עבודה באפריקה –היעד המפתיע לעשות בו כסף

העתיד שלכם נמצא רגע לפני הגשת חלום! צרו קשר מהר!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באפריקהעל האופציה לעשות כסף גדול אחרי צבא או רגע לפני הכניסה למחויבות של עבודה-קריירה-זוגיות, שמעו כמעט כל צעיר וצעירה ישראלים. רבים מחברינו וממכרינו כבר קפצו לחו"ל לפרקי זמן משתנים, כדי לעבוד במבחר עבודות, המאפשרות הכנסה גבוהה במהירות. למען האמת, זו אופציה פופולארית במיוחד בשל המאפיינים שלה: עבודה מכניסה מאוד שבצידה ניתן גם לבלות וליהנות במקומות שונים ומדהימים בעולם עם חבר'ה ישראלים צעירים כמוך. השילוב המושלם.

כאשר חושבים על עבודה בחו"ל לצעירים, ישר קופצים לראש המקומות הרגילים: ארה"ב, המזרח הרחוק, בירות אירופה, אוסטרליה, יפן וכד'. אבל אנחנו רוצים להכיר לך נקודה אחת מפתיעה ומרתקת, כזו שמציעה קסם אחר. אנחנו מדברים על עבודה באפריקה.

 

עבודה באפריקה – לא מה שחשבתם

היבשת השחורה היא גדולה ומגוונת. היא מורכבת מפסיפס עצום של עמים, תרבויות, שפות, שבטים ומנהגים. אז למען האמת, כאשר אנחנו מדברים על עבודה באפריקה אנחנו לא מדברים על עבודה במזרח אפריקה, מערבה, מרכזה ובטח לא בצפונה, למרות שבמקרים רבים, ניתן למצוא עבודות גם באזורים אלו, בעיקר בתחומי הביטחון והחקלאות. כאשר אנחנו מדברים על עבודה באפריקה, אנחנו בעיקר מדברים על דרום אפריקה. המדינה שהיא שילוב של הכל.

דרום אפריקה – גן עדן לעבודה ובילוי

דרום אפריקה אינה מדינה כשאר מדינות היבשת. מעבר לכך שהיא תוחמת את הצד הדרומי של היבשת, היא מציגה מדינה מודרנית לחלוטין עם השפעות אנגליות- אירופאיות בולטות. למעשה, המדינה תמיד הייתה מפותחת אלא שבשנים האחרונות עם עליית השוויון והאחווה, היא הפכה לרב תרבותית ומיוחדת בקסמה וכזו המשלבת בין המסורות של האזור לקדמה ופיתוח מואצים. 

מבחינה גיאוגרפית, דרום אפריקה היא פנינה. הנופים בה מגוונים ומרהיבים וחופי הים שלה לא פחות ממדהימים. יש בה אתרי בילוי, נופש וחיי לילה מפותחים ובועטים והיא מציעה בערים כמו קייפטאון ויוהנסבורג, מרכזי עסקים לצד אזורי פנאי עצומים. זה יתרון עצום עבורכם, משום שלאחר העבודה אתם יכולים לצאת ולבלות בזמנכם החופשי וחבל שלא לנצל מדינה מופלאה שכזו. חשוב לדעת, כי בדרום אפריקה יש קהילה יהודית גדולה ומפותחת כך שתוכלו להרגיש בבית (ואנחנו יודעים שאתם עובדים עם חבר'ה ישראלים כמוכם)  ושניתן להסתדר בקלות מול המקומיים בשל השפה האנגלית השימושית.

 

עבודה בדרום אפריקה האפשרויות השונות

בגלל המגוון הרחב שבה והעובדה שהמדינה מודרנית ומפותחת, בדיוק כמו מדינות כמו ארה"ב ובריטניה, למשל, אופי העבודה בה גם מאוד דומה. יתרה מכך, רבים בוחרים להשתמש בכישורים הייחודים לצעירים הישראלים, כאשר הדברים אמורים במיוחד בעבודות הקשורות בביטחון ובמכירות בעגלות במקומות הומי אדם וכן בתחומי החינוך ולימודי עברית לקהילה המקומית. 

באופן טבעי, לעבודה בתחומי הביטחון ביקוש רב ליוצאי צבא וכן גם עבודות הקשורים למוסדות היהודיים בערים הגדולות. יחד עם זאת, עבודות אלו, מכניסות כסף נאה אך עבור הצעירים הרוצים להרוויח הרבה יותר, ישנם אופציות טובות יותר, שכבר הוכיחו עצמן במדינות אחרות. הדוגמא הבולטת ביותר היא עבודה במכירה בעגלות. 

הכסף הגדול של עגלות המכירה

עגלות המכירה הן עבודה קלאסית למדינה כמו דרום אפריקה, שהיא מדינה עם תרבות צריכה מפותחת וכח קניה רב, של קהל צרכני מהמעלה הראשונה הצמא לחידושים ומוצרים מסקרנים. עבודה באפריקה בעגלות, תדרוש מכם את כל האסרטיביות הישראלית המוכרת על מנת להציע לעוברים ושבים בקניונים, באתרי תיירות ובמקומות הומי אדם אחרים לרכוש מוצרים מהדוכן שלכם. בין השאר מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מוצרים לסידור השיער, אקססוריז, תוספי תזונה ועוד ועוד. מוצרים אלו ועגלות אלו, הן העתק של שוק מפותח זה בארה"ב, יפן ואוסטרליה והם מצליחים בדרא"פ באופן זהה.

עבודה בעגלות מאפשרת להרוויח הרבה ומהר. ממוצע השכר בעגלות בדרא"פ, נע סביב 4000 דולר בחודש, כאשר מצטיינים המוכרים הרבה גם מטפסים בדרגות השכר עד לסכומים חלומיים ממש. אך כפי שאמרנו, הכסף חשוב מאוד אבל גם האקסטרות והאקסטרות מתבטאות באווירה מדהימה, חבר'ה בדיוק כמוך, חופשים וחיי לילה מדהימים שמאפשרים להירגע לאחר העבודה ועוד ועוד צ'ופרים

 

רק עם חברה מסודרת

כדי ליהנות מכל הטוב עליו כתבנו ומכל הצ'ופרים, את כל תהליך עבודה באפריקה חובה לעשות רק באמצעות חברה מסודרת ובעלת ניסיון בתחום. כזו שהיא גם מקצועית וגם אמינה ובמיוחד כזו הדואגת לך מא' עד ת'. החל מכרטיסי טיסה, מגורים ברמה גבוהה, רכב והסעות, ביטוחים, דאגה לעבודה קבועה, יציבה ומכניסה וכן, אפילו הזמנות וארגון נופשים ומסיבות עבורך.

ועוד נקודה חשובה, שרק חברה מסודרת יכולה לדאוג לך, היא עניין אישור העבודה. בדרום אפריקה, כמו בכל המדינות האחרות, חובה להוציא רישיון עבודה, אחרת הדבר יגרור תסבוכת עם רשויות החוק באותה המדינה. זוהי סיטואציה לא נעימה, שלעיתים גם תפגע בכם ברמה האישית והכלכלית. לכן, חברות אמינות וותיקות, המציעות עבודה באפריקה לישראלים, עושות זאת רק עם אישורי עבודה מסודרים ואף עוזרות, מסיעות ומדריכות אתכם כיצד להשיג כזו. אנחנו רוצים לא רק שתרוויח ותיהנו מהשהיה אלא שתעשו זאת בראש שקט.

עבודה באפריקה
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

השאירו פרטים ונעזור לכם למצוא עבודה שווה במהירות!

החזון שלנו

חברת BEST JOB מציאת עבודה בחול היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של משרות בלתי מקצועיות בכל רחבי העולם. החברה מציעה עבודות בארה"ב, אירופה, קנדה, אוסטרליה, יפן, דרום אפריקה ומדינות נוספות ברחבי העולם. כמו כן, מציעה החברה עבודות בתחום המכירות, עבודות פיזיות, עבודה בעגלות ועבודה בתחום האבטחה.

-Bestjob-

מאמרים אחרונים
עבודה בחו"ל ללא ניסיון

עבודה בחו"ל ללא ניסיון אם אתם בתקופה בחיים בה אין לכם מחויבויות ואתם מנסים למצוא כיוון חדש וגם עדיין רוצים לחוות חווית ולראות עולם, כנראה

קרא עוד »
איך להשיג עבודה באיסלנד?

איסלנד זו מדינה מהממת, ובה מעיינות חמים, גייזרים לוהטים, לצד קרחונים ונוף פראי. למרות שאין בה תושבים רבים, בשנים האחרונות היא מושכת תושבים זרים שרוצים

קרא עוד »

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>