מיליון סינים לא טועים – עבודה בסין

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בסין

עבודות בעגלות מכירה הן אופציה שצעירים רבים בוחרים בה, בתחילת דרכם לאחר השחרור מהצבא ורגע לפני הכניסה לחיים האזרחיים. האפשרות הטמונה בעבודה בעגלות המכירה, ברחבי העולם היא אדירה. רמת ההשתכרות החודשית היא גבוהה מאוד ומדובר בסכומים שלא ניתן להרוויח בישראל, גם לא במספר חודשים רב, בטח כאשר אין לכם שום ניסיון או הכשרה תעסוקתית. יתרה מכך, מעבר לכסף הגדול שעושים בפרק זמן קצר, אתם בעיקר עוברים חוויות מדהימות עם צעירים כמוכם, מטיילים, נהנים מחיי חברה ובילויים ומסיבות, במקומות הנחשקים בעולם.

אמרנו 'המקומות הנחשקים בעולם'. ואכן, ישראלים רבים בוחרים במקומות הפופולאריים ביותר על פני הגלובוס: ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, אמסטרדם, לונדון, ברלין וכד'. אבל למען האמת, יש כאלו שרוצים משהו אחר. זאת אומרת, הם עדיין רוצים לעשות כסף משוגע, הם עדיין רוצים ליהנות ולבלות במקומות החמים והנכונים ביותר, אבל גם רוצים לחוות ולראות נופים ותרבויות חדשות. אקזוטיות, נסתרות ורחוקות יותר. עבור אלו בדיוק, אנו מציעים עבודה בסין.

עבודה בסין אצל הענק המתעורר מהמזרח

כולם יודעים שסין היא המדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם. בעבר, נחשבה סין למדינה נחשלת. היותה קומניסטית מבחינה רעיונית, הביאה את המדינה להיות סגורה ומבודדת. בעשורים האחרונים, הענק הסיני מתעורר וכל העולם עובר לעמוד דום. השלטונות הסינים הבינו שיציבות המדינה תלויה בין השאר בכלכלתה והחלו להפוך לשחקן המשמעותי בתחום בעולם. כיום, סין היא מדינה מודרנית ומפותחת מאוד (למרות הקומניזים שעדיין שולט בה) והיא למעשה ובפועל המעצמה השנייה בגודלה בעולם וקוראת תיגר על ארצות הברית. כמעט הכל מיוצר כיום בסין והסחר עימה רק הולך וגדל.

היתרון הגדול של סין הוא במספר האנשים העצום ובתיירים הרבים השוטפים אותה אחרי הפלת החומות מול המערב. שטחה של סין הוא עצום ואוכלוסייתה מגוונת. הערים הגדולות והמרכזיות הן בייג'ינג ושנחאי אך יש גם מחוזות נוספים פחות מוכרים אך לא פחות מפותחים ונחשקים. ביניהם משובצים נופים מדהימים, ירוק עד לצד מדבריות צחיחים, פלאי טבע ואתרי מורשת כמו החומה הסינית ועוד. למה זה חשוב עבורכם? כי בעבודה שאנחנו מציעים לכם, אתם צריכים הרבה אנשים כדי לעשות עוד ועוד כסף ואתם צריכים גם מקום, שיהיה לכם בו כיף ומהנה.

אגב, עבודה בסין יכולה לשמש עבורכם גם חלק הפתיחה טיול הגדול במזרח. תוכלו לעבוד לתקופה קצרה בסין, למשל בעגלות מכירה של קוסמטיקה וטיפוח להרוויח הרבה כסף, שישמש אתכם להמשך הטיול הגדול במזרח, כולל תיאלנד, פיליפינים ועוד. נסו לחשוב כמה קשה תצטרכו לעבוד בארץ כדי לממן טיול ארוך שכזה. גם עבודה בסין במכירת עגלות היא קשה אבל הכסף שתרוויחו יהיה הרבה יותר משמעותי ובמספרים גבוהים בהרבה.

עגלות מכירה בסין – עבודה מועדפת

עגלות מכירה, החביבות כל כך על הישראלים בארה"ב אוסטרליה וכד', עשו עליה לסין והן נוחלות הצלחה. בעגלות, מעין דוכנים ניידים הממוקמים בתוך קניוני הענק של סין ובאתרי תיירות ומקומות הומי אדם, נמכרים מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, מוצרי שיער, כמו פנים, מחליקים ומיישרים, אביזרי סלולאר, ציורים, תוספי תזונה ואקססוריז. הסינים מאוד אוהבים את דוכני המכירה והם בעלי תרבות צריכה מפותחת. מומחים מגדירים זאת כבולמוס קניות של אחרי החוסר שחוו בעבר.

העבודה בעגלות אינה פשוטה. היא דורשת יכולת מכירה, מעט אסרטיביות, רצון ליצור שיח וקשרים עם בני אדם וכד'. היא אינה מתאימה לכולם אך מי שיצליח בכך, זוכה להרוויח סכומי עתק בסדר גודל של צעיר ישראלי. לרוב, מוכר מתחיל בעגלה, ירוויח 4000 דולר והסכום יעלה ל-8000 דולר למוכר מיומן עם העמלות והבונוסים. 

 

איך ניגשים לסיני?

חשוב לזכור, עבודה בסין אינה דומה לעבודה בארה"ב למשל, גם בתחום העגלות. הסינים יותר מופנמים ופחות מוחצנים והגישה אליהם יותר עדינה. אל דאגה, תעברו הכשרה מקדימה על התרבות והחסמים, שתכשיר אתכם בתור מוכרים מעולים, כדי שתוכלו לעשות עוד ועוד כסף. אגב, רק סינים מעטים מדברים אנגלית. באופן תעסוקתי רגיל זו יכלה להיות בעיה אבל בתחום המכירות זו אינה מכשלה. ועדיין, כדאי ללמוד כמה מילות נימוס באנגלית או מילים מרכזיות הקשורות להליך המכירה כדי למקסם את ההצלחה.

יש לשים לב גם לנושאים נוספים. עבודה בסין, בתחום העגלות או בכל תחום אחר, דורשת כמובן מגורים בצמידות לאוכלוסיה המקומית. כאשר תעבדו בעגלות תגורו במשותף עם צעירים מערביים כמוכם ותצטרכו להיות רגישים לשכנים ולכבד את המסורת והמורשת הסינית. מנגד, בכל הקשור לחיי החברה והלילה שלכם, הרי שסין מזמנת סצנה מיוחדת ותמצאו שפה משותפת עם סינים צעירים וטרנדיים.

קחו מדריך למדינה הגדולה

 

עבודה בסין או בכל מדינה סמוכה כמו סינגפור או טייוואן יכולה להיות מושלמת או להסתיים בכישלון קולוסאלי. הרבה תלוי באיזו רמת מוכנות אתם מגיעים לעבודה ובעזרת מי. אם תגיעו בעצמכם ללא כל רקע או עוגן- לא תצליחו. גם לא תצליחו אם תתפתו להיות מועסקים על ידי חברות קש עלומות, גם כאלו של ישראלים. לעומת זאת, חברה כמו שלנו או חברות אחרות, מפעילות כבר שנים עבודה מסודרת בסין. כזו שדואגת לכם גם לתנאי המחיה, לאישורים הנדרשים, לזמן ומקומות בילוי וגם מבטיחה עבודה מכניסה ויציבה. בחרו בדרך הנכונה ותרוויחו בגדול.

 

עבודה בסין
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה במקסיקו

עבודה במקסיקו אם אתם בנקודה בחיים בה עוד לא נרשמתם ללימודים או בדיוק השתחררתם מהצבא ואתם ממש רוצים להרוויח קצת כסף כמו שצריך, יתכן מאד

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>