למרות הכל: עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאיגם אנחנו רוצים להרוויח כסף גדול בזמן קצר. גם אנחנו רוצים לצאת אחרי שנים מורכבות בצבא למקומות רחוקים עם תרבות אחרת והרבה אווירה של חופש. גם אנחנו היינו רוצים לשלב בין האפשרויות, לנפוש ולהרוויח כסף במקביל. שמענו על האפשרות הזו אבל היא נראית לנו מורכבת וקשה להשגה. אנחנו נמנעים. למי יש כח לכאבי ראש, בירוקרטיה ורדיפה אחרי מסמכים טפסים, בקשות ופגישות, כדי לקבל אישור עבודה בחו"ל? בטח ובטח כשאין לנו דרכון אירופאי.

אז צוות המומחים שלנו רוצה הרגיע אתכם. כמו ישראלים רבים, גם לכם אין דרכון אירופאי וזה לא סוף העולם. זה גם לא אומר שלא תוכלו לממש חלום של טיול וראיית עולם עם דרך להרוויח בגדול. זה בהחלט אומר שתצטרכו להתאמץ בשביל זה ולדעת בדיוק מה לעשות. בדיוק בשביל זה אנחנו פה למענכם. אנחנו לא רק מסדרים לכם עבודה מסודרת ורווחית בחו"ל בלוקיישנים החמים ביותר באירופה. אנחנו גם עוזרים לכם למצוא עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי בקלות ובפשטות.

נתחיל בהסבר קצר

לפני כמה עשורים, נוסד על ידי כמה מדינות באירופה, "האיחוד האירופי". בעוד כל מדינה ומדינה הייתה מחזיקה דרכון משל עצמה (וגם ממשיכה לעשות זאת) הכניסה תחת כנפי האיחוד האירופי, מאפשרת לחברים בה להנות מכמה וכמה הטבות, ביניהם בתחומים פיננסיים, סוציאליים, בריאותיים ועוד. הטבה בולטת במיוחד, היא האפשרות למעבר חופשי בין מדינות האיחוד והאפשרות של כל אחד מהאזרחים של מדינות אלו, לעבוד בכל מדינה אחרת ללא אישור מיוחד.

ישראל כמובן לא נכללת במדינות האיחוד האירופי. למען האמת, ישנן מדינות בולטות רבות באירופה שאינן תחת כנפי האיחוד. רק 27 מדינות נמצאות שם, בין השאר איטליה, צרפת, גרמניה, הולנד, שוויץ וכד'. המטבע של כולן הוא אירו והן מכונסים תחת ממשלת על אחת. אנשים במדינות שאינן חברות באיחוד, כמו רוסיה, טורקיה ואפילו בריטניה, הן למעשה כמו ישראל. בסוגיית העבודה, צעיר רוסי, אנגלי או ישראלי, יזדקקו לקצת יותר על מנת לעבוד ברוב מדינות אירופה האחרות. מעט יותר אמרנו, לא "בלתי אפשרי".

מה אפשר לעשות

כדי למצוא עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי, במקרה שאין לכם דרכון של האיחוד, יש צורך לקבל רישיון עבודה מיוחד. אם הייתם סטודנטים המבקשים ללמוד במדינה מסוימת או מומחה (למשל איש הייטק או בנקאי צמרת), הסיפור היה יותר פשוט. אבל אתם לא. אתם צעירים אחרי צבא שרוצים לצאת ולהרוויח כסף ועדיין לא רכשתם מקצוע או תואר. לכן, המקרה מורכב מעט יותר.

אישור העבודה שיונפק לכם, לא יהיה שלכם. למעשה, הוא מונפק למעסיק והוא זה שנותן אותו דווקא לכם ומודיע על כך לרשויות השונות. זה אמר שהכח נמצא אצל המעסיק וזה מחדד עוד יותר את החשיבות שלחכם לבחור במעסיק או בחברת השמה שמומחית במציאת עבודות לישראלים ושהיא גם הוגנת, אמינה וישרה. תוכלו למצוא חברות כאלו על סמך מחקר באינטרנט, שיחות עם חברים וכד'.

אופציות של עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי

אחרי שהוסדר עניין אישור עבודה, יש חשיבות גם לעבודה שייתן לכם המעסיק שלכם. חברות השמה גדולות ומוכחות מחזיקות אצלם משרות רבות. גם בפורטל שלנו תמצאו עבודות רבות ומגוונות במספר רב של מדינות וערים מרכזיות באירופה ובעולם. תוכלו למצוא משרה על פי החוזקות שלכם והרצונות שלכם. החל מעבודה בחקלאות, עבור בתיירות, הוראה, אבטחה ותחום המזון. לא כל העבודות מתאימות לכולם ועליכם לברר עם עצמכם עוד טרם הנסיעה אילו עבודות הכי יספקו אתכם.

כל העבודות שציינו כניסות כסף נאה אבל מעל כולם בולטת העבודה בעגלות מכירה. בין אם זו עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי ובין עם זו עבודה בכל דינה אחרת בעולם, עגלות המכירה מוכיחות את עצמן שוב ושוב ונקל למצוא ישראלים שעשו שם הון לא קטן.

העקרון של עגלות מכירה, מתבסס על מכירת מוצרים איכותיים ומזמינים, בדוכנים המוצבים בנקודות אסטרטגיות בהן יש קהל לקוחות פוטנציאלים גדול מאוד. המיקומים יכולים להשתנות בין קניוני ענק באירופה, בסמיכות לאתרי תיירות פופולאריים, באתרים עם תנועה רבה של מקומיים, ירידים, שווקים וכד'. בעגלות תמכרו מוצרים שונים לעוברים ושבים, כשלרוב המוצרים הנחשקים ביותר הן מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. הסיבה שהעגלות כל כך פופולאריות בקרב הישראלים נובעת מהעובדה שהם מספקים משכורת בסיס גבוהה מאוד ועל גביה עוד בונוסים רבים, כך שבסוף חודש של מכירה מוצלחת ניתן להגיע לסכום נאה של אלפי דולרים.

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי בדרך הנכונה

עבודה בעגלות מכירה היא עבודה מסודרת לכל דבר ועניין והיא מגיעה עם מעטפת שלמה של סידורי טיסה, ביטוחים, דירת מגורים משותפת ויוקרתית לחברה אחרים שיהיו באותה המשימה, רכב עבור נסיעות לעבודה ובילויים ועוד. לכן, לא מומלץ לעשות את זה על הדרך או לעגל פינות. לא בתחום רישיון העבודה ולא בכל תחום אחר. רק חברות מסודרות יוכלו להבטיח לכם מעטפת מצוינת וראש שקט. אתם תצטרכו רק להרוויח כסף מעוד ועוד מכירות.

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בברלין 

עבודה בברלין  בשנים האחרונות ברלין הופכת להיות אחת הערים המרכזיות ביותר בעולם. הסיבות לכך רבות ומגוונות, ובראשן הפיכתה של ברלין לעיר קוסמופוליטית המושכת אליה מהגרים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>