עבודה בלונדון בקהילה היהודית

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בלונדון בקהילה היהודיתלונדון היא עיר הבירה של אנגליה, שמהווה יעד פופולרי המושך אליו צעירים ישראלים רבים. לונדון היא עיר תוססת, תרבותית, עם מוזיאונים, מסעדות, הופעות של גדולי האומנים, חנויות מעצבים שוות וכל מה שצריך בשביל חוויה אורבנית מושלמת בחו"ל. עלות המחייה בלונדון היא גבוהה ולכן צעירים רבים מישראל בוחרים לנסות למצוא עבודה בלונדון בקהילה היהודית המקומית כדי שיוכלו להגיע ולטעום מהעיר. אם תצליחו להגיע לעיר המגניבה הזו, אל תפספסו את כל האטרקציות המקומיות ואת כל הכיף שיש לה להציע ואל תוותרו על האפשרות לבלות קצת כתיירים ולא רק לעבוד. בגלל עלויות המחייה הגבוהות, לישראלים צעירים רבים עבודה בלונדון בקהילה היהודית זו הזדמנות חד פעמית להגיע ליעד המדהים הזה לתקופה ארוכה ולא רק לחופשה קצרה ויקרה.

 

מה הם סוגי העבודה בלונדון בקהילה היהודית?


יש מגוון סוגים של עבודות בלונדון, יש ישראלים יוצאי צבא שמגיעים לעבוד באבטחה או במזכירות בשגרירות לדוגמה, יש כאלו שמוכרים ציורי שמן מדלת לדלת, אבל כנראה הסוג העיקרי והפופולרי ביותר של עבודות בקרב ישראלים צעירים הוא תחום העגלות. הסיבה שתחום העגלות הוא כה מבוקש היא שמדובר בתחום שאינו דורש הכשרה או ניסיון קודם, למעשה כל אחד עם קצת מוטיבציה יכול לעבוד בעגלות ולהצליח. לא צריך רקע מרשים מהצבא כדי להתקבל לעבודה מהסוג הזה. הסיבה השנייה שתחום העגלות הוא כה פופולרי היא שלרוב בעגלות מרוויחים הרבה מאד כסף בזמן דיי קצר. תחום העגלות בלונדון ידוע כתחום מאד רווחי, העגלות פרוסות בקניונים, מרכזי קניות ואזורים תיירותיים אחרים. העגלות הן למעשה דוכני מכירה ניידים וזהו אחד היתרונות שלהן. ניתן לשנע את העגלות ממקום למקום בהתאם לעונות השנה, למוצרים יותר פופולריים בתקופה וכו'. תחום העגלות יכול לשגשג כל השנה אבל ישנם מועדים שידועים כמוצלחים יותר, לדוגמה לקראת חג המולד או חגיגות סוף השנה. העבודה בעגלות מבוססת לרוב על עמלות, כך שככל שמוכרים יותר מרוויחים יותר. טווח המוצרים דיי מגוון וכולל מוצרי קוסמטיקה מים המלח, מחליקי שיער, לקים ומוצרים דומים, צעצועים לילדים ועוד, המוצרים בעגלה יכולים להתחלף בהתאם לתקופה ולדרישה

אם תצליחו למצוא עבודה בלונדון בקהילה היהודית בתחום העגלות, רוב הסיכויים שתתאמו את המשרה שלכם עוד מהארץ דרך אחת החברות שעובדת בתחום. כשתגיעו ללונדון, המעסיק שלכם ידאג להצמיד אתכם למוכרים מנוסים אחרים שילמדו אתכם את רזי המקצוע. מה הנאומים הכי מוצלחים למכירת מוצרים, כיצד לגשת לעוברים ולשבים, איזה מבצעים אפשר להציע וכל מה שצריך כדי להצליח. שימו לב, מוכרים בעגלות שממתינים שיפנו אליהם לרוב מרוויחים פחות מכאלה שיוצרים פניות יזומות, יחד עם זאת חשוב לא להגזים עם החוצפה הישראלית, לבריטים יש פחות סבלנות לכך. פעמים רבות אם תסגרו עבודה בלונדון, המעסיקים שלכם ידאגו לכם למגורים, זהו יתרון נוסף כי עלות המחייה בלונדון יקרה מאד. לרוב, לא נהוג לתת רכב עבוד שימוש לנסיעות לעבודה כי בלונדון הציבור הכללי משתמש לרוב בתחבורה הציבורית הנוחה. אם תהיו טובים עבודה, תמכרו הרבה, תהיו אחראים ותגיעו בזמן, יתכן מאד שתקודמו או שתוכלו לבחור את המוצר שאתם מוכרים כך שיהיה מוצר יותר פופולרי, או את מיקום העגלה באזורים שהמכירות נחשבות בהן טובות יותר או שיותר כיף לעבוד בהם. בתחום העגלות אין ספק ששווה למכור יותר, ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר ותתוגמלו יותר.

 
למי מתאימה עבודה בלונדון בקהילה היהודית?


הקהילה היהודית בבריטניה כוללת לפי הערכות כ-200 אלף יהודים, כאלו שחיו שם מאז ומתמיד, וכאלה שהיגרו לשם ונשארו. אם אתם צעירים ומחפשים דרך להרוויח הרבה כסף בזמן שאתם מטיילים בחו"ל יתכן מאד שעבודה בלונדון בקהילה היהודית תתאים לכם. למה דווקא בקהילה היהודית? כדי שתרגישו בבית ויהיה לכם יתרון על פני מהגרים אחרים שאינם מישראל. יתרון נוסף לעבודה בלונדון בקהילה היהודית, אם תבחרו בתחום העגלות, הוא שסביר מאד שיחד איתכם יעבדו חבר'ה נוספים בגילכם ובסטטוס שלכם. זו הזדמנות מעולה לייצר חברויות וקשרים שיכולים להמשיך איתכם לנצח. הרבה פעמים נוצרות קליקות כיפיות של חברים שמבלים יחד בזמן הפנוי, עושים יחד ארוחות שישי וכו', כל אלו עוזרים להתגבר על הבדידות של עבודה בחו"ל.

 

מה היתרונות של עבודה בלונדון על פני יעדים אחרים?


לונדון היא עיר אירופאית, אורבנית ומגניבה עם המון אטרקציות לכל הגילאים ובכל התחומים. התחבורה הציבורית בלונדון מאד נוחה כך שעל אף גודלה קל מאד להתנייד בה. השפה המקומית היא כמובן אנגלית כך שקל להשתלב ולדבר את השפה. יש הרבה מהגרים בלונדון, מאד סביר שלא תרגישו תלושים כמהגרי עבודה. לונדון היא גם יעד מעולה להמשיך לטייל ממנו. תוכלו לקחת רכבת של כמה שעות למגוון יעדים באירופה או לטוס מלונדון הקרה ליעדים אקזוטיים אחרים עם הכסף שחסכתם בעבודה. רובנו גם מכירים את לונדון מהסרטים ומהטלוויזיה, כך שכיף להגיע ליעד כזה ששמענו עליו רבות.

 

כמה אפשר להרוויח מעבודה בלונדון?


עובדים שמגיעים לעבוד בחו"ל מתחלקים לרוב לשניים. כאלו שהגיעו לעבוד קשה ולחסוך ולחזור עם הרבה כסף לישראל, וכאלו שהגיעו לעבוד קשה, לבזבז הרבה, לטייל ולנפוש כמה שיותר, כך שהסכום הסופי שיישאר לכם ביד תלוי רבות בסגנון שלכם. כפי שציינו, גובה השכר בעגלות מבוסס על עמלות כך שקשה לאמוד בדיוק כמה תרוויחו באופן אישי, כמו כן, ישנן תקופות חזקות יותר ופחות בתחום הזה, לדוגמה לפני חג המולד המכירות מרקיעות שחקים. השכר הסופי שלכם תלוי גם בגובה העמלות שסגרתם מול המעסיק שלכם ובשווי המוצר שאתם מוכרים. אם תעבדו קשה ותמכרו יפה יתכן ותגיעו לשכר של אלפי לירות שטרלינג בחודש.

עבודה בלונדון בקהילה היהודית
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בהוואי

קשה להיות ישראלי. אין עוררין על כך. יש לנו ארץ נהדרת, זבת חלב ודבש אמיתית, אך המדינה שלנו מצריכה מאיתנו לעשות להתאמץ מאד כדי להצליח.

קרא עוד »
עבודה בדרום אפריקה

צעירים רבים מחפשים אחר הדרך הטובה ביותר להרוויח הרבה כסף במעט זמן. לפעמים מדובר בצעירים שהשתחררו מהצבא או צעירים שמתחילים בקרוב לימודים במכללות או באוניברסיטאות

קרא עוד »
איך להשיג עבודה באיסלנד?

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>