עיר המלאכים קוראת לך -עבודה בלוס אנג'לס

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בלוס אנג'לסארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הייתה מאז ומתמיד קורצת עבור ישראלים צעירים שזה עתה השתחררו מהצבא וחיפשו לעשות כסף טוב מאוד בצורה מהירה אבל חוקית. תחום עגלות המכירה היה המועדף עליהם, כאשר הם התמקדו בעיקר בחוף המזרחי בערים בולטות כמו בוסטון, מיאמי וכמובן ניו יורק. אבל בצד השני של היבשת נמצאת העיר עם השוק השני בגודלו במדינה. יש אפילו שטוענים כי היא העיר המסמלת יותר מכל את החלום האמריקאי של הכסף הגדול והנוצץ. עבודה בלוס אנג'לס יכולה להיות הצעד הגדול הבא גם שלכם.

למה ישראלים אוהבים למצוא עבודה בלוס אנג'לס?

קודם כל, כולנו אוהבים כסף. אנחנו לא מתביישים בזה ולוס אנג'לס היא מקום נהדר לנסות ולהצליח לממש את זה. גם את החלומות שלנו בתחומים אחרים. לוס אנג'לס לא מציעה רק הזדמנויות להרוויח אלא גם הזדמנויות לבזבז. נופים מרהיבים מקיפים את העיר, תרבות השואו ביזנס, צצה בכל מקום, קהילת הסרטים עצומה וחיי הלילה מפותחים ומסביב הכל אומר חגיגה גדולה והמון כסף. לא רחוק, נמצאת גם עיר ההימורים מנקרת העניים לאס וגאס. לא שאנחנו ממליצים, רק מביאים לידיעתכם.

כל ההמולה המבורכת הזו מביאה לכך שצעירים רבים רואים בלוס אנג'לס הזדמנות לחיות את החיים בגדול. קצת כמו ניו יורק, רק כאמור מהעבר השני של היבשת. עבודה בלוס אנג'לס היא כמו בונוס. גם להרוויח יפה מאוד וגם ליהנות מכל התהליך. לכן, חשוב שתמצאו עבודות שיכולות לספק לכם את האפשרות לחוות שני אפיקים אלו. עבודה בעגלות המכירה בהחלט יכולה להיות כזו.

עבודה בלוס אנג'לס- לא רק כגופה

לוס אנג'לס זה הוליווד והוליווד זאת תעשיית הסרטים הנוצצת (שהרבה מראשיה הם יהודים או ישראלים לשעבר. רק מציינים). אנחנו שומעים כל הזמן על ישראלים רבים שנוסעים לעיר על מנת למצוא עבודה בתור שחקנים בסרטים נחשבים יותר או פחות. ברוב המקרים, הם מסיימים בתור גופות, פילמאית ומטאפורית, כמובן. עם נכונות העובדה ש"אין עסקים כמו עסקי השעשועים" לא נתווכח אבל זה לא אומר שאם לא ניחנתם בכישורי משחק מול מצלמה לא תוכלו להרוויח כסף גדול לא פחות. אתם רק צריכים להיות שחקנים במחזה אחר. כזה בו באים לידי ביטוי יכולות המכירה שלכם והתעוזה הישראלית המוכרת.

אנחנו בעיקר מדברים על תחום העגלות למכירה. עגלות אלו, פופולאריות מאוד בלוס אנג'לס כפי שהן פולפולאריות מאוד בניו יורק ובכל עיר מרכזית או מקום הומה אדם ותיירות בארה"ב. זו הסיבה שכאשר אנשים שכבר היו שם מדברים אתכם על עבודה בלוס אנג'לס, הם בעיקר מזכירים את העגלות הרווחיות.

בעגלות המכירה, אתם ניצבים בדוכנים יוקרתיים במקומות מרכזיים ובקניונים ואתם מוכרים דרכם לעוברים ושבים מוצרים שונים, בעיקר בתחומי הקוסמטיקה והטיפוח, המבוססים על מינרלים, מלחים ייחודים וכד'. תושבי לוס אנג'לס לא פראיירים והם לא היו קונים מוצרים נחותים. לכן, לאיכות המוצרים שתמכרו חשיבות רבה, בדרך שלכם להרוויח הרבה. אתם מקבלים משכורת בסיס אך גם עמלה לכל מכירה. משכורת ממוצעת לחודש היא סביב 5000 דולר. לכן הקפידו להתקשר רק עם חברות שהמוצרים שלהם איכותיים והם גם מעניקים לכם תמיכה ומעטפת שלמה.

החיים שאחרי עבודה בלוס אנג'לס

לעבוד בלוס אנג'לס ולא ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע זה ממש חטא. עבודה בעגלות המכירה מאפשרת ליהנות מכל העולמות. במהלך היום אתם נמצאים בדוכני המכירה שלכם ומשכנעים את הקונים הפוטנציאלים ומרווחים כסף. לאחר שעות העבודה ובייחוד בימים החופשיים שבשבוע, מתחיל הכיף האמיתי. קודם כל, אם בחרתם בחברת השמה רצינית כמונו, אתם תזכו לחלוק במתחם דירות יוקרתי שברשותנו עם חבר'ה צעירים כמוכם. רק אורח חיים שכזה, מבטיח לבדו כיף בלי הפסקה. 

בנוסף, תוכלו לעשות שימשו ברכב החברה ליציאה לבילויים. אמרנו בילויים, אנחנו נשוב ונזכיר כי אתם נמצאים בליבו של עולם בידור ענקי. תוכלו לטעום מהכל. מדינת קליפורניה, בה שוכנת לוס אנג'לס מכילה עוד שכיות חמדה וערים נוספות מעניינות. הזכרנו את לאס וגאס. ממליצים לכם לקרוא גם על סאן פרנציסקו.

עבודה בלוס אנג'לס באופן חוקי

מאז ה-11 בספטמבר, האמריקאים קצת רגישים לגבי מהגרים לא חוקיים. אפשר להבין אותם בסופו של דבר. הם פתוחים מאוד לזרים אבל רוצים לשלוט בסיטואציה ולפקח עליה. הדברים דומים מאוד גם בחלק המערבי של המדינה. עובדים יתקבלו בברכה, במידה והם עושים זאת בצורה חוקית. עובדים שלא באופן חוקי, יתקלו באגרוף של ברזל.

רשויות ההגירה האמריקאיות, מחפשות עובדים בלתי חוקיים כל העת באופן פרואקטיבי ולכן לא כדאי לכם להסתבך איתם. במקרה שכזה, אתם צפויים גם לעונשים וקנסות וגם לגירוש ואפילו דרכונכם יוכתם ולא תוכלו לשוב ולבקר בארה"ב עשר שנים לפחות. לכן פשוט, תעשו את זה באופן מסודר. חברות כמו שלנו, יכולות להסדיר או לסייע לכם בהסדרת ויזה לארה"ב והשגת אישורי עבודה. כך תוכלו ליהנות באופן מלא משהייתכם בעיר המלאכים, בלי להסתכל כל הזמן אחורה בחשש.

עבודה בלוס אנג'לס
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה במקסיקו

עבודה במקסיקו אם אתם בנקודה בחיים בה עוד לא נרשמתם ללימודים או בדיוק השתחררתם מהצבא ואתם ממש רוצים להרוויח קצת כסף כמו שצריך, יתכן מאד

קרא עוד »
עגלות בארצות הברית 

עגלות בארצות הברית  חושבים על לטוס לעבוד בעגלות בארצות הברית? המדריך הבא יספק לכם מענה על כל השאלות החשובות בין אם מדובר בשאלות שאתם צריכים

קרא עוד »
איך להשיג עבודה באיסלנד?

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>