם לנסוע צלצלו כמה שיותר לחברת ההשמה. נמצאים שם אנשים מסוימים שיעזרו לכם להבין בדיוק איפה הכי מתאים לכם לעבוד.

יאללה, למה אתם מחכים? 

עגלות באירופה 
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בסינגפור 

עבודה בסינגפור  צמד המילים 'עבודה בסינגפור' לא מתחבר ביחד באופן אוטומטי לרוב הישראלים. מרביתנו מכירים את המדינה הזו כיעד תיירותי לכל דבר ועניין השוכן באסיה,

קרא עוד »
עבודה בברצלונה

עבודה בברצלונה הקונספט של שירות צבאי אחרי התיכון הוא המצאה ישראלית. נכון, ישנן עוד כמה מדינות (אנחנו כמובן מדברים על מדינות מערביות) בהן ניתן למצוא

קרא עוד »
עבודה בהוואי

קשה להיות ישראלי. אין עוררין על כך. יש לנו ארץ נהדרת, זבת חלב ודבש אמיתית, אך המדינה שלנו מצריכה מאיתנו לעשות להתאמץ מאד כדי להצליח.

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>